Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: ben je voorstander van:
lage IQ's likwideren 4 10,26%
alle IQ'q likwideren 6 15,38%
hoge IQ's likwideren 1 2,56%
geen likwidaties 28 71,79%
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2005, 00:33   #41
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Ik denk dat de natuur nooit een argument kan zijn om een handeling niet te doen - uiteindelijk is de mens in de natuurtoestand ook naakt; toch dragen we allemaal kleren. Je kan trouwens uit een feit niet afleiden of iets ook echt zo moet zijn of niet (bv. we worden naakt geboren; dat wil niet zeggen dat we ook naakt moeten rondlopen, en het wil ook niet zeggen dat we niét naakt mogen rondlopen).
Idd,hier raakt u een gevoelig punt.Waarom wordt een mens zonder "kleding of vacht" geboren terwijl hij zonder deze zaken tot sterven gedoemd is?Ik word er gek van!

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 00:38   #42
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Idd,hier raakt u een gevoelig punt.Waarom wordt een mens zonder "kleding of vacht" geboren terwijl hij zonder deze zaken tot sterven gedoemd is?Ik word er gek van!
Niet te gek worden.
Eenmaal onze benen en armen overbodig zijn geworden, door het veelvuldig gebruik van vervangmiddelen, zullen de mensen enkel nog bestaan uit een hoofd.
Als zelfs eten overbodig is geworden zullen misschien alleen nog hersenen geboren worden.

Oeps we hebben het over de mens. Denken is ook overbodig bij de meerderheid. In de toekomst zal wie geboren wordt misschien niet meer geboren worden!
De verst gevorderde staat van ontwikkeling dus!!!

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 00:38   #43
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2

Correctie:IQ onder de 70

Die gast waar het nu om gaat, is al terdoodveroordeeld voor een moord die hij pleegde als minderjarige debiel....

Nu, na veel jaren verblijf op death
row is hij, je houdt het niet
voor mogelijk maar 't is waar, slimmer geworden door zijn contacten met ...advocaten, en moet hij eraan (afhankelijk van hoe de rechtbank zich hierover uitspreekt).

Door die advocaten die hem van de executie moesten redden..

Hoe slim van die advocaten!

Eno, of misschien beter eenoog, onze anti-amerikaan bij uitstek, vertelt weeral niets over het slachtoffer die deze ocharme achterlijke debiel(dixit eno), afgemaakt heeft. Hij en een kompaan overvielen een 21-jarige aan een geldautomaat en verplichtten hem om zoveel mogelijk dollars af te halen. Helaas was zijn geld niet genoeg voor deze sadisten en ontvoerden ze de arme kerel naar een afgelegen plaats waar hij gefolterd en uiteindelijk afgemaakt werd.
Deze 2 moordenaars waren slechte Amerikanen maar volgens eno zijn ze slachtoffers en is de rest van Amerika slecht...
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 10:38   #44
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
Eno, of misschien beter eenoog, onze anti-amerikaan bij uitstek, vertelt weeral niets over het slachtoffer die deze ocharme achterlijke debiel(dixit eno), afgemaakt heeft. Hij en een kompaan overvielen een 21-jarige aan een geldautomaat en verplichtten hem om zoveel mogelijk dollars af te halen. Helaas was zijn geld niet genoeg voor deze sadisten en ontvoerden ze de arme kerel naar een afgelegen plaats waar hij gefolterd en uiteindelijk afgemaakt werd.
Deze 2 moordenaars waren slechte Amerikanen maar volgens eno zijn ze slachtoffers en is de rest van Amerika slecht...
tja, armoede drijft tot criminaliteit.
goed sociaal vangnet zou veel criminaliteit voorkomen...
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 12:15   #45
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
tja, armoede drijft tot criminaliteit.
goed sociaal vangnet zou veel criminaliteit voorkomen...
Niemand nog werken en allen gezellig in het sociaal vangnet, zou dat de criminaliteit voorkomen?
Persoonlijk heb ik nog twijfels hierover.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 12:43   #46
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Niemand nog werken en allen gezellig in het sociaal vangnet, zou dat de criminaliteit voorkomen?
waarom denk jij bij een sociaal vangnet meteen aan 'niemand nog werken'?
heb jij zo'n hekel aan werken misschien?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 13:09   #47
groen!?
Provinciaal Statenlid

groen!?'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
denk je nu echt dat iedereen ne luierik is? Het is toch niet omdat je verzekerd bent tegen brand dat je je huis in brand steekt!
Oud 31 juli 2005, 13:13   #48
groen!?
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Zoals ik al zei, euthanasie is een oplossing. Ik heb gezegd dat de gemeenschap haar zwakkere normale leden moet beschermen. Zwaar mentaal gehandicapten maken geen deel uit van de gemeenschap.
Auschwitz terug openen zeker !? Mentaal gehandicapten maken geen deel uit van de gemeenschap? De ouders en vrienden van mindervaliden zullen het graag horen...
Oud 31 juli 2005, 13:23   #49
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
Auschwitz terug openen zeker !? Mentaal gehandicapten maken geen deel uit van de gemeenschap? De ouders en vrienden van mindervaliden zullen het graag horen...
natuurlijk maken de meeste mentaal gehandicapten geen deel uit van de gemeenschap.. ik leef met hun ouders mee, want ze weten het..
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 13:26   #50
groen!?
Provinciaal Statenlid

Standaard

u kent zo'n gezin?
Oud 31 juli 2005, 14:34   #51
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
natuurlijk maken de meeste mentaal gehandicapten geen deel uit van de gemeenschap.. ik leef met hun ouders mee, want ze weten het..
Met zulke uitspraken plaats je jezelf buiten de gemeenschap.

Ik begin mij serieus af te vragen wié hier eigenlijk de mentaal gehandicapte is.
Oud 31 juli 2005, 15:07   #52
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarom zijn er zoveel naive mensen in Belgie ? met hun linkse psyhologie.. Ik begrijp dat ze alles willen relativeren en 'iets verder' denken. Wat ze niet begrijpen is dat de rest van de wereld anders is.. Moslims mogen NIET als mensen behandeld worden. Ze beschouwen Europa als zwak..
Zware criminelen zullen in gevangennis niet genezen en ze verdienen zeker en vast de doodstraf, liefst met een paar jaar op deathraw ook..
Zulke linske Europeanen dragen bij aan de ondergang van Belgie en Europa in het algemeen.. Triest :///
Wat me ook stoort is dat de linksen ons een soort 'schuldgevoel' willen aanleren
"alles wat er gebeurt is onze schuld, want dit en dat..." om ziek van te worden... :/

good night
Goedemiddag.

Ik ben dol op mouwtrekkende kindjes die niets liever willen dat je ze oppakt en tegen de muur smijt.

Aannemende dat de functie die je in deze samenleving vervult een van de hogere is, je intellectuele, fysieke en culturele superioriteit to/av de meesten hier en elders in deze culturele ruimte je voldoende in staat stellen om je ten allen tijde beter te voelen dan om het even welke roodknikker die je allerhande verplicht te denken, doen en verdragen, tegen de natuurlijke, want uit het oerwoud reflecterende orde in. Aannemende dat je wijsheid niet gesprokkeld is uit oppervlakkige indrukken van de geest, oneffenheden in het denkvermogen..

Waarom gelast je jezelf met de taak helemaal alleen te staan op een plaats die vervuld is van inferieuren, aanhangers van de achterlijke linkse ideologieën? Van altijd weer op te boksen tegen hun o zo gretig geïndoctrineerde breinhopen, in het beste geval wat medestanders te vinden die lijden aan dezelfde ziekte maar zich door stomme kansrekening aan jouw zijde bevinden.

Hier is niets te vinden, geen verrijking, geen overtuiging. De kruistocht tegen stompzinnigheid zal niet gewonnen worden op deze velden. Ga terug naar je maatschappelijke positie, je rationele vrienden en verbeter de reële wereld.
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 16:48   #53
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
waarom denk jij bij een sociaal vangnet meteen aan 'niemand nog werken'?
heb jij zo'n hekel aan werken misschien?
Als ik moet kiezen tss een confortabel vangnet (waar jij voor pleit dacht ik) en werken, geef dan mij maar dat vangnet, doe ik toch waar ik zin in heb, mss begin ik nog wel te werken?
Confortabel vangnet betekent immers vrijheid en wie is daar nu tegen?
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 10:35   #54
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben altijd een voorstander van de doodstraf geweest. Of uw IQ 50 is of 210... you kill ? = u die.

Het staat je vrij...

Eis dan, wanneer je een moord begaat, het recht op, geëxecuteerd te worden, maar verplicht niet diegenen, die een andere opinie toegedaan zijn, daaraan onderworpen te worden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 10:38   #55
eno2
Banneling

Standaard

[quote=Percalion]Voor een keer ga ik bijna akkoord met je.

Bijna helemaal.
Oud 1 augustus 2005, 10:48   #56
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Niet te gek worden.
Eenmaal onze benen en armen overbodig zijn geworden, door het veelvuldig gebruik van vervangmiddelen, zullen de mensen enkel nog bestaan uit een hoofd.
Als zelfs eten overbodig is geworden zullen misschien alleen nog hersenen geboren worden.

Oeps we hebben het over de mens. Denken is ook overbodig bij de meerderheid. In de toekomst zal wie geboren wordt misschien niet meer geboren worden!

Waar het Darwinisme niet allemaal toe leidt!
Oud 1 augustus 2005, 10:53   #57
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
________

Ik heb ondertussen een thread geopend 'stoefen op de Amerikanen'. Mag ik je veelvuldig bezoek verwachten?

Hij was minderjarig en debiel.

Twee redenen om iemand niet te executeren.

Executie is trouwens tegen de mensenrechten.

Ik maak me zorgen over de hypocrisie van de VS.
Oud 1 augustus 2005, 16:06   #58
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Niet te gek worden.

_________

Bij nader inzicht zou de evulutie, als ze wil dat we overleven als soort, er beter aan doen de hersens helemaal weg te evolueren...
Oud 6 augustus 2005, 10:20   #59
eno2
Banneling

Standaard

Atkins met zijn IQ van 55 (in de periode van zijn misdaad) wordt dus geëxecuteerd volgens een beslissing van een jury in Virginia gister.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by eno2 on 06-08-2005 at 11:22
Reason:
--------------------------------

Atkins met zijn IQ van 55 (in de periode van zijn misdaad) wordt dus geëxecuteerd volgens een beslissing van een jury in Virginia gister.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Atkins met zijn IQ van 55 wordt dus geëxecuteerd volgens een beslissing van een jury in Virginia gister.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door eno2 : 6 augustus 2005 om 10:22.
Oud 6 augustus 2005, 13:20   #60
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Dat het gemiddelde IQ maar 80 is betwijfel ik.
Zij zijn beter in sommige aspecten van een IQ-test dan ons, en in sommige minder goed als ons (terwijl het gemiddelde IQ in het westen 100 is).
Ze hebben in de jaren '90 een globale peiling gedaan, waarbij ze Japan als 100 namen. Nederland en België schommelden zo rond de 90, terwijl India & Pakistan beduidend hoger scoorden. De USA zat, zoals gezegd, ergens rond de 80..
Maar goed, dit kan ik nu wel zo leuk beweren, bronnen heb ik nu niet bij de hand. Dus ik zal eerst eens proberen deze beweringen te staven.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 06-08-2005 at 14:21
Reason:

Citaat:
Zij zijn beter in sommige aspecten van een IQ-test dan ons, en in sommige minder goed als ons (terwijl het gemiddelde IQ in het westen 100 is).
Ze hebben in de jaren '90 een globale peiling gedaan, waarbij ze Japan als 100 namen. Nederland en België schommelden zo rond de 90, terwijl India & Pakistan beduidend hoger scoorden. De USA zat, zoals gezegd, ergens rond de 80..
Maar goed, dit kan ik nu wel zo leuk beweren, bronnen heb ik nu niet bij de hand. Dus ik zal eerst eens proberen deze beweringen te staven.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ze hebben in de jaren '90 een globale peiling gedaan, waarbij ze Japan als 100 namen. Nederland en België schommelden zo rond de 90, terwijl India & Pakistan beduidend hoger scoorden. De USA zat, zoals gezegd, ergens rond de 80..[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 6 augustus 2005 om 13:21.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be