![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uit het feit dat je alleen maar dit eruit haalt en de rest niet, concludeer ik dat het grootste gedeelte waar zou zijn. Wat ik ook geloof.
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar toch nog even dit, moest Wilfried Loempia (alias Ambetanterik) ooit nog met zijn bewijsmateriaal op de proppen willen komen -iets wat hij nooit zal doen: Vermits hij mijn familie van $$-rs beschuldigt even deze rechtszetting: Mijn vader (Hendrik VM) was toen de oorlog uitbrak 17 jaar oud en bij het Jong-Dinaso. Toen de Duitsers België binnenvielen is hij Joris Van Severen achterna naar Frankrijk gevlucht, alwaar hij ondergedoken leefde tot het einde van de oorlog. Mijn ene grootvader René VM (vaders kant) was een aktieve 'Fronter' tijdens WO I en mijn andere grootvader Frans De Keyser (moederskant) werd na WO I, verschillende keren onderscheiden door de Belgische staat in de loopgravenoorlog in de IJzervlakte tegen de Duitsers. Hij zou vele jaren later overlijden aan de gevolgen van de gekende gasaanvallen met mostaardgas door de Duitsers (of 'gepakt door de gas' zoals we ook zeggen). Wou je nog iets vragen?
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() [size=6]Geachte forumgebruikers,
Gelieve privégegevens van forumgebruikers niet vrij te geven zonder hun toestemming. Forumbezoekers zijn geen publieke figuren, dus dient hun privacy gerespecteerd te worden. Mocht geviseerde persoon erom verzoeken, dan wordt in deze topic de schaar gezet, en/of gelocked, iets waar ik op het forum Binnenland wel faciliteiten voor heb.[/size] Veel forumplezier Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Ps: geen lock aub ![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind het in elk geval al positief dat je als moderator een "waarschuwing" geeft. Dat siert uw democratische waarden alvast. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben helemaal niet anoniem, mijn naam is Hugo Van Minnebruggen, ik ben gehuwd met een allochtone Georgische vrouw en run een migrantenorganisatie amarcord vzw die volkomen legaal werkt ( http://www.amarcord.be ). Ik ben inderdaad politiek aktief geweest in de Vlaamse Volkspartij van Lode Claes tot november 1979 en daarmee was dan het Vlaamse Vat voor mij volledig leeggetapt. Uit de kennis die ik voordien, tijdens en nadien heb opgedaan over de interne werking, de mandatarissen, en het voortgezet onderzoek tot op heden, heb ik een bijzonder inzicht verkregen in de interne werking van de extreem-rechtse partij het Vlaams Blok en haar satelietverenigingen waaruit ze haar recruten ronselt. Die kennis gebruik ik al jaren om het Vlaams Blok aktief te bekampen op het internet. En zo heb je meteen ook de reden en de oorzaak gevonden waarom af en toe een felle haatcampagne tegen mij plaatsheeft. Ik heb ze allemaal overleefd, en ook deze keer zal het niet anders zijn, tot grote spijt voor wie het benijdt ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() The Piano is nog iets vergeten te zeggen.
Al die wapens kan je natuurlijk afhalen bij Intercintinentalimex. Te vinden op het adres van Vlaams Blok mandataris Anke Van Dermeersch. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
de VMO Sintmaartensfonds Voorpost Ijzerbedevaart Zangfeest(zong graag) Ik haat piano's die liegen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Antwoord dan op hetgeen ik vraag. Was je vader Oostfronter? Hoeveel keren heb jij naar de bals ed geweest van het Sintmaartenfonds. Telt hier alleen jou waarheid? Telt hier alleen jou wet? Ik haat piano's die vals spelen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Omstreeks 1979 (of 1978?) was ik op het Nationaal Zangfeest in het Sportpaleis te Antwerpen, de gelukkige toeschouwer van een optreden van Toots Thielemans. In de rechts-extremistische hoek (VNP de voorloper van het Blok) klonk luid gejoel op omdat de organisatoren die "vuile negermuziek" (zo werd jazz onthaald in vlaams-nationale kringen) hadden geprogrammeerd. Groot was mijn ontzetting toen eensklaps Edwin Truyens (de toenmalige partij-ideoloog van het Vlaams Blok en voormalig praesus bij het KVHV) het podium betrad en woest en verontwaardigt de partituren van Toots verscheurde. De verbijstering op het gezicht van Toots was totaal !! Ik herinner mij dit nog héél scherp, alsof het gisteren was gebeurd. Temeer omdat het toeval wilde, dat ik daags nadien een concert van diezelfde Toots Thielemans bijwoonde in de Koningin Elisabethzaal te Antwerpen. Maandagochtend, berichtten zowat alle kranten over het woeste fluitconcert en het incident met Truyens in't Sportpaleis dat Toots was overkomen. Dezelfde maandagavond zie ik dan Toots het podium betreden in de Elisabethzaal, en zichtbaar gegeneerd, dit incident verhalend. Alle mensen in de uitverkochte zaal stonden gelijk recht en gaven een staande langdurige ovatie voor Toots, nog vooraleer hij aan zijn concert moest beginnen. Onvergetelijk moment !! Dit maar om te verduidelijken waar de manische obsessie van extreem-nationalisten van het Vlaams Blok hun lijfspreuk "Eigen Volk Eerst", bijzonder letterlijk nemen en tot welke scandalitis dit allemaal leidt. Collectieve xenofobie die uitmondde in de volkshysterie van het Blok, en zich -in het geval van Toots- tegen haar "Eigen Genieën" keert, verguist en verkettert. Het Blok verkiest haar eigen tamboer majoors, vendelzwaaiers en volksliedjes, en spuwt op alles wat daar ook maar enigszins van afwijkt.
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Werk eens voor je kost, ik weet het een moeilijke zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jij bent toch een slinkse kerel hè, ik geef vijf items zet er moedwillig het zangfeest bij, want inderdaad we waren daar samen, ik was ook tegen het optreden van Truyens? ik wist op voorhand dat je daar ging op antwoorden. Nu Ijzerbedevaart, ik heb èèn keer mee geweest op zaterdag, ik dacht jij wel meer, weet je nog dat ik ondermeer op jou kwaad was toen jij ook met je zatte botten je rechterhand omhoog stak, zoiets van heil ...... Sint Maartenfonds hoeveel keren ben jij niet naar bals ed dergelijke geweest samen met je vader en broer? Hugoke geef toe, je speelt hier de linkse betweter, je vernederd iedereen die niet met je akkoord is, maar hetgeen jij verketterd daar heb jij vroeger met hart en ziel achtergestaan. Wat ga je doen, stel je voor dat je vader hier op het forum moest zijn? Ga je tegen hem ook zeggen dat hij een facistich zwijn is? Ik haat piano's die vals spelen. |
||
![]() |
![]() |