![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet ook wel dat CD&V niet voor onafhankelijkheid is, maar zou u het nog niet weten, deze partij heeft besloten gehad om met NVA de krachten te bundelen en samen naar de verkiezingen te trekken. En voor zover ik weet beweert NVA wel voor onafhankelijkheid te zijn. CDV/NVA heeft de verkiezingen gewonnen. De grote winaar was natuurlijk het Vlaams Blok nogmaals ![]() Ik denk dat u een gebrek aan gezond verstand hebt als u gaat beweren dat ik niet weet waarvoor Filip Dewinter staat. Ik weet waar het Vlaams Belang voor staat, het probleem is dat u dat niet zo goed blijkt te weten. U mag voor mij part gerust mee lopen in het politiek correct dwangbuis geval dat men pretendeert democratie te noemen. maar kom niet af met halve waarheden en volledige leugens.
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k heb zin om nog es te lachen na uw uitleg daarvoor...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() man niet overdrijven he t'is gewoon een irritante reclame niks meer , niks minder
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte volwassen mannen eten geen Cha-Cha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pff, binnen een paar jaar zullen ze dan zeggen : enkel voor goede Vlamingen (als belgie gebarsten is), who cares, die willen gewoon verkopen, 't is al.
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Echte Vlamingen eten waarschijnlijk alleen 'lion'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik kan jouw begrijpen hoor. De eerste keer dat ik het zag zij ik ook van shit ik eet nooit gene Cha Cha meer maar dan nog kun je dat niet aanklagen of weet ik veel wat. Te ver gaan is hier mss nog het juiste begrip. Je kan dus wel op mijn steun rekenen maar ik ben geen voorstander van men bek open te doen voor deze zaak. Oprechte Vlaamsche Groeten, Maximus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() oud nieuws
nieuws met een baard reeds topic over geopend (vind het niet terug) ik eet trouwens ook geen chacha's meer, die drie chacha's gekregen in Bxl waren me er teveel aan
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() alsof da bedrijf het erg gaat vinden dat der een paar mensen minder hun product eten.
maar soit, kan mij ni veel schelen. Duvel wordt bv ook nog steeds niet gedronken door veel linkse rakkers omdat het in het verleden het vlaams blok financieel gesteund heeft, terwijl die link ondertussen al lang verdwenen is. De verkoopscijfers hebben er nogtans nooit zware last van gehad hoor.
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Klachten: [email protected]
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
wat is er dan gebeurd, ik heb hier geen vlaamse zenders (wel BVN). Kijk nu weiniger naar v?rt-nieuws, alleen als ik eens goed lachen wil. un saludo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Hij antwoord met een nederlands accent '175 jaar' De quizmaster barst in lachen uit en weigert hem de Cha-Cha. Dan zegt men 'Cha-Cha, enkel voor goede Belgen'.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En stel dat het er toch ineens veel zouden zijn? Dan komt er wat media-aandacht, krijgen veel meer mensen zin in cha-cha en schiet de verkoop de lucht in. Bij LU hopen ze wellicht op het laatste. Maar helaas voor hen zijn er te weinig België-hatende consumenten.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Eens zien hoe de verkoop van chacha zal kelderen! ![]() |
|
![]() |
![]() |