![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() De Primus van het Vlaams-Brabantse Haacht is wel goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() De groeten, ik ga verder studeren voor m'n tweede zit
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Liever Dok's bar?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de politika is 't primus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Moeten wij nu medelijden hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Er zijn toch genoeg nachtwinkels in leuven om een sixpack van wat je wil te kopen. Als franskiljon zal patriot er toch van genieten in het frans te mogen bestellen?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 5 augustus 2005 om 17:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW: Ik hoorde gisteren dat het volgend academiejaar tussen 24u en 6u verboden is om alcohol te kopen in nachtwinkels! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 5 augustus 2005 om 18:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nachtwinkels overleven dus via rokers, zuipers en mensen die zich niet fatsoenlijk kunnen organiseren. Een hoop van dergelijke 'winkels' met een waanzinnig beperkt assortiment aan 'levensmiddelen' zijn intussen trouwens bezig met automatisering waardoor er geen enkele werknemer meer aan te pas komt. Volgens mij gaat aan die winkels dus minder verloren dan de schade die ze aanrichten met hun 'basisproducten'.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenmin als iedereen nog na tien uur om boodschappen moet.
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
zie itt jouw zie ik vlaanderen niet als een eilandje waarbuiten niks gebeurd. in de ogen van een vlaams nationalist bent ge al snel een fransquillon, 't is niet omdat ge u er niet aan stoort als er in het frans gesproken word dat ge francofiel zijt.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |