![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 september 2005 om 16:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() ![]() Want aan pampers, zelfs met airco, hebben de banken een hekel...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 2 september 2005 om 16:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() 100 000 euro, 4 miljoen frank, hebt ge daar eigenlijk wel wat voor ? :s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch zal ik aan goede vrienden (maakt niet uit welke religie) geld lenen zonder intrest. Op papier zetten kan soms wel handig zijn,ja ![]() Ik ga mijn kinderen alles leren over de Islam, ga ze niet dwingen om ze na te leven (gaat toch niet helpen). Als iemand die jarenlang naar Koranschool is geweest, weet ik wel hoe je een kind moet motiveren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie weten de prijs van een auto niet. Jullie weten niet hoe het moet. Ik kan een Porsche kopen voor €15 000,00 moet wel eerst goed zoeken en geduld hebben. Stukgrond kopen in Turkije is tegenwoordig winstgevend. Binnen tien jaar gaat Turkije(westen) anders uitzien. Ik raad je aan om bij is langs te passeren. Buitenlandse kapitaal kunnen die mannen ook gebruiken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() El Turco, wij zijn vrienden right
![]() ik kan op koran zweren btw ![]() ![]() anyway, ik moet een paar miljoen hebben[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 2 september 2005 om 17:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Amai,welk bedrijf werk jij?Mijn loon is de laatste 3 jaar 40eurocent gestegen.Dus zo vet is dat niet denk ik.
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister
|
![]() Ik vertik het om een huis te kopen,alhoewel ik het eigenlijk wel zou kunnen.Ik heb een gloeiende hekel aan het bankwezen!Die mannen 20-30 jaar sponseren zie ik niet echt zitten.En zij met ne dikke Mercedes rondscheuren zeker?De balle!
En dan moet alles nog goed blijven gaan,je moet werk blijven houden,je moet gezond blijven.Dat ze hun huizen steken waar de zon nooit schijnt,bende oplichters.Kga mijn leven niet klem zetten voor een hoop bakstenen. Als ik later niet rond kom met mijn pensioen moet het ocmw maar bijspringen.Heb al lang genoeg belastingen betaald.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 2 september 2005 om 17:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() ge kunt ook zelfmoord plegen, dan hebt ge geen huis nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims moeten bij de tijd blijven. Om te kunnen 'overleven' kunnen ze wel uitzonderingen doen. 'Bidden is goed maar werken is veel beter' 'Religion is good but money is even better' Met de geld kan je vb. iets voor de islam/Moslims doen ... Zo denk ik erover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zijn de mensen nu echt zo dom?In het leven is niets van u,alles behoort tot vadertje staat.Als ik zie welke toestanden sommige mensen uithalen om hun lening te kunnen betalen............nee,daar pas ik vriendelijk voor. En ken ook mensen die echt spijt hebben dat ze iets gekocht hebben.Ofwel hebben ze slechte buren gekregen,ofwel zijn ze zonder werk komen te zitten,ofwel zijn er sommige ernstig ziek.Begint dan maar hé,de bank verkoopt het huis gewoon onder u kont uit als ge niet uit kijkt.
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat: