Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2005, 11:32   #41
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vooruit
Nelson Manela heeft nooit burgers opgeblazen.

Hij heeft jaren lang geprobeert om via een geweldloze weg verandering te brengen maar het hielp niets. Hij werd gewoon de mond gensoerd. Nadien is hij aanslagen gaan plegen, op infrastructuur. Niet op mensen.

Een héél groot verschil met autobommen in een stad.
en wat voor verandering heeft hij ingebracht!! ZA als enig Afrikaans land geregeerd door de blanken was meteen de rijkste.. En kijk nu wat ermee gebeurt
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 14:38   #42
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
en wat voor verandering heeft hij ingebracht!! ZA als enig Afrikaans land geregeerd door de blanken was meteen de rijkste.. En kijk nu wat ermee gebeurt
Wat een achterlijk argument. Wanneer een zwarte gemeenschap over 20 miljoen blanke slaven zou beschikken, die ze naar hun volledige zin en willekeur zouden mogen behandelen, opsluiten in ghettos en concentratiekampen, vermoorden wanneer ze protesteren, en tegen een hongerloon laten zwoegen in levensgevaarlijke diamant- en goudmijnen, - dan zou die zwarte gemeenschap even goed een welvarend land kunnen opbouwen.

Slavernij werkt, daar moet u niemand van overtuigen. Maar dat maakt het nog niet aanvaardbaar.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 07:23   #43
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
"Oog om oog, tand om tand dus... Tellen de mensenrechtendiktaten nu ineens niet méér méé?? Duizenden Vlamingen die géén verzet boden bij de Duitse bevrijding is nooit iets overkomen. Enkel diegene die het nodig vonden het aftandse belgikske te verdedigen omwille van hun eigen belang en daarvoor regelmatig geliefdes van Duitse militairen van op afstand néér te knallen.

Verraders en weerstandsterroristen wisten waar ze aan begonnen.

Hoe kan u dat weten?? U was amper 4 jaar oud.

T'is toch godgeklaagd hé. Hoe durven ze, de nazistische "boeven"
als '-jarige wist ik niets, ik was enkel geterroriseerd door een bende navolgers van de "bevrijders" van 1940...
en mijn vader was noch "weestander", noch "zwarte"... maar hij liep in de weg van een VNV'er...

en sindsdien heb ik nog steeds de nachtmerrie van een bende krapuul en uitschot dat verantwoordelijk is voor de invaliditeit en nadien de dood van mijn vader...
sindsdien zie ik nog steeds dat zwart gekleed gespuis in mijn ergste nachmerries...

bevrijders zegden jullie...

mij kan België en ook Vlaanderen of Wallonië gestolen worden...

voor mij moet een wangedrocht België niet vervangen worden door een wangedrocht Vlaanderen of een ander dat Wallonië heet...

ik ben Limburger en Wereldburger...

en het nazistisch krapuul en het gebroed daarvan dat hier de lof afsteekt van die zogenaamde "bevrijders" van 1940...

jammer dat ze er in 1945 hebben laten leven...

waarvan het krapuul-gebroed hier nu de vrijheid krijgt mensen die door hun voorvaders geterroriseerd werden de les te spellen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Steenbok66 on 07-08-2005 at 08:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:
"Oog om oog, tand om tand dus... Tellen de mensenrechtendiktaten nu ineens niet méér méé?? Duizenden Vlamingen die géén verzet boden bij de Duitse bevrijding is nooit iets overkomen. Enkel diegene die het nodig vonden het aftandse belgikske te verdedigen omwille van hun eigen belang en daarvoor regelmatig geliefdes van Duitse militairen van op afstand néér te knallen.

als '-jarige wist ik niets, ik was enkel geterroriseerd door een bende navolgers van de "bevrijders" van 1940...
en mijn vader was noch "weestander", noch "zwarte"... maar hij liep in de weg van een VNV'er...

en sindsdien heb ik nog steeds de nachtmerrie van een bende krapuul en uitschot dat verantwoordelijk is voor de invaliditeit en nadien de dood van mijn vader...
sindsdien zie ik nog steeds dat zwart gekleed gespuis in mijn ergste nachmerries...

voor mij moet een wangedrocht België niet vervangen worden door een wangedrocht Vlaanderen of een ander dat Wallonië heet...

en het nazistisch krapuul en het gebroed daarvan dat hier de lof afsteekt van die zogenaamde "bevrijders" van 1940...

waarvan het krapuul-gebroed hier nu de vrijheid krijgt mensen die door hun voorvaders geterroriseerd werden de les te spellen...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

waarvan het krapuul-gebroed hier nu de vrijheid krijgt meneen die door hun voorvaders geterroriseerd werden de les te spellen...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 7 augustus 2005 om 07:25.
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be