![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het moest toch zo in dat rapport staan. Maar dan moet jij dat weten want jij hebt het gelezen.
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens weer opmerkelijk, zelfs al geef je bewijs waar je niet rond kan, in dit geval de tape, zwart op wit, dat ze nog altijd gaan ontkennen en naar (ir)rationalisaties zoeken om het niet te moeten aanvaarden... met zo'n mensen is er echt geen land te bezeilen denk ik.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 13 september 2005 om 22:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben ze niet zelf geplaatst. Zeer inventieve opmerking. Ze hebben tegen iemand gezegd ze te plaatsen, goed? Let me guess, jij bent eentje die binnen twintig jaar (als hopelijk daartegen 9/11 common knowledge is) gaat beweren dat het niet noodzakelijk Bush of Cheney zelf waren die de bommen in het WTC hebben doen ontploffen. 8)
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik binnen 20 jaar ga doen weet ik nog niet. Laat staan wat het binnen 10 minuten zal zijn. Bespaar me dus je voorspellingen, Nostra! ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=exodus]............. de tape, zwart op wit,...............[\QUOTE]
Fantastische woordkeuze! ![]()
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Be my guest. Hope you don't mind dat ik geen energie ga steken in U te leren 'tussen de lijnen' te lezen.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, als alles wat er in de wereld gebeurt een complot is van de neo-cons en van Bush ( moslimse aanslagen, orkanen, noema maar op ), en jij dit als 'harde waarheid' beschouwt, dan zie ik niet echt in waarom er nog op jouw berichten moet worden gereageerd. Het is gewoon te dom voor woorden. Snappie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Be my guest. Hope you don't mind dat ik geen energie ga steken in U te leren eens gewoon de feiten te lezen hoe ze werkelijk zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu maak je je eerst onsterfelijk belachelijk door de post van Exodus als 'conpisracy" af te doen en nog nog een hoop smily's bij te zetten, en nu blijkt dat je niet eens het fatsoen hebt om je fout toe te geven, nadat de BEWIJZEN zijn gepost. Sterker nog, je bestaat het te melden "dat je nooit enige waarheid in mijn posts hebt gelezen, en dat terwijl er hierboven al een eerste voorbeeld staat van een waarheid, die JIJ ONTKENT. Bovendien kom je hier nu met een resum aantijgingen voor de dag, waarover IK nooit iets heb gezegd? Arme man.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 14 september 2005 om 14:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over een persoon, en niet over een alien. Bovendien is deze tape afgespeeld tijdens de hoorzittingen in deze zaak, en is hij PUBLIEK BEZIT. IEDEREEN die deze zaak heeft gevolgd weet dit!!!! Dus als Antoon even de moeite had genomen om zich terdege te informeren over deze zaak,vòòr hij Exodus en mijzelf ging visren, had hij zichzelf deze ultieme blammage kunnen besparen. En vind jij het niet straf na zo in je hemd te worden gezet, dat hij zijn fout gewoon vergeet/negeert en verder gaat met beledigingen rondstrooien.? Een fatsoenlijk mens biedt hier z'n excuses aan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 14 september 2005 om 15:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Arthur Schopenhauer Ach ja zo te zien zitten we nog steeds in de eerste fase hiero. Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Antoon is daar een mooi voorbeeld van. Die gaat zolang hij nog leeft Bush blijven aanbidden. Wat er ook nog zal uitkomen in de volgende jaren.
![]() |
![]() |
#57 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 14 september 2005 om 17:10. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Water maakt geen onderscheid tussen arm en rijk.
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang je niet kan antwoorden met een gewoon simpel goed antwoord om je beweringen te ondersteunen zijn en blijven deze onzin en geen reet waard. Heel simpel. Zoniet dat knutsel ik wel een bandje in elkaar waarin gezegt word dat jullie bandje onzin is, ik zet er dan ook wel ff naast dat MIJN bandje authentiek is natuurlijk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 14 september 2005 om 18:32. |
||||||
![]() |
![]() |