![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is dat niet het geval en vloeit een groot gedeelte van het geld naar een derde die niets van doen heeft bij de geleverde inspanningen op dat terrein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik klaag er niet over. U wel. U moet ze dus aanhalen en op hun zogezegde onredelijkheid toetsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U stelt dat ze redelijk zijn en blijkbaar weet u geenszins wat die verdeelsleutels zijn... Nu valt u echt wel door de mand, hoor. Oordelen over iets waar u blijkbaar niets van weet. Mocht u het nog niet weten: die verdeelsleutel staat vermeld in het beginartikel, iets wat u blijkbaar niet gelezen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Gaat niet om mijn geld. Het gaat om geld van criminele Vlamingen. Citaat:
Wat kan u de verdeling van Vlaams misdaadgeld schelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een overtreding begaat, moet bestraft worden. Daar heb ik geen enkel probleem mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=41 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou hier een verdeelsleutel moeten komen op berichten waarvan je op voorhand weet dat diegene voor wie het bericht bestemd is, het toch niet zal willen verstaan.
gvd, de meeste Vlamingen zal het niet veel kunnen schelen hoe de belastingen besteed worden, als hijzelf maar minder moet betalen en liefst nog de indruk heeft dat hij er wat ontdoken heeft. Doch die meerderheid aan Vlamingen vergist zich: het is van essentieel belang dat de staat haar middelen behoorlijk besteedt, want ..... het is ons aller geld. En nu moogt ge hier mijn keel tien minuten aan een stuk dichtnijpen, maar ik zal blijven zeggen dat de Walen smossen met ons geld. Ook met ons boetegeld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd dat men een boete steeds kan protesteren. En als de reden ontvankelijk verklaard wordt, dan kan de boete kwijtgescholden worden.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen personen die daartoe de bevoegdheid hebben, mogen in bepaalde omstandigheden en onder bepaalde voorwaarden de verkeersregels negeren. Het gaat hier om mensen die voertuig rijden dat uitgerust is de noodzakelijke signalisatie (ziekenwagens, interventievoertuigen, enz.). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Tijd Is Een Rivier, een Niet Te Stuiten Stroming Van Al Het geschapene. Het Is Een Niet Eerder Zichtbaar Dan Op Het Moment Dat Het Snel Voorbij Wordt Gesleurd En Het Andere Komt Eraan Drijven Om Op Zijn Beurt Weer Te Worden weggeveegd Marcus Aurelius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Tijd Is Een Rivier, een Niet Te Stuiten Stroming Van Al Het geschapene. Het Is Een Niet Eerder Zichtbaar Dan Op Het Moment Dat Het Snel Voorbij Wordt Gesleurd En Het Andere Komt Eraan Drijven Om Op Zijn Beurt Weer Te Worden weggeveegd Marcus Aurelius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |