![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
een auto is GEEN NOODZAKELIJK KWAAD, toch niet voor iedereen,slechts voor een DEEL van de bevolking! En als iedereen in zijn eigen streek werkte was dat zeker niet meer nodig! Binnekort moogde al nie meer roken in uwen eigen auto! Neemt ons ineens alle vrijheid af die we hebben!! Verbiedt dan ook de pintjes, want das schadelijk voor uwe lever!! en zo krijgt ge een modelstaat met nog meer criminaliteit als ge alles gaat verbieden. Mensen overtreden da toch dus.... laat het zoals het is op dit moment, het goed genoeg nu... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo'n voorstel help meer mensen ,zowel passieven als actieven, vd tabak af....dan het groene voorstel om de tabaksreclame te verbieden. Met het verlies vd GP F1 te Francorchamps (+alle economische consequenties) als gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En in de meeste bedrijven moetten de mensen BUITEN roken! Ik denk dat de fabrieken en wagens nog meer vervuilen dan rokers, alleen ZIEN de mensen dat niet maar ademen ze het wel in.. Dus gaan ze dan ook alle fabrieken sluiten??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom eigenlijk de 'meeste bedrijven' wel en 'specifieke andere bedrijven' niet?
![]() |
#45 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de aanpak van criminaliteit moet inderdaad meer werk gemaakt worden ook al is er een partij die daar wat veel de nadruk op legt. Roken in de auto is idd even gevaarlijk als het gebruik van een GSM. Waarom verboden ze dan eigenlijk het ene wel en het andere niet?
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zijn er op elke verdieping 2 rookkotjes met een open raam, enkel voor rokers. Als men daar rookt hebben de collegas toch geen last? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb er geen problemen mee om buiten te roken. Als dat de andere mensen gelukkig maakt: Waarom niet? Gaat ge daar echt van sterven als ge geen cigaretje moogt opsteken binnen?
Ik ben roker, en van mij mogen ze morgen cigaretten verbieden. Korte pijn.
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu bij mij thuis mag er nieumand roken. Wanneer ik naar mijn club ga waar er gerookt wordt heb ik geen enkel probleem met rokers, wanneer ze dan wel zo hoffelijk zijn hun cigaret niet onder mijn neuz te duwen, en de rook niet in mijn gezicht. Als hevige roker had ik altijd de beleefdheid wanneer ik ergens kwam, om de toelating te vragen om te roken. Nu komt een roker bij U in huisn en hij vraagt waar is den asbak.! En wanneer men in het nucliair gedeelte van een kerncentrale werkt, zal men wel geen cigarettjes moete stiekem meedoen. Ik vind ook, en daar had ik als roker geen probleem mee, wanneer het niet toegelaten is op de werkvloer om te roken. wel rook dan binnen Uw pauze, en hou U aan de regels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nergens in de wereld wordt meer gerookt dan in Azië. Het is er een echte ziekte. Vooral China spant de kroon. De mannen stinken er als vuile asbakken. Midden in ligt Singapore als een oase van verzorgde, goede smaak. Je zou vergeten dat elders in de wereld zoiets idioot bestaat als roken dat de samenleving verpest, vervuilt en ziek maakt. Er is een zeer eenvoudig middel. In alle openbare gebouwen: NO SMOKING, FINE 500 DOLLARS. Het werkt, je ziet dat toch! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Bij ons op't werk hebben ze geen rooklokaal. Dus de roken ze binnen. Als ik nu sterf door 't passief meeroken met die gasten, mogen mijn nabestaanden mijn werkgever dan een proces aandoen voor medeplichtigheid aan moord? Of is roken een verworven recht, en moet ik maar ander werk zoeken? De werkgever zou, door de overheid, moeten verplicht worden een apart rooklokaal te voorzien, da's toch de logica zelf! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En zelfs ik vind deze maatregel zinloos. Waar gaan we naartoe ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al was het maar dat je hart stopt met tikken: proces aan het been tegen degene die ervoor gezorgd heeft dat het niet eeuwig bleef tikken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |