![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Als de Islam in Europa aan de macht komt emigreer ik naar | |||
Noord Amerika |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,69% |
Centraal Amerika |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zuid Amerika |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,24% |
Subsaharaans Afrika |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
India |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
China, Korea of Japan |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Australië |
![]() ![]() ![]() |
10 | 34,48% |
Zuid Oost Azië |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Rusland of Siberië |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
Nergens |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,69% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ondanks de kans quasi nihil is dat deze waangedachte ooit werkelijkheid zou worden, vermeld ik er toch even graag bij dat ik naar Nederland zou verhuizen. (mede omwille van het feit dat Tomb geen tuinman meer behoefde ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens de statistieken van het NIS zijn in het Brussels Gewest op dit moment bijna 40% van alle pasgeborenen moslims. Dit aantal neemt nog steeds toe. Over een of twee generaties is de meerderheid van de bevolking in Brussel Muzulman. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet stilaan Recitator gelijk gaan geven die suggereerde om deze post bij koetjes en kalfjes te plaatsen, en niet alleen omwille van de antwoorden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het woord trouwens al gevonden, "nergens" namelijk. Blijkbaar heb ik met deze topic al op meer dan één gevoelige teen getrapt. Vele mensen lijken er niet van te houden om af en toe de ogen te moeten open doen. Sommige vragen stél je blijkbaar gewoon niet volgens hen. De klassieke gang van zaken: dan maar ridiculiseren en zoeken naar pietluttigheden en kleine gebreken om geen gefundeerd commentaar te moeten geven en dan nog vlug vlug wat nonsens er bij flansen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, het verbaast me toch ook een beetje.
Ik vind het een interessante vraag van Darwin, niet voor de nabije toekomst, maar ook geen totale uit de lucht gegrepen stelling die onder koetjes en kalfjes moet staan. Indien de vraag zou zijn "waar ga je naartoe als de aarde door aliens zou veroverd worden"..... dan zou het "koetjes en kalfjes" ding eerder geschikt zijn. Misschien had Darwin de vraag anders moeten stellen: "hoe zou je reageren indien door middel van democratische verkiezingen, hier een islamitisch staatsbestel aan de macht zou geraken". Net zoals vb. door middel van democratische verkiezingen Hitler aan de macht is geraakt. In 1920 zou men die vraag (over Hitler dan) ook onder koetjes en kalfjes geplaatst hebben waarschijnlijk. Ik begin me trouwens af te vragen of de stemmen die in de dertiger jaren tégen de NSDAP waarschuwden ook zo onder de mat werden geveegd. Waarschijnlijk wel! Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat er in die tijd NIEMAND was die het gevaar ervan inzag. (Behalve een groot deel van de joodse bevolking die dus OP TIJD geëmigreerd zijn, de anderen zagen het gevaar ook niet in misschien). Een andere mogelijke vraagstelling van Darwin had dus kunnen zijn: "Indien islam hier via democratische middelen aan de macht komt, hoe ga je je ertegen verzetten?" - ik verzet me niet - ik leg me neer bij de beslissing van de meerderheid - ik zorg dat ik hier zo snel mogelijk weggeraak naar (zie de poll) - ik ga me bekeren - andere....... Hoe niet-moslims moeten leven onder islamitisch bestel kan je TEGENWOORDIG zien in bepaalde landen in het Midden-oosten. Een recente beschrijving van de rechten van niet-moslims in een islamitische staat vind je onder: http://answering-islam.org/NonMuslims/rights.htm Rights of Non-Muslims in an Islamic State By Samuel Shahid Een ander voorbeeld van de islamitische tolerantie tegen niet-moslims kan je vinden in het "vredes"verdrag van Umar (en vermits de koran van en voor alle tijden is, is daar nog niet veel aan veranderd, dat zie je aan de huidige islamitische reglementen t.o.v. niet-moslims). http://www.fordham.edu/halsall/source/pact-umar.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We weten ondertussen reeds langer dat Darwin voor een volledige uitwijzing is van al wat Moslim is en of er een reële dreiging is vanuit die hoek naar onze beschaving toe is in deze is zelfs geeneens de vraag, dus stel ik mij toch wel de vraag met welk doel deze topic opgericht mag zijn? Ten slotte zijn er slechts 2mogelijkheden tot 'serieuze' posting in deze topic: of men is het eens met Darwin en vindt dat men alle Moslims de deur moet wijzen en liever vandaag dan morgen of men is het hier niet mee eens en men acht het helemaal niet reëel dat dit probleem zich ooit zal voordoen en/of vindt bovendien niet dat de Moslims een bedreiging vormen. Veel ander zinnings kan men hier niet neerschrijven en bijgevolg is het nut van deze topic in mijn ogen dan ook wel ver zoek.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zouden de postings onder andere kunnen gaan over welke landen het meest voor een dergelijke emigratie in aanmerking komen. Weer eens de zoveelste poging om een topic in vraag te stellen. Blijkbaar zijn er toch veel mensen bang om hun ogen open te doen. Enerzijds mag men blijkbaar niet zeggen dat de islam niet deugt. Anderzijds mag men niet zeggen dat de islam over drie of vier generaties wel eens de eerste godsdienst in Europa zou kunnen worden en vervolgens de sharia in heel Europa zou invoeren. En dit terwijl iedereen weet dat het in Brussel over een jaar of twintig, dertig, daar al een feit zal zijn. Enerzijds moet je het als een natuurwet beschouwen dat ten eeuwigen dage van uit de moslimlanden een niet-aflatende stroom mensen naar Europa emigreert. Anderzijds mag je emigratie van niet-moslims uit Europa niet ter sprake brengen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Antwerpse haven zal tijdens mijn leven met zekerheid beheerd worden door die moslimfanaten! ik hoop dat ik tegen die tijd dement zal zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met deze mogelijkheid in je poll erbij, moet ik uiteraard eveneens mijn kritiek terugtrekken, dat je er vanuitgaat dat iedereen het hier opbolt na Islamisatie. ![]() PS jammer genoeg lukt stemmen niet: ik ga nergens heen, en je zal merken dat het niet in de resultaten opgenomen wordt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Angst is een natuurlijke functie. Het hielp onze voorouders duizenden jaren geleden om te overleven, het waarschuwde hen voor gevaar. Alleen, nu zijn die natuurlijke vijanden er niet meer, maar we zijn nog steeds graag bang. Daarom gaan mensen bijvoorbeeld graag kijken naar griezelfilms of bestaan er kijkfiles bij een auto-ongeluk. We zoeken de verschrikking op. Nu wordt dat dierlijke instinct in overdreven mate gevoed door de grote televisiestations in mijn land. Elke avond tonen zij opnieuw hun versie van de waarheid met beelden van overvallen, gewelddadige confrontaties tussen burgers en politie of bendeleden onderling. Deze visuele bombardementen dwingen ons bang te zijn voorvan alles en nog wat, zelfs voor onze buur. We zijn een natie geworden van bange mensen, onzekere individuen die constant met wapengekletter dreigen omdat we steeds bang zijn. Alsof er voortdurend een wolf voor onze deur staat. In ons land is de grote gevaarlijke boze wolf de zwarte medeburger.
Michael Moore Hier is de grote gevaarlijke wolf de islam en de moslims. Leer de wolf vooral niet kennen, je zou je angst eens kwijt kunnen raken en dat is echt wel het ergste wat jullie kan overkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier zijn échte wolvenkenners actief : http://dutch.faithfreedom.org/forum/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind dit eerlijk gezegd een belachelijke topic. De meeste autochtonen denken dat als je in een Marokkaanse, Turkse of...gezin geboren bent, dat je dan automatisch een Islamiet bent.
![]() Het is hetzelfde als wanneer je zegt dat elke autochtoon een Christen is. De enkele (1 op de 100.000) die zich met extremisme bezighouden, zijn geen échte islamieten. Zij misbruiken het geloof om macht, rijkdom,...te verkrijgen, m.a.w. oplichters. In de Koran staat namelijk dat je je naaste moet liefhebben, en daarin heeft men het ook over Mohammed die zijn Joodse buur, die op sterven lag, ging opzoeken als vriend. De enkele heethoofden gaan dat natuurlijk niet toegeven omdat het niet in hun plannetje past. Het zijn pure criminelen die hun geld halen uit drugsverkoop, gestolen creditcards,...en laten de mensen geloven dat ze Islamieten zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eroku, wat je vermeld dat een groep criminelen zich verschuilt achter die islam, en zo de grote hoop(die volgens jou helemaal zo groot niet is) lieve vriendelijk moslims in slecht daglicht stellen daar kan ik inkomen.
Maar dan is het de vraag waarom telkens er groepen op straat komen wanneer er iets gebeurd dat niet in het stramien past.Zijn de misdadigers dan zo goed georganiseerd?Zijn het een soort van Robin Hoodjes?Of zijn de lieve en vriendelijke allochtoontjes dan zo verveeld dat er eens iets gebeurd ze met z'n allen gaan kijken?
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mohammed was namelijk eerst van plan om zowel de Joden (ja hoor! in Saoudi woonden toen JODEN!) als de christenen (woonden er ook!) mee in zijn beweging op te nemen. Vandaar de vriendelijke verzen over de "mensen van het boek", die mochten namelijk ook meespelen. Echter toen bleek dat de Joden helemaal niet van plan waren zich achter de beweging van Mohammed te zetten werd onze Mo een beetje boos, slachtte heelder dorpen Joden af en kreeg "prompt" een aantal andere verzen doorgeseind van de allerhoogste! Het viel zelfs Aisha op dat Allah toch wel dikwijls verzen doorseinde die net op dat ogenblik in Mohammed's kraam pasten. Vanuit islamitisch standpunt kan je je dus verschuilen achter zowel de eerste "openbaringen" als achter de latere "openbaringen". Ga jij dan duidelijk maken aan de gelovige moslims dat die tweede reeks verzen eigenlijk niet echt door de beugel kunnen in een rechtsstaat zoals België? Of ga je ervan uit dat die verzen onder de "vrijheid van godsdienst" vallen? Een kleine opsomming van koranverzen die mijn standpunt verduidelijken: 2:191 En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen. 4:74 Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven. 5:33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen. 8:7 En toen Allah u één der twee partijen beloofde dat zij de uwe zou zijn, wenstet gij, dat de partij zonder wapenen de uwe zou worden, maar Allah wilde door Zijn Woorden de waarheid bevestigen en de levenswortel der ongelovigen afsnijden. 8:12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af." 9:5 Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol. 9.29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn. 9:73 O profeet, strijd tegen de ongelovigen en de huichelaars. En wees streng jegens hen. Hun tehuis is de hel en deze is een boze bestemming. 9:123 O, gij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat Allah met de godvruchtigen is. 25:52 Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen. 47:4 Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het. En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken. 48:29 Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig [size=5]onder elkander[/size]. Gij ziet hen zich buigen en nederwerpen (in gebed), Allah's genade en Zijn welbehagen zoekende - Op hun aangezicht zijn de sporen van het zich ter aarde werpen. Dit is hun beschrijving in de Torah. En hun beschrijving in het Evangelie is als het zaad van koren, dat zijn scheut uitspruit, en dien versterkt, waardoor zij dik wordt en op eigen stengel komt te staan, tot vreugde der zaaiers en woede der ongelovigen. Allah heeft aan de gelovigen die goede werken doen, vergiffenis en een grote beloning beloofd. 66:9 O profeet, strijd tegen de ongelovigen en de huichelaars en wees streng tegen hen. Hun woning is de hel en dit is een kwade bestemming!
|
![]() |
![]() |