![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Antwoord daar een keer op! En hoe kom je erbij dat het blok parasiteert, omdat ze net als andere partijen een dotatie krijgt volgens haar stemmenaantal? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() U leest echt wel serieus schuin, lijkt mij!
Zoals ik reeds zei: De rechtbank heeft zich namelijk (tot 2maal toe) onbevoegd verklaart. Iets compleet anders dan wat u beweert, lijkt mij dat! Dus neen de rechtbank heeft het Vlaams Blok niet ondemocratisch genoemd, maar ze heeft ze ook niet democratisch genoemd. En maddox volgens mij kan u perfect de lonen opvragen van ministers etc Hoeveel naar hoeveel u of mijn buurman verdient kan ik echter enkel maar gissen. Belgen doen daar namelijk meestal bijzonder geheimzinnig over.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In twee verschillende vonnissen oordeelden beide rechters dat de ingebrachte beschuldigingen - zo ze bewezen worden (dat zinnetje staat erbij!) - geen racistisch misdrijf vormen, maar wel een politiek misdrijf. Hiermee hebben de twee rechters duidelijk gesteld dat het hier niet gaat om een racistisch delict, maar een politiek (zo het bewezen wordt). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan het nalezen in een van de vroegere VB Magazines waarin grote delen van het eerste vonnis werden gepubliceerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag dus de af- en aanwezigheden van de VB-fractie. Ook kan men bij de administratie de statistieken van ingediende wetsvoorstellen, amendementen, interpellaties en schriftelijke vragen inkijken. Graag ook dus hier de cijfers. Aan u de bewijslast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seksuele "geaardheid" (belachelijk woord, maar goed) is iets individueels en bijgevolg is het niet aan de staat daarop in te gaan. Het Vlaams Blok stelt geenszins voor om homoseksuelen minder stemrecht te geven, of hun uitkering te schrappen e.d. Alle individuele rechten zullen ook voor de homoseksuelen gelden (huwelijksrecht is evenwel meer dan een louter individueel recht en bijgevolg kan de staat hierbij normerend optreden). Afkomst is geen criterium, wel staatsaanhorigheid. Iedere staat maakt een onderscheid tussen een burger en een niet-burger. Internationaal erkend en toegepast. Niets speciaals aan, waarbij er voor de een minder rechten maar ook minder plichten aan verbonden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Politiekers die zich op de borst kloppen: " Ooooooh wat zijn wij toch grote heren en dames, zie wat wij bereiken, zijn wij niet slim, wie doet ons dat na, het volk ? kan ons gestolen worden, hun stem is uitgebracht."
Dit zijn de gedachten van de verkozen politici, er zijn er zelf die moeten huilen als ze horen wat de financiele voordelen zijn. Die van het Vlaams Blok , de genaamde nietsnutten, doen het rustig aan, blazen niet hoog van de toren, maar blijven met hun twee voeten op de grond NAAST HUN KIEZERS. DAT... is de sterkte van het Vlaams Blok. Al jaren is de hoofzaak van dit forum, het afbreken, het verwijten en schelden naar het Vlaams Blok, en toch gaan zij iedere verkiezing vooruit, wordt het niet stilaan tijd om die plaat eens om te draaien en andere onderwerpen te bespreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij het kerkelijk en wettelijk huwelijk verward hoor. Voor de kerk mag het niet, dat is te begrijpen. Maar waarom zou het wettelijk huwelijk geen louter indidividueel recht zijn? Allez, nu is het dan toch ingevoerd. Joepie. 'Afkomst' staat nochtans in de wet ter bestraffing van racisme en xenofobie. En afkomst is wel een criterium. EU migranten mogen stemmen in ons land voor gemeenteraadsverkiezingen. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen EU en andere migranten: afkomst dus. Er bestaat nog altijd niet iets als een EU nationaliteit! Nationaliteit is gewoon een ander criterium, maar 'afkomst' bestaat ook. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sorry Pauls ,ik ben maar een debiele Vlaams Blokker en berijp zodus uw antwoord niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat ik het ook beu ben dat quasi elke topic hier over het Vlaams Blok handelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat denk jij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus;
Adoptie door gescheiden homo's met een drugverleden en een euthanasiewens? Dat gaan ze wel doorhebben denk ik .. Of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |