![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Groentje -18 heeft ook teveel TV gekeken. Die denkt dat ze allemaal op een tijdmechanisme werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Klaarblijkelijk werd de prooi, nadat hij gestruikeld was, in een greep gehouden waarop de genadeschoten gelost werden. Ik vermoed dat ze dachten dat hij met telekinesie de bom wilde laten afgaan. Het is daarom dat ze in de kop geschoten worden.
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij hebben ze die man terecht neergeschoten wanneer hij verdacht dikke kleding droeg en daarna ook nog weg liep van de politie en ook nog eens uit een verdachte buurt en pand kwam. Het feit dat hij wegliep van de politie is hier doorslaggevend.
![]() |
#45 |
Partijlid
|
![]() Helemaal terecht dat hij vermoord is! Hij weigerde tot 3x toe bevelen van de politie op te volgen, en bovendien had de politie gewaarschuwd dat ze het recht hadden om direct te doden bij dergelijk situaties. En waarom gaat een onschuldige zich zo gedragen midden in z'n situatie als in London met aanslagen, waardoor politie dus extra alert is?
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ho maar, dan ga je zeer veel mensen moeten executeren hoor (goed in de kop schieten hé, niet zomaar op de grond in een klemgreep houden met drie man; neen in de kop schieten, vijf keer maar liefst). :: Van de 55 miljoen britten dragen er vermoedelijk wel een paar miljoen 'verdachte' kleding. (Het feit dat men daar zo op focust is natuurlijk onderdeel van de angstpsychose: het waarnemingsvermogen wordt compleet vervormd en verstoord) :: Van die paar miljoen zal zeker een paar miljoen weglopen wanneer ze plots door drie verdachte types achtervolgd worden, zeker wanneer die types in burger rondlopen, en dus gewoon criminelen of gangsters kunnen zijn; en nog zekerder wanneer zo'n verdachte types zich uitgeven voor politie en met wapens beginnen zwaaien; de meeste mensen zouden gaan lopen denk ik. :: Dat hij uit een verdachte buurt kwam is toeval. Dus: een paar miljoen, gedeeld door een toevalsfactor, en je spreekt al gauw over een paar tienduizend mensen. Leuke slachtpartij wordt dat. Feit is gewoon dat de politie zijn werk niet goed gedaan heeft en nooit zomaar in burger had mogen rondlopen in de metro. Zeker niet op zo'n cruciale dagen als nu. Dan zet je toch net duidelijk fluorescerende flikken in de metro! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wel ja, het kan zijn dat (achteraf gezien) het een fout was geweest.
Maar aan allen die hier zware kritiek op hebben: STEL JE EENS IN DE PLAATS VAN DIE FLIKKEN.. Je hebt het over angstpsychose; wel dat is inderdaad juist. Maar die flikken zijn ook maar gewone mensen die even goed onder die 'angst' (of zelfs nog meer) te lijden hebben. En geef toe: het gevaar wás reeël. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() het grappige van de story is nu dat Brazilie en de Britse moslims (!) de regering Blair lessen in humanisme gaan geven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 24 juli 2005 om 18:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die man is tot 3 maal toe gesommert geweest van politie in uniform om te stoppen, en dan zijn er 3 agenten in burger op af gegaan. Wanneer hij niet wil blijven staan, dan heeft hij het aan zichzelf te danken. Schieten om te doden. Wanneer die man een bommenlegger was, en de bom was afgegaan met 20 doden, dan zou u ook terug op de politie kappen. Ge moet eens weten wat ge wilt. Een politie die krachtdadig optreet, of ene die in zijn bureau blijft zitten. Die vent had maar moeten blijven stilstaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij niets had gedaan was hij wel gestopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik in Bruxelles in de metro achtervolgd wordt door een bende in burgerkleding die staan te zwaaien met een wapen ... ik zou het waarschijnlijk ook op een lopen zetten, ieder weldenkend mensen met kloten zou dat trouwens doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Precies, zoals Alcazar zegt, en zoals hier al meermaals is gesteld: wanneer ik in de metro drie verdachte types plots met wapens zie zwaaien en mij achtervolgen, dan zet ik het op een loopje.
Iedereen die al eens in Brussel in de metro overvallen werd (ik ben al eens bedreigd door nen bruine én ne witte die deden alsof ze een wapen in hun binnenzak hadden en die mijne rugzak vroegen) weet wat het is. De volgende keer zet ik het op een loopje van zodra ik een groepje gasten tegenkom die zich verdacht gedragen en mij achtervolgen. Stel u voor dat die dan nog met een wapen zwaaien en zich durven uitgeven voor politie.... |
![]() |
![]() |