![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg, waarom kun je niet meer zoeken in onderwerpen?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Omdat de zoekfunctie nog steeds niet operationeel is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
allee zelfs dit korte bericht heb ik twee keer op schrijffouten moeten corrigeren hebben jullie dan allemaal drie mails gekregen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 maart 2005 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Diepzinnige draad : wat is zinnig/onzinnig
wat is rotzooi ? PC : politiek correct, wat is politiek correct ? Wat is een caricatuur ? Wat is alleen maar voor te lachen en wat is een belediging ? Staat de doodstraf op blasfemie ? Of is dat een politiek correcte caricatuur ? Wat is er in het voorgaande geen correct nederlands ? Dit en nog vele andere prangende vragen zullen kortelings door ons geëerd publiek en medeforummers opgelost geraken dank zij de enorm mentaliteit op dit grootste forum in Fandrio kaj la mundo...
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Follow the leader ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() err.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 augustus 2005 om 09:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Dit nieuwe beleid lijkt me alweer een poging om aan de moderator-verantwoordelijkheid te ontsnappen. Dan kunnen deelnemers ongestoord in België strafbare negationistische zaken posten, en dan is het "de verantwoordelijkheid van de andere deelnemers" om deze zaken al dan niet te bekijken.
![]() |
#52 | |||||
|
![]() Citaat:
Dat zijn zaken die op zich toegestaan zijn, zowel door ons als door de wetgever, om die reden - en enkel om die reden - grijpen we liever niet in. Als iets strijdig is met ons reglement of met de wet dan grijpen we vanzelfsprekend in. Gelieve ons dus geen woorden in de mond te leggen. Bij voorbaat dank daarvoor.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Mmmh, ik heb er eens over nagedacht, en het is te doen. Er moet gewoon bij elk onderschrift een thumbs up en thumbs down geplaatst worden. Als er een aantal thumbs down geselecteerd zijn (ongeveer zoals bij een pol), kan het onderschrift verborgen worden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() nieuw "beleid"
omg |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
"Es darf nicht sein, dass letztendlich je die Frustrierten über das Schicksal [Flanderns] bestimmen" - Edmund Stoiber Laatst gewijzigd door jjohanvdb : 2 september 2005 om 00:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
jij ziet dat zo vanuit links standpunt. Doe die oogkleppen af man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Ambiorix om over onderschriften voort te gaan - neem ik jouw mooie vlaggenverzameling, die ik allemaal herken behalve de laatste : die kan ik niet helemaal thuisbrengen : heeft die ook iets met de britse eilanden te maken ?
(Wat de vlag van India daar bij komlt doen is me helemaal niet duidelijk & waarom ontbreekt de Union Jack en de schotse vlag eigenlijk ?) Het verband tussen Euskadië en het Keltisch thuisgebied kan ik me ergens wel voorstellen.. Pwwww.. in koetjes en kalfjes eens een draad opstarten over de betekenissen van onderschriften en nicknames... voor diegenen die dat interesseert..
![]() |
#60 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De oranje kleur houdt verband met de nederlandse oranjeklanten...het was een oranje prins die in de tijd van de aanhechting van Ierland koning van Engeland was (battle of the Boyne) Ben eens benieuwd wat er moet van gemaakt worden. Luke
![]() |