![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Iedereen droomt van geen belastingen maar een land zonder belastingen overleefd nooit da bestaat niet en Dewinter mag zeggen wat hij wil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de belastingen: er is een verschil tussen een land zonder belastingen en een land dat alle records breekt (geen fotofinish), en met een regime opgezadeld zit dat blijft liegen dat ze het de belastingen verlaagt en werkgelegenheid creeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een land met minder belastingen kan wel.
De belastingen in België zouden gerust 30% naar beneden kunnen, zonder dat de staat minder uitgeeft. (Dus alle sociale voordelen blijven behouden). Het gevolg zou namelijk zijn, meer groei, meer jobs, meer nettoloon, en dus een grotere economie, en op lange termijn toch meer belastinginkomsten.
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Als de belastingen niet verlaagd zijn leg mij dat eens uit waarom ik nu meer terug krijg van de belastingen dan pakweg drie jaar geleden? en tis nog ne ferme brok ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ernstig. Uw aanslagbiljet voor de onroerende voorheffing als een goed bekeken, of uw accynsen voor uwe benzine... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij is het juist omgekeerd, ik moet de laatste vier jaar bij betalen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 juli 2005 om 18:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch proficiat. Ik zal eraan denken volgend jaar als ik van januari tot augustus werk voor uw ferme brok, ttz als ik goesting heb want ik ben gevlucht[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 24 juli 2005 om 18:43. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het zilverfonds is nog zo'n oplichterij.
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
tis wel zo dat ik tijdens het jaar enorm veel bedrijfsvoorheffingbelasting betaal mijne baas houd extra veel af om op het einde van het jaar meer terug te kunnen krijgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Cynicus heeft wel een punt om de stellen dat het wenselijk zou zijn dat een begrotingsminister niet uit de politiek komt, maar uit de bedrijfswereld waar men verstand heeft van inkomsten en uitgaven. Het is zeker het proberen waard, het is weinig waarschijnlijk dat het een grotere kluns is dan vandelanotte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 juli 2005 om 19:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans was er veel verzet tegen de plannen van vande Lanotte maar hij dreef ze door.
Wie doet hem wat?
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() De begroting is hier aan de orde ?
Wie poot hier een tabel neer met: Totale jaarinkomsten (pak 2004) De inkomsten (btw, taxen, boetes, ...) De geplande uitgaven in iedere sector (met een paar lijntjes uitleg) Dan weten we tenminste al eens waarover we spreken.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |