![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: ben je voorstander van: | |||
lage IQ's likwideren |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,26% |
alle IQ'q likwideren |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,38% |
hoge IQ's likwideren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
geen likwidaties |
![]() ![]() ![]() |
28 | 71,79% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eenmaal onze benen en armen overbodig zijn geworden, door het veelvuldig gebruik van vervangmiddelen, zullen de mensen enkel nog bestaan uit een hoofd. Als zelfs eten overbodig is geworden zullen misschien alleen nog hersenen geboren worden. Oeps we hebben het over de mens. Denken is ook overbodig bij de meerderheid. In de toekomst zal wie geboren wordt misschien niet meer geboren worden! De verst gevorderde staat van ontwikkeling dus!!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eno, of misschien beter eenoog, onze anti-amerikaan bij uitstek, vertelt weeral niets over het slachtoffer die deze ocharme achterlijke debiel(dixit eno), afgemaakt heeft. Hij en een kompaan overvielen een 21-jarige aan een geldautomaat en verplichtten hem om zoveel mogelijk dollars af te halen. Helaas was zijn geld niet genoeg voor deze sadisten en ontvoerden ze de arme kerel naar een afgelegen plaats waar hij gefolterd en uiteindelijk afgemaakt werd. Deze 2 moordenaars waren slechte Amerikanen maar volgens eno zijn ze slachtoffers en is de rest van Amerika slecht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
goed sociaal vangnet zou veel criminaliteit voorkomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik nog twijfels hierover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb jij zo'n hekel aan werken misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() u kent zo'n gezin?
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begin mij serieus af te vragen wié hier eigenlijk de mentaal gehandicapte is.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben dol op mouwtrekkende kindjes die niets liever willen dat je ze oppakt en tegen de muur smijt. Aannemende dat de functie die je in deze samenleving vervult een van de hogere is, je intellectuele, fysieke en culturele superioriteit to/av de meesten hier en elders in deze culturele ruimte je voldoende in staat stellen om je ten allen tijde beter te voelen dan om het even welke roodknikker die je allerhande verplicht te denken, doen en verdragen, tegen de natuurlijke, want uit het oerwoud reflecterende orde in. Aannemende dat je wijsheid niet gesprokkeld is uit oppervlakkige indrukken van de geest, oneffenheden in het denkvermogen.. Waarom gelast je jezelf met de taak helemaal alleen te staan op een plaats die vervuld is van inferieuren, aanhangers van de achterlijke linkse ideologieën? Van altijd weer op te boksen tegen hun o zo gretig geïndoctrineerde breinhopen, in het beste geval wat medestanders te vinden die lijden aan dezelfde ziekte maar zich door stomme kansrekening aan jouw zijde bevinden. Hier is niets te vinden, geen verrijking, geen overtuiging. De kruistocht tegen stompzinnigheid zal niet gewonnen worden op deze velden. Ga terug naar je maatschappelijke positie, je rationele vrienden en verbeter de reële wereld.
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Confortabel vangnet betekent immers vrijheid en wie is daar nu tegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het staat je vrij... Eis dan, wanneer je een moord begaat, het recht op, geëxecuteerd te worden, maar verplicht niet diegenen, die een andere opinie toegedaan zijn, daaraan onderworpen te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() [quote=Percalion]Voor een keer ga ik bijna akkoord met je.
___________ Bijna helemaal. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar het Darwinisme niet allemaal toe leidt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ondertussen een thread geopend 'stoefen op de Amerikanen'. Mag ik je veelvuldig bezoek verwachten? Hij was minderjarig en debiel. Twee redenen om iemand niet te executeren. Executie is trouwens tegen de mensenrechten. Ik maak me zorgen over de hypocrisie van de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij nader inzicht zou de evulutie, als ze wil dat we overleven als soort, er beter aan doen de hersens helemaal weg te evolueren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Atkins met zijn IQ van 55 (in de periode van zijn misdaad) wordt dus geëxecuteerd volgens een beslissing van een jury in Virginia gister.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 augustus 2005 om 10:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar goed, dit kan ik nu wel zo leuk beweren, bronnen heb ik nu niet bij de hand. Dus ik zal eerst eens proberen deze beweringen te staven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 6 augustus 2005 om 13:21. |
|||||
![]() |
![]() |