Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Multiculturele kaos OF rechtste dictatuur ?
liever multiculturele kaos 15 29,41%
liever rechtste dictatuur 36 70,59%
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2005, 13:14   #41
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Het CBS verwacht dat het aantal moslims de grens van 1 miljoen in 2006 passeert. In 2002 lag die verwachting nog ongeveer anderhalf jaar eerder, op 1 januari 2005. "Het groeitempo stagneert", aldus een woordvoerder. Als verklaring daarvoor geeft het CBS de sterk teruglopende immigratie.
Amai!!! En ik dacht dat we momenteel in België aan 400.000 moslims zaten...
Dus in minder dan een jaar tijd gaan die meer dan verdubbelen? Goe gekweekt, zou ik zo zeggen...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 13:42   #42
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Amai!!! En ik dacht dat we momenteel in België aan 400.000 moslims zaten...
Dus in minder dan een jaar tijd gaan die meer dan verdubbelen? Goe gekweekt, zou ik zo zeggen...
Het gaat dan ook over Holland eh.. Toen ze dat nieuws enkele maanden geleden uitbrachten werd het bijna al geklasseerd tussen de rampberichten.. T is maar om te zeggen dat zo'n berichten niet echt een hoera-sfeer opriepen bij de modale Nederlander.
Oud 16 augustus 2005, 13:50   #43
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Het gaat dan ook over Holland eh.. Toen ze dat nieuws enkele maanden geleden uitbrachten werd het bijna al geklasseerd tussen de rampberichten.. T is maar om te zeggen dat zo'n berichten niet echt een hoera-sfeer opriepen bij de modale Nederlander.
Oef, t'is maar in Holland... Tijd dat wij Vlamingen samen met de Hollanders een Groot Dietsland vormen, vrij van islam.
Oud 16 augustus 2005, 13:53   #44
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Oef, t'is maar in Holland... Tijd dat wij Vlamingen samen met de Hollanders een Groot Dietsland vormen, vrij van islam.
Waarheen denkt gij dat weggepeste moslims uit Nederland gaan vluchten eens de Nederlanders de vuisten op tafel gaan slaan?

Het gastvrije België, waar ze de taal al (half) kennen en de steden vertrouwd voorkomen.
Oud 16 augustus 2005, 14:51   #45
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarheen denkt gij dat weggepeste moslims uit Nederland gaan vluchten eens de Nederlanders de vuisten op tafel gaan slaan?

Het gastvrije België, waar ze de taal al (half) kennen en de steden vertrouwd voorkomen.
Tja, dan wordt het hier ook hoog tijd om met de vuisten op tafel te gaan slaan. Want dat is nog altijd niet gebeurd, wat men ook beweert...
Gedaan met eieren leggen onder al die 'kansloze ontwortelde' crapullekes.
Oud 16 augustus 2005, 16:16   #46
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard Mongool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Mensen uit Siberië behoren dus tot diezelfde Europese cultuur waartoe pakweg Spanjaarden toe behoren??
Waar ligt de objectieve grens die bepaalt of je "Europees" bent of "niet-Europees"?
N-afrikanen en turken zijn in alle geval geen europeanen.Is dat zo moeilijk te verstaan jong,of ben je echt zo traag van begrip?Siberiers ook niet. Europa gaat tot aan het Oural-gebergte, en tot aan de Zwarte Zee.Ukrainiers zijn europeanen , en turken niet.Deze stammen af van de Hunnen van Attilla, een mongools volk.Ze zijn daar zelfs heel fier op, en Attilla is nog een niet ongewone voornaam in turkije.Siberiers zijn ook een mongools type, zoek eens achter een paar fotos op Google ofzo, dan ziet ge dat direkt.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 16:20   #47
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Dus als ik de interessante uitleg van carlgustaaf goed begrijp mogen Russen links van de Oeral hier binnen, maar Siberische Russen dan weer niet.
Euh, logica?
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 16:20   #48
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom niet naar Afghanistan? Daar is veel volk gezocht voor de wederopbouw van het land.Kunnen ze zich nuttig maken.En plaats is er ook genoeg
Oud 16 augustus 2005, 16:47   #49
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Dus als ik de interessante uitleg van carlgustaaf goed begrijp mogen Russen links van de Oeral hier binnen, maar Siberische Russen dan weer niet.
Euh, logica?
Russen horen niet bij de EU. In geen geval zelfs (ja ik ook NIET).

Wij hebben een totaal andere mentaliteit, ik schat dat Rusland wat kultuur en zo betreft minstens 50 jaar achter Europa is.
Economisch zal het nog meer zijn..
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 17:38   #50
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Haha!
Jullie zijn grappig, waarschijnlijk komt hier niks van terecht.
In de eerste 10 jaar niet nee... De beste jager is diegene met het meeste geduld. De evoluties zijn positief voor onze politieke krachten, dat is het voornaamste.
Citaat:
Wat met joden?
Dat is nu niet aan de orde. Die rekening mag gerust nog een tijdje blijven openstaan. Er zijn nu andere prioriteiten.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 17:45   #51
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Mensen uit Siberië behoren dus tot diezelfde Europese cultuur waartoe pakweg Spanjaarden toe behoren??
Waar ligt de objectieve grens die bepaalt of je "Europees" bent of "niet-Europees"?
Niet noodzakelijk. De oostelijke grens van Europa is inderdaad een probleem, al altijd geweest. Sommigen menen dat we de aardrijkskundige grens tussen Europa en Azië kunnen nemen en dat is het Oeral-gebergte. Anderen dan weer kiezen voor een Europa "van Gibraltar tot Vladivostok". Die discussies zijn toekomstmuziek, veel gaat ondermeer afhangen van de evolutie in de Europese éénmaking, en de verhoudingen binnen Rusland tussen Europeesgezinden / Westersgezinden / Slavofielen.

Grenzen zijn altijd ergens kunstmatig, zeker wanneer ze binnen een jacobijns denkkader gehanteerd worden. Maar als we Haushoferiaans / Euraziatisch redenereren, zijn ongetwijfeld goede oplossingen mogelijk.
Oud 16 augustus 2005, 17:50   #52
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Russen horen niet bij de EU. In geen geval zelfs (ja ik ook NIET).

Wij hebben een totaal andere mentaliteit, ik schat dat Rusland wat kultuur en zo betreft minstens 50 jaar achter Europa is.
Economisch zal het nog meer zijn..
Ik hoop persoonlijk dat Rusland er wel bijkomt. Ook al is er een mentaliteistverschil, het zijn Europeanen. Er is ook tussen Scandinaven en Zuid-Europeanen een groot mentaliteistverschil. En dat economische is bijkomstig, de Europese eenmaking mag geen economistische bedoening zijn / blijven.
Oud 16 augustus 2005, 19:42   #53
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Euh, logica?
Voor zover ik weet hebben de Russen niet gevraagd om in de Europese Unie te Komen.Ik probeerde iemand die het precies niet wist uit te leggen wat Europa is en wat europeanen zijn.Dat is alles.Als gij nu wilt dat men de mongoolse volkeren die in Siberie wonen bij de europese volkeren tellen, dan moet gij dat weten.Ik verbaas me trouwens van niets meer, men wilt wel laten geloven dat de turken ook europeanen zijn, dus...
Oud 16 augustus 2005, 19:44   #54
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
men wilt wel laten geloven dat de turken ook europeanen zijn, dus...
Misschien binnenkort wel, ja.
Oud 16 augustus 2005, 19:50   #55
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ik hoop persoonlijk dat Rusland er wel bijkomt. Ook al is er een mentaliteistverschil, het zijn Europeanen. Er is ook tussen Scandinaven en Zuid-Europeanen een groot mentaliteistverschil. En dat economische is bijkomstig, de Europese eenmaking mag geen economistische bedoening zijn / blijven.
Maja er is te veel armoede buiten grote steden.. Arme mensen zijn tot alles in staat ;//

Rusland is een van de grootste leveranciers van grondstoffen zoals olie, aardgas, metallen etc.. Europa moet nauwer met Rusland samenwerken op dat gebied anders gaat uncle Sam met de beste contracten weglopen..
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 20:11   #56
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien binnenkort wel, ja.
OK, reken de Siberiers er dan ook maar bij, met hoe meer zotten we zijn, hoe plezanter .Trouwens, nu we toch op weg zijn, reken Indie ook maar mee.Het staat wetenschappelijk vast dat Aryers 1000den jaren geleden Indie binnenvielen en er zich vestigden.Ook zij hebben europeaans bloed in hun aders.En nu ik er aan denk, laatst las ik dat de Semieten (joden en arabieren dus) in feite metiezen van zwarten en indo-europeaanse groepen invallers zijn , de fameuze " Volkeren van de Zee",vermits Afrika en het midden-oosten vroeger geheel met zwarten bevolkt was.De invallers zijn met vlagen gekomen, op hetzelfde ritme als ze hier in europa binnenvielen, komend uit...Siberie!Het ene volk drukte het andere verder richting zuiden, altijd verder.Dit is de theorie van Cheikh Anta Diop, een afrikaanse nationalist.Moest hij gelijk hebben , dan zijn de N-Afrikanen dus zoniet broeders, dan toch wel kozijnen.Dus rekenen we de Magreb maar ineens bij de unie, beschouw het maar als een grootscheepse gezinshereniging.Wat denkt ge ervan? Heb ik mischien iemand vergeten? Ik zou vooral niet discriminerend tegenover iemand willen staan, hoor!?!
Oud 16 augustus 2005, 20:13   #57
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

klinkt zalig
Oud 16 augustus 2005, 20:43   #58
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat noemt gij een dictatuur?

Maar kom, zowel "links" als "rechts" zijn geen begrippen meer van de 21e eeuw. De toekomst is niet aan bekrompen extreem-rechts, maar aan gedesillusioneerde linksdachtenden die het ware licht hebben gezien.
Levertraan... ook de kaap van dertig gepasseerd?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 20:51   #59
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
het is vrij simpel, zoals Sinan het zegt, het is een kwestie van tijd.. Zeer binnenkort als er meer moslims rondlopen dan authochtonen gaan de oorsproonkelijke bewoners ( zoals El Turco de authochtonen noemt) zich integreren in de Islamitische samenleving.

Daar vrees ik ook voor.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 20:53   #60
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
OK, reken de Siberiers er dan ook maar bij, met hoe meer zotten we zijn, hoe plezanter .Trouwens, nu we toch op weg zijn, reken Indie ook maar mee.Het staat wetenschappelijk vast dat Aryers 1000den jaren geleden Indie binnenvielen en er zich vestigden.Ook zij hebben europeaans bloed in hun aders.En nu ik er aan denk, laatst las ik dat de Semieten (joden en arabieren dus) in feite metiezen van zwarten en indo-europeaanse groepen invallers zijn , de fameuze " Volkeren van de Zee",vermits Afrika en het midden-oosten vroeger geheel met zwarten bevolkt was.De invallers zijn met vlagen gekomen, op hetzelfde ritme als ze hier in europa binnenvielen, komend uit...Siberie!Het ene volk drukte het andere verder richting zuiden, altijd verder.Dit is de theorie van Cheikh Anta Diop, een afrikaanse nationalist.Moest hij gelijk hebben , dan zijn de N-Afrikanen dus zoniet broeders, dan toch wel kozijnen.Dus rekenen we de Magreb maar ineens bij de unie, beschouw het maar als een grootscheepse gezinshereniging.Wat denkt ge ervan? Heb ik mischien iemand vergeten? Ik zou vooral niet discriminerend tegenover iemand willen staan, hoor!?!
Beste burger!
Ik vind dit een zeer leuke gedachtenpiste, maar het zou deze topic (multicul<->rechts ) teveel in verwarring brengen.
Ik neem dan ook de vrijheid om je posting als opening te gebruiken in een andere thread... ff denken onder welke sub-index.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be