Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Heeft u ooit wiet/shit/... geprobeerd?
Nee, nog nooit. 14 19,72%
Nee, en ik zal het ook nooit doen. 15 21,13%
Ja, één of twee keer. 15 21,13%
Ja, ik doe het regelmatig. 27 38,03%
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2005, 15:03   #41
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik zie het al voor mij: radicaal ziet op straat een smorende kerel waarna hij vliegensvlug naar huis spurt om aldaar keitrots naar de politie te bellen.

LOL!
Toevallig heb ik mij onlangs een portable aangeschaft. Het kost wat meer maar in noodgevallen

In sommige gevallen ben ik ook eens gewelddadig hoor hoewel dat tegen mijn principes is
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 15:11   #42
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Toevallig heb ik mij onlangs een portable aangeschaft. Het kost wat meer maar in noodgevallen

In sommige gevallen ben ik ook eens gewelddadig hoor hoewel dat tegen mijn principes is
Maar ff serieus, waarom interesseert het jou wat andere mensen roken?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 15:13   #43
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal

Je bent niet minder totalitair dan een moslimregime, maar dat zie je natuurlijk niet.

Ga nog maar wat boekjes lezen over Verdinaso van mijn kloten.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 15:27   #44
panzer
Provinciaal Gedeputeerde

panzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Weed geeft je de kans om de wereld eens te ervaren vanuit een ander soort cognitie. Het kan zeer leuk zijn, en leerzaam. Niet omdat die andere kijk op de dingen juister is, maar omdat je gaat inzien dat er andere kijken bestaan.
Juist ja, en dat roze olifantjes ook echt bestaan zeker.
Oud 4 september 2005, 15:29   #45
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Juist ja, en dat roze olifantjes ook echt bestaan zeker.
Ik vind dat je alleen mag meepraten als je het zelf al hebt geprobeerd.
Heb jij cannabis gebruikt?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 15:42   #46
panzer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Wat mij in discussies over cannabis stoort, is het drog-argument: 'Alcohol is toch ook een drug'.

Deels akkoord. Alcohol kan verslavend werken. Maar alcohol kan door de meeste mensen probleemloos gedurende jaren gebruikt worden.

Ik denk toch dat de meeste mensen (ik toch alleszins) alcohol drinken omdat ze het lekker vinden. Voor de smaak dus. Slechts een minderheid gebruikt alcohol enkel en alleen hun avond te beëindigen met een stuk in hun kloten. Ik heb nog nooit iemand een joint weten opsteken alleen omwille van de smaak. Ze roken die bucht in eerste instantie om in 'hogere sferen' te komen. Ik vind dat het dikwijls zelfs iets escapistisch heeft. Het komt in mijn ogen dus eerder zielig over.

Voorts drinkt praktisch heel mijn omgeving (de één al wat frequenter dan de andere) alcohol. Ik heb echter nog nooit iemand hopeloos op zoek weten gaan achter zijn/haar broodnodige dosis. Dit geldt helaas wel voor de mensen binnen mijn kenissenkring die 'soft-drugs' gebruiken. En wanneer ze dan hun goor spul niet op tijd vinden, kunnen ze er nog behoorlijk pissig van worden ook. En wanneer ze het dan wél vinden en oproken valt er ook weer geen zinnig woord meer uit te krijgen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by panzer on 04-09-2005 at 16:43
Reason:
--------------------------------

Wat mij in discussies over cannabis stoort, is het drog-argument: 'Alcohol is toch ook een drug'.

Deels akkoord. Alcohol kan verslavend werken. Maar alcohol kan door de meeste mensen probleemloos gedurende jaren gebruikt worden.

Ik denk toch dat de meeste mensen (ik toch alleszins) alcohol drinken omdat ze het lekker vinden. Voor de smaak dus. Slechts een minderheid gebruikt alcohol enkel en alleen hun avond te beëindigen met een stuk in hun kloten. Ik heb nog nooit iemand een joint weten opsteken alleen omwille van de smaak. Ze roken die bucht in eerste instantie om in 'hogere sferen' te komen. Ik vind dat het dikwijls zelfs iets escapistisch heeft. Het komt in mijn ogen dus eerder zielig over.

Voorts drinkt praktisch heel mijn omgeving (de één al wat frequenter dan de andere) alcohol. Ik heb echter nog nooit iemand hopeloos op zoek weten gaan achter zijn/haar broodnodige dosis. Dit geldt helaas wel voor de mensen binnen mijn kenissenkring die 'soft-drugs' gebruiken. En wanneer ze dan hun goor spul niet op tijd vinden, kunnen ze er nog behoorlijk pissig van worden ook. En wanneer ze het dan wél vinden en oproken valt er ook weer geen zinnig woord meer uit te krijgen.[/size]

[size=1]After edit by panzer on 04-09-2005 at 16:43
Reason:

Deels akkoord. Alcohol kan verslavend werken. Maar alcohol kan door de meeste mensen probleemloos gebruikt worden.

Voorts drinkt praktisch heel mijn omgeving (de één al wat frequenter dan de andere) alcohol. Ik heb echter nog nooit iemand hopeloos op zoek weten gaan achter zijn/haar broodnodige dosis. Dit geldt helaas wel voor de mensen binnen mijn kenissenkring die 'soft-drugs' gebruiken. En wanneer ze dan hun goor spul niet op tijd vinden, kunnen ze er nog behoorlijk pissig van worden ook. En wanneer ze het dan wél vinden en oproken valt er ook weer geen zinnig woord meer uit te krijgen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Deels akkoord. Maar alcohol kan door de meeste mensen probleemloos gebruikt worden.

[/edit]

Laatst gewijzigd door panzer : 4 september 2005 om 15:43.
panzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 16:11   #47
panzer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik vind dat je alleen mag meepraten als je het zelf al hebt geprobeerd.
Heb jij cannabis gebruikt?
Ja, ik heb het toen ik in mijn apenjaren - lees puberteit - zat een aantal keer geprobeerd. (lees enkele berichten terug)

Ik vond er niks aan. Ik werd er alleen maar heel suf van. Ik begon de dingen nu niet direct 'vanuit een andere cognitie' te zien.
Oud 4 september 2005, 16:12   #48
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voorts drinkt praktisch heel mijn omgeving (de één al wat frequenter dan de andere) alcohol. Ik heb echter nog nooit iemand hopeloos op zoek weten gaan achter zijn/haar broodnodige dosis. Dit geldt helaas wel voor de mensen binnen mijn kenissenkring die 'soft-drugs' gebruiken. En wanneer ze dan hun goor spul niet op tijd vinden, kunnen ze er nog behoorlijk pissig van worden ook. En wanneer ze het dan wél vinden en oproken valt er ook weer geen zinnig woord meer uit te krijgen.
Citaat:
Maar alcohol kan door de meeste mensen probleemloos gedurende jaren gebruikt worden.
cannabis ook..

Citaat:
Ik denk toch dat de meeste mensen (ik toch alleszins) alcohol drinken omdat ze het lekker vinden. Voor de smaak dus.
kweet ni of je het weet, maar een joint smaakt ook..er zijn ook verschillende soorten....net als er bij alcohol verschillende soorten dranken zijn...

Citaat:
Ik heb nog nooit iemand een joint weten opsteken alleen omwille van de smaak.
juist ja, en omdat jij zo niemand kent, zijn ze allemaal zo e
Oud 4 september 2005, 16:23   #49
panzer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Dus jij rookt alleen maar Cannabis voor de smaak? Niet om stoned te worden? Eerlijk??
Oud 4 september 2005, 16:49   #50
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Drugs is voor losers, geen wonder dat het zo in trek is bij Antifanen en ander ongedierte. 8)
Nochtans, de grootste racist die bij mij op school zat was verslaafd aan wiet.
zo zie je maar.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 16:57   #51
panzer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
zo zie je maar.
Dat sluit toch niet uit dat het bij antifanen in trek is.
En hier heeft toch niemand beweerd dat een racist geen loser kan zijn...

Rare redeneringen jongen...
Oud 4 september 2005, 17:22   #52
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
zo zie je maar.
Een loser dus!
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 17:38   #53
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Een loser dus!
Net als alle racisten.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 17:56   #54
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Net als alle racisten.
Inderdaad. U neemt me de woorden uit de mond.[edit]
[size=1]After edit by van Maerlant on 04-09-2005 at 18:57
Reason:

Citaat:
Net als alle racisten.
Inderdaad. U neemt me de woorden uit de mond.[/size]

[size=1]After edit by van Maerlant on 04-09-2005 at 18:56
Reason:

Citaat:
Net als alle racisten.

[/edit]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 4 september 2005 om 17:57.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 18:33   #55
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

België zou beter met de legalisering van wietplantages haar slabakkende economie terug op de rails zetten.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 18:34   #56
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus jij rookt alleen maar Cannabis voor de smaak? Niet om stoned te worden? Eerlijk??
Je drinkt alleen maar alcohol voor de smaak? Niet om beschonken te worden? Eerlijk??

idd ja..
Oud 4 september 2005, 18:47   #57
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vond er niks aan. Ik werd er alleen maar heel suf van. Ik begon de dingen nu niet direct 'vanuit een andere cognitie' te zien.
Die wiet moet zich nogal verveelt hebben in uw kop.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2005, 19:13   #58
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Nog nooit gerookt en interesseert me geen zak.
Als ik zie wat er van komt. (korte termijngeheugen verdwijnt, ze worden dwazer, passiever, pissig als ze hun dagelijkse dosis niet krijgen).
Geef mij maar goeie Europese Alcohol .
't is een beetje zoals met de indianen, zij konden omgaan met cannabis en niet met alcohol, hier is't omgekeerd.
Oud 4 september 2005, 19:13   #59
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Die wiet moet zich nogal verveelt hebben in uw kop.
Bij u er er meer vrije ruimte om te zweven zeker
Oud 4 september 2005, 21:27   #60
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Er zijn manieren genoeg om andere kijken te verwerven
Kun je daar zo zeker van zijn? Dit soort andere kijk verwerf je niet door eens een boek te lezen of andere filosofie aan te nemen of eens naar een ver land te reizen.

Citaat:
zonder je gezondheid geweld aan te doen hoor.
Ik wil zeker niet beweren dat het gezond is. Reden genoeg om het gebruik zo veel mogelijk beperkt te houden.[edit]
[size=1]After edit by Flippend Rund on 04-09-2005 at 22:28
Reason:

Citaat:
Kun je daar zo zeker van zijn? Dit soort andere kijk verwerf je niet door eens een boek te lezen of andere filosofie aan te nemen of eens naar een ver land te reizen.

Citaat:
zonder je gezondheid geweld aan te doen hoor.
Ik wil zeker niet beweren dat het gezond is. Reden genoeg om het gebruik zo veel mogelijk beperkt te houden.[/size]

Citaat:
Hoe kun je daar zo zeker van zijn? Dit soort andere kijk verwerf je niet door eens een andere filosofie aan te nemen of eens naar een ver land te reizen.

[quote]zonder je gezondheid geweld aan te doen hoor./QUOTE]

Ik wil zeker niet beweren dat het gezond is. Reden genoeg om het gebruik zo veel mogelijk beperkt te houden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 4 september 2005 om 21:28.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be