![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slavernij werkt, daar moet u niemand van overtuigen. Maar dat maakt het nog niet aanvaardbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en mijn vader was noch "weestander", noch "zwarte"... maar hij liep in de weg van een VNV'er... en sindsdien heb ik nog steeds de nachtmerrie van een bende krapuul en uitschot dat verantwoordelijk is voor de invaliditeit en nadien de dood van mijn vader... sindsdien zie ik nog steeds dat zwart gekleed gespuis in mijn ergste nachmerries... bevrijders zegden jullie... mij kan België en ook Vlaanderen of Wallonië gestolen worden... voor mij moet een wangedrocht België niet vervangen worden door een wangedrocht Vlaanderen of een ander dat Wallonië heet... ik ben Limburger en Wereldburger... en het nazistisch krapuul en het gebroed daarvan dat hier de lof afsteekt van die zogenaamde "bevrijders" van 1940... jammer dat ze er in 1945 hebben laten leven... waarvan het krapuul-gebroed hier nu de vrijheid krijgt mensen die door hun voorvaders geterroriseerd werden de les te spellen...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 7 augustus 2005 om 07:25. |
|||||
![]() |
![]() |