Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2005, 20:06   #41
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik ben allergisch aan reclame (vooral als ze films onderbreken)
Ik kan niet geloven dat ik het met een standpunt van u eens ben. En nog wel volledig.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 20:07   #42
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

het was Fouad Ahidar van SPa-Spirit[b]...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 20:08   #43
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
En wanneer werden die vandalen terechtgesteld of toch tenminste samen met hun familie het land uitgezet? Ik heb dat ergens gemist.
valse hoop, zolang de "parti scandaliste" zo groot blijft !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 20:08   #44
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Ik kan niet geloven dat ik het met een standpunt van u eens ben. En nog wel volledig.
Pas maar op.............straks word je nog een linkiewinkie 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 20:28   #45
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Ik begin het echt kotsbeu te worden!
Er zijn maar een paar partijen die het aandurven om het kwaad dat de moslim-adepten (en adeptjes) aanrichten te durven aanklagen. En telkens reageert het linkse Belgische establishment op dezelfde manier: Het mag niet gezegd worden dat er een huizenhoog probleem is met de immigranten uit de Arabische wereld.

Nu gaan ze FDW vervolgen op een technicaliteit.
Wel, het VB mag op mijn samenwerking rekenen om Antwerpen eens grondig uit te kuisen! We moeten niet onze kop in het zand steken, maar effectief en efficient optreden tegen misdaden, hoe klein ook, die gepleegd worden door mensen die genieten van onze gastvrijheid!
Dat we daar streng in moeten zijn lijkt me niet meer dan normaal!

Dus bij deze: Nationale Unie is bereid om met het Vlaams Belang samen te werken om Antwerpen een nieuw (en hoognodig) elan te geven!
-- Uiteraard gaat het enkel over het gemeentelijk en provinciaal niveau, voor de rest is het water toch te diep! --

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 20:29   #46
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik begin het echt kotsbeu te worden!
Er zijn maar een paar partijen die het aandurven om het kwaad dat de moslim-adepten (en adeptjes) aanrichten te durven aanklagen. En telkens reageert het linkse Belgische establishment op dezelfde manier: Het mag niet gezegd worden dat er een huizenhoog probleem is met de immigranten uit de Arabische wereld.

Nu gaan ze FDW vervolgen op een technicaliteit.
Wel, het VB mag op mijn samenwerking rekenen om Antwerpen eens grondig uit te kuisen! We moeten niet onze kop in het zand steken, maar effectief en efficient optreden tegen misdaden, hoe klein ook, die gepleegd worden door mensen die genieten van onze gastvrijheid!
Dat we daar streng in moeten zijn lijkt me niet meer dan normaal!

Dus bij deze: Nationale Unie is bereid om met het Vlaams Belang samen te werken om Antwerpen een nieuw (en hoognodig) elan te geven!
-- Uiteraard gaat het enkel over het gemeentelijk en provinciaal niveau, voor de rest is het water toch te diep! --
Unitaristen en separatisten gaan samenwerken....................On va rigoler 8)
Oud 4 augustus 2005, 20:32   #47
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Unitaristen en separatisten gaan samenwerken....................On va rigoler 8)
Heeft U ooit al eens de moeite tot nadenken genomen?
Lokaal kunnen de Nationale Unie en het Vlaams Belang perfect samenwerken, daar wij zeer veel gemeenschappelijke standpunten hebben!

Moeilijk, hé?

Oud 4 augustus 2005, 21:23   #48
giserke
Banneling

Standaard

Ik vraag me af welke debiel FDW zal aanpakken.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 21:26   #49
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft U ooit al eens de moeite tot nadenken genomen?
Lokaal kunnen de Nationale Unie en het Vlaams Belang perfect samenwerken, daar wij zeer veel gemeenschappelijke standpunten hebben!

Moeilijk, hé?
niet mee inzitten, het separatisme is maar om een aantal separatisten binnen hun partij te koelen en om iedereen een reden te geven om op hun te stemmen.
Precies een grootwarenhuis waar iedereen vindt wat hij wil aan soldenprijzen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 21:31   #50
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
En wanneer werden die vandalen terechtgesteld of toch tenminste samen met hun familie het land uitgezet? Ik heb dat ergens gemist.
Gij bent een echte racist, snap je niet dat het ONS schuld is dat ze het gedaan hebben ?
Land uitzeten ?? Ze moeten mensen zoals u oppakken en naar Siberie deporteren.

Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 21:34   #51
Doffer
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Als ik pistool had en iemand zag die mijn auto aan het vernielen was zou ik zonder twijfel een kogel tussen de ogen van die tieners schieten.... beter verdienen ze NIET.
Recht in eigen handen??? Dus jij wil komen tot toestanden zoals in Zuid Afrika, Amerika, enz... waar het recht van de "revolver" zegeviert? Foei, duizend maal foei!

Blijkbaar bestaat voor het VB geen "recht" ... alleen dat van hen!

De uitlating van Shizie zou strafbaar moeten gesteld worden: 5 jaar burgerrechten kwijt en geldboete van enkele duizenden euro om te beginnen! Ip adres opzoeken en aanklagen bij het gerecht. Eveneens de verantwoordenlijken van dit forum MOETEN strafrechterlijk aangepakt worden, wegens medewerking aan fasime en rasisme.

DFW moet zo snel mogelijk opgepakt worden en een straf krijgen X aantal keer zwaarder dan een gewone burger, omdat hij als verkozene des volks ook een voorbeeldfunktie heeft en hij als eerste de wetten van dit land moet naleven.
Oud 4 augustus 2005, 21:41   #52
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doffer
Recht in eigen handen??? Dus jij wil komen tot toestanden zoals in Zuid Afrika, Amerika, enz... waar het recht van de "revolver" zegeviert? Foei, duizend maal foei!

De uitlating van Shizie zou strafbaar moeten gesteld worden: 5 jaar burgerrechten kwijt en geldboete van enkele duizenden euro om te beginnen! Ip adres opzoeken en aanklagen bij het gerecht. Eveneens de verantwoordenlijken van dit forum MOETEN strafrechterlijk aangepakt worden, wegens medewerking aan fasime en rasisme.

DFW moet zo snel mogelijk opgepakt worden en een straf krijgen X aantal keer zwaarder dan een gewone burger, omdat hij als verkozene des volks ook een voorbeeldfunktie heeft en hij als eerste de wetten van dit land moet naleven.
Omg, hoe kan iemand zoveel totaal irrelevante, domme zever schrijven op zo weinig plaats ? Lees uw post nog een keer AUB!!!!

Ik zeg gewoon mijn mening, want imho werden die tieners niet eens gestraft... En de eigenaar van die oude wagentje heeft de schade waarschijnlijk zelf moeten betalen..

In welke zin was mijn post racistisch ? Je bent echt zielig bezig nu :/ Je beschuldigt me van racisme omdat ik iets tegen die tieners heb, die TOEVALIG ook net ZOALS IK, van creemde afkomst zijn ?

Laat mij niet lachen [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Shizie on 04-08-2005 at 22:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Omg, hoe kan iemand zoveel totaal irrelevante, domme zever schrijven op zo weinig plaats ? Lees uw post nog een keer AUB!!!!

Ik zeg gewoon mijn mening, want imho werden die tieners niet eens gestraft... En de eigenaar van die oude wagentje heeft de schade waarschijnlijk zelf moeten betalen..

In welke zin was mijn post racistisch ? Je bent echt zielig bezig nu :/ Je beschuldigt me van racisme omdat ik iets tegen die tieners heb, die TOEVALIG ook net ZOALS IK, van creemde afkomst zijn ?

Laat mij niet lachen [/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Laat mij niet lachen [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Shizie : 4 augustus 2005 om 21:43.
Oud 4 augustus 2005, 21:45   #53
Doffer
Schepen

Standaard

Citaat:

Laat mij niet lachen
Neen man, omdat je haat en nijd uitkraamt.
Er bestaat een wetgeving en ook jij, met uw verdefelijke ideeen moet die naleven. Het propageren (jij wou het zelf DOEN) van recht in eigen handen is een DAAD van verzet tegen ons staatsbestel. DAAROM ... MOET ... jij dringend vervolgt en degelijk gestraft worden.

ZIELIGE vent...!
Oud 4 augustus 2005, 21:54   #54
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Er bestaat een wetgeving en ook jij, met uw verdefelijke ideeen moet die naleven. Het propageren (jij wou het zelf DOEN) van recht in eigen handen is een DAAD van verzet tegen ons staatsbestel. DAAROM ... MOET ... jij dringend vervolgt en degelijk gestraft worden.

ZIELIGE vent...!
Wishful thinking Doffer
Ik ben vrij om mijn mening te zeggen. Merk ook die 'ALS' in mijn zinnen. Waar staat het in de wet dat men zijn mening niet mag zeggen ? Waar staat het in de wet dat men in zijn mening niet kan zeggen dat hij het recht in zijn handen zou nemen indien er iets zou gebeuren ?

Als ik straks thuis ben en daar zie dat mijn vriendin verkracht wordt zal ik de dader de keel oversnijen, gij toch ook denk ik ? Zeg ik nu iets illegaal ?
Oud 4 augustus 2005, 22:00   #55
Hansi
Burger

Standaard Doffer: idiootste Belg ooit?

Citaat:

ZIELIGE vent...!
Persoonlijk wil ik er nog aan toevoegen dat het misschien niet waard is er meer dan 1 kogel aan te verspillen; zet dat crapuul netjes achter elkaar, dan kan je de klus met 1 welgemikte kogel klaren!
Hansi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 22:01   #56
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:

ZIELIGE vent...!
Misschien is dat de manier om de blinde linkse klootzakken van de regering te doen inzien dat er eindelijk eens wat moet gebeuren om hun eigen Belgische burgers te beschermen tegen het wangedrag van 'mensen' die zogenaamd hier te gast zijn?

Oud 4 augustus 2005, 22:01   #57
Bolter
Gouverneur

Standaard

Citaat:

ZIELIGE vent...!
Rustig Doffer...
U niet laten opjagen. FDW kennende wist hij waarschijnlijk best dat hij hiermee weer eens de stok in het hoenderhok gooide...

Wat kon hij verliezen...
Reageerde men niet : doel toch bereikt want de allochtonen worden in een slecht daglicht gesteld.
Reageert men wel zoals nu het geval : doel zeker bereikt want hij krijgt er nog de favoriete rol van "underdog" bij...

Maar we moeten er wel voor zorgen dat we zulke uitwassen terdege aanpakken en laten blijken dat dit onduldbaar is.
Ongeacht ras of wat dan ook...
Bolter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 22:03   #58
Doffer
Schepen

Standaard

Citaat:
Wishful thinking Doffer
Ik ben vrij om mijn mening te zeggen. Merk ook die 'ALS' in mijn zinnen. Waar staat het in de wet dat men zijn mening niet mag zeggen ? Waar staat het in de wet dat men in zijn mening niet kan zeggen dat hij het recht in zijn handen zou nemen indien er iets zou gebeuren ?

Als ik straks thuis ben en daar zie dat mijn vriendin verkracht wordt zal ik de dader de keel oversnijen, gij toch ook denk ik ? Zeg ik nu iets illegaal ?
Is iemand de keel oversnijden ook een wettelijk middel?
Dat is evengoed : MOORD. Misschien met verzachtende omstandigheden (alhoewel...) Dit heeft dus niets te maken met vrijheid van meningsuiting. Dit is geen mening maar een GOEDKEUREN van een daad. EN DAT KAN NIET!
Oud 4 augustus 2005, 22:05   #59
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Is iemand de keel oversnijden ook een wettelijk middel?
Dat is evengoed : MOORD. Misschien met verzachtende omstandigheden (alhoewel...) Dit heeft dus niets te maken met vrijheid van meningsuiting. Dit is geen mening maar een GOEDKEUREN van een daad. EN DAT KAN NIET!
Wat neerkomt op theoretisch gezwam, Doffer.
Precies of jij zou braaf de flikken bellen...
Maak dat de kat wijs!

Oud 4 augustus 2005, 22:07   #60
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat neerkomt op theoretisch gezwam, Doffer.
Precies of jij zou braaf de flikken bellen...
Maak dat de kat wijs!
De "Rambo's" zijn toegekomen 8)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be