![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet het parlement Dewinters onschendbaarheid opheffen zodat hij kan vervolgd worden? | |||
| ja |
|
26 | 33,33% |
| neen |
|
52 | 66,67% |
| Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#42 | |||||
|
Minister
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 7 augustus 2005 om 23:27. |
|||||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zouden we het voor het goed van de gefilmde moslimdame toch maar niet verbieden om er een link van op het internet te zetten? Bovendien zou nog een andere moslimmadam niet langer moeten onderduiken voor de gevolgen die het filmke veroorzaakt....
|
|
|
|
#44 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 7 augustus 2005 om 23:37. |
|||||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2. De ideologie van de mensenrechten is verwerpelijk: De religie van de mensenrechten Mensenrechten, op zoek naar de basis Mensenrechten, vrijheid en democratie Over mensenrechten... Mensenrechten als oorlogsalibi |
|
|
|
|
|
|
#46 | |||||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 augustus 2005 om 23:50. |
|||||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van Gogh was idd geen parlementair maar wel een mens zoals parlementairen mensen zijn. De vrouw in de film was geen kind maar ook een mens zoals kinderen mensen zijn. En de vrouw had, in tegenstelling tot de boefjes uit de link van je aarsvijand, een waardevolle boodschap. Een boodschap die zijn effect niet miste want ze leidde, in tegenstelling tot het filmpje waar je aarsvijand naar linkte, tot een slachtpartij. Maar toch heb je hier weer geen moeite mee, zeg je. Zei je dat destijds ook of ben je intussen van gedacht veranderd onder invloed van de misdaad van FDW? Wat denk je? Zullen we de Van Gogh editie eens opzoeken om het te checken, Pietje?
|
|
|
|
#48 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allé, de democratie heeft gesproken. Vrijspraak met 11 tegen 6.
En nu een stemming wat er met de gefilmden moet gebeuren (bijstand van maatschappelijke werker, strafkamp...) ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bob : 7 augustus 2005 om 23:54. |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ik Dewinter verwijt, is dat hij op de kap van minderjarigen (boefjes, toegegeven, maar het blijven kinderen !!!) op een zeer populistische wijze wilt "scoren". Hij heeft, net als elke burger, zich aan de wet te houden, ipv zich er boven te wanen. Voor Dewinter geldt blijkbaar het devies : "Tous les coups sont permis"............(als ik er maar beter van word).
|
|
|
|
#50 |
|
Vreemdeling
|
weet er nu al iemand wat er met mijnheer Dewinter gaat gebeuren?
Gaat dat proces nu door? |
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#54 | |||||
|
Minister
|
Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 8 augustus 2005 om 00:36. |
|||||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Schepen
|
Nullum crimen, nulla poena sine lege.
Geen misdrijf zonder wet. Zou iemand van de hier aanwezige intellectuele elite mij kunnen zeggen welke wet verbiedt om een link te leggen naar een filmpje (of een website) ? Dat het tonen van het filmpje illegaal zou zijn, doet in deze niets ter zake. Filip De Winter toont dit filmpje immers niet zelf - het is aan de gebruiker om het filmpje te starten. Men zou dit kunnen beschouwen als aanzetten tot een misdrijf, maar het kijken naar is niet strafbaar, enkel het tonen van... Filip De Winter zijn rol is in deze minimaal, zeker in vergelijking met die van Bart Debie. Waarom wordt over deze laatste met geen woord gerept ??? Wie hier mogelijks wel in de fout gegaan is, is skynet, omdat zij (als zijnde lid van de ispa) niet doorgegeven hebben aan de juiste instanties dat zij filmpjes met 'illegale inhoud' hosten. Maar dan rijst de vraag in welke mate de inhoud van dit filmpje illegaal is. Mijns insziens is enkel het tonen ervan strafbaar.... Sorry als ik een domper op de feestvreugde zet, hoewel ik vrij zeker ben dat de meesten zichzelf toch al overtuigd hebben van hun eigen grote gelijk en derhalve toch niet voor rede vatbaar zijn. En wat er ook van dit circus komt - Filip De Winter en het Vlaams Belang zijn weer de winnaars... |
|
|
|
|
|
#57 | |||||||||||||||
|
|
Citaat:
[size=3]Mijn naam is haas, de niewe VB politiek?[/size] Wie in de krant de verantwoordelijkheid opeist moet twee keer nadenken.Wie op televisie zegt dat zijn partij autocratisch is, en dat dit mag en moet kunnen moet drie keer nadenken. Wie daarenboven stelt dat hij er op toeziet dat alle neuzen in dezelfde richting kijken (in dit geval letterlijk) dient te worden aangezien als verantwoordelijk voor zijn daden. Het siert de man niet dat hij als "grote leider" nu een provider als paraplu gebruikt. Waar zitten "de fiere Vlaamse zonen": "'t is ik niet, 't is het kleine volk eerst... Wie de grote onversaagde leider wil uithangen moet niet alleen de wetten toepassen: indien men de rechten van minderjarige kinderen met de voeten treedt "om het eens te proberen" dient men hier de gevolgen van te dragen! Naast het juridische aspect, dat voor hem vernederend is, kan hij nu door aan een lompe fout te willen ontsnappen ook nog eens zijn lafheid etaleren door, zonder reden, "Mijn naam is haas" te spelen en de hete aardappel door te spelen naar zijn medewerkers of skynet. Een waarlijk groot leider? ![]() [size=4]"Ik zweer getrouwheid aan mijzelf..."[/size] [size=7]"Eigen Vel Eerst"[/size] [edit][size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 8 augustus 2005 om 08:39. |
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
#58 | |||||||
|
|
Citaat:
Naast het feit dat dit het internet, bij een gebeurlijke uitspraak in die richting totaal zou verlammen, is dit een (te verwachten) daad van grote schijnheiligheid en lafheid. [size=3]Mijn naam is haas, de niewe VB politiek?[/size] Wie in de krant de verantwoordelijkheid opeist moet twee keer nadenken.Wie op televisie zegt dat zijn partij autocratisch is, en dat dit mag en moet kunnen moet drie keer nadenken. Wie daarenboven stelt dat hij er op toeziet dat alle neuzen in dezelfde richting kijken (in dit geval letterlijk) dient te worden aangezien als verantwoordelijk voor zijn daden. Het siert de man niet dat hij als "grote leider" nu een provider als paraplu gebruikt. Waar zitten "de fiere Vlaamse zonen": "'t is ik niet, 't is het kleine volk eerst... Wie de grote onversaagde leider wil uithangen moet niet alleen de wetten toepassen: indien men de rechten van minderjarige kinderen met de voeten treedt "om het eens te proberen" dient men hier de gevolgen van te dragen! Naast het juridische aspect, dat voor hem vernederend is, kan hij nu door aan een lompe fout te willen ontsnappen ook nog eens zijn lafheid etaleren door, zonder reden, "Mijn naam is haas" te spelen en de hete aardappel door te spelen naar zijn medewerkers of skynet. Een waarlijk groot leider? ![]() [size=4]"Ik zweer getrouwheid aan mijzelf..."[/size] [size=7]"Eigen Vel Eerst"[/size] [edit][size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 8 augustus 2005 om 08:47. |
|||||||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#60 |
|
Partijlid
|
Met die film van Van Gogh is ook nix mis! Het is een verhaal over de profeet Mohammed wat verfilmd is. Hij heeft in plaats van een meisje van 9(zo hoe het daadwerkelijke verhaal luid!) een vrouw van 20 genomen... en dan nog steeds zeuren de moslims?
|