![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() *geeuw*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Ik zal zeker m'n aflaat komen halen daar, en ik zal deze t-shirt van T-shirthell.com dragen:
![]() Zal 'm leren, de attention whore... 8) Dit aflatenverhaal bewijst dat het nog steeds nodig is om de katholieke kerk te bashen. Zoals de threadstarter reeds zei: waarom zouden we een instituut dat dealt in 'aflaten' serieus moeten nemen? Zulke kinderachtigheden moeten afgestraft worden. Respect heb ik enkel voor christenen die iets goeds doen met hun geloof (mensen zoals Reginald Moreels bijvoorbeeld).
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoeft niet hoor. 't Schijnt niet langer verplicht te zijn. Citaat:
Iedereen behoort het recht op vereniging te hebben. Binnen die vereniging moet iedereen het recht hebben om getuigschriften, oorkondes, diploma's, hagiografieën, aandelen, aflaten etc. uit te delen, onder het zingen van liederen naar keuze en in voorgeschreven klederdracht. Zelfs het incanteren van zwangere maagden, het vereren van een sado-masochistische relikwie en het rituele zelfkastijden op goeie Vrijdag dient te behoren tot de vrijheden van die club. Uiteraard behouden wij ons het recht voor om dergelijke clubs te ridiculiseren en verbaal te schofferen. Ieder diertje zijn pleziertje. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |