![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Madamkes komen niet op vakantie, maar persen de locals af .. Wat de (meeste) Russen doen is all-inclusifje boeken, stuk of drie miljoen foto's trekken en dan terugkeren ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wij hebben het allemaal gedaan, en zij zijn toch zo braaf meneer ...
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas kan je 't ook niet beletten. Kaatd houdt zich blijkbaar gedeisd, zoals een Godin die zich wijselijk uit haar schepping teruggetrokken heeft. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 september 2005 om 14:55. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Wat kaatd betreft, misschien is die aan het beseffen dat ze zichzelf bepaald in een wespennest heeft gestoken. Het thema is namelijk veel te heikel, genuanceerd en complex om grofweg zes standpunten te verzinnen en maar hopen dat alles keurig in vakjes en hokjes gerangschikt kan worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan uiteraard niet voor alle Turken spreken, maar geen enkele van de Turken die ik ken (en dat zijn er ondertussen toch al wat) moet iets hebben van Oost-Europenanen. Turco haalde een mooi voorbeeld aan. Praat maar eens met bedienden van die all-inn hotels en je weet waaròm ze zo'n hekel hebben aan Russen) Dit gezegd zijnde, ik neem het soms al wel eens op voor die Russen, door m'n Turkse vrienden te wijzen op de eventuele redenen voor hun gedrag. 't Is maar, ik heb zo'n hekel aan veralgemeningen. En door de jaren heen('t zal de ouderdom zijn, en het komen op plaatsten waar ik voordien nooit was geweest) ben ik veel milder geworden tov mensen die op het eerste zicht totaal onaanvaardbaar gedrag vertonen.
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Men tekst was eigenlijk gericht op Shizie en tomm ..[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 28 september 2005 om 17:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Het enige dat ik aan Islam zou veranderen is dat het haar volgelingen vrijer moet laten op wetenschappelijk vlak. Strikte moslims zouden bijvoorbeeld geen gsm of televisie mogen hebben.
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb helemaal geen totalitaire fantasietjes.Mijn post werd ingegeven door puur humanitaire overwegingen: Onze residente kotslim Smustapha neemt in ernstige mate aanstoot aan de gewoontes in het Westen (bier drinken,varkensvlees eten,etc...) Vermits het onmogelijk is om dat allemaal te verbieden en ik erg veel medelijden heb met die geiteneukertjes stel ik dan maar voor dat ze terug gaan naar hun islamitische heilstaten.Dan hoeven ze niet meer zo af te zien door ons wangedrag. Is dat nu niet mooi van mij? ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De zaak wordt hier van zes kanten bekeken en dat is dan toch al vijf meer dan je van de meesten kan zeggen. Maar als het boven je petje gaat, heb je al gauw de neiging om het snel terug onder je petje te zoeken, bv in onderbroeken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 september 2005 om 09:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik heb eigenlijk alle soorten problemen met de Islam, meer dan zes, alleszins.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben curieus hoe een Russisch hoertje op werkvakantie in Instanbul de locals afperst.. Dat moet je even verduidelijken El Turco! Citaat:
Zijn turken dan ook zo gebeten op jappen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pfff, ben er een opstel over begonnen, het dreigt een lange weeklacht te worden. Ik weet niet of ik er wel de intiktijd aan wil besteden. Niet dat ik islamofoob ben (wél ambivalent). Zo ben ik dan weer wel voor de toetreding van Turkije, die ik strategisch 100% noodzakelijk vind voor Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() De islam heeft me nog nooit iets misdaan. Noch de moslims, dus persoonlijk moet ik zeggen dat ik geen enkel probleem met de Islam heb.
Waar ik wel een probleem mee heb, is dat mensen religie gaan gebruiken om wandaden te plegen. Ze gaan dan teksten interpreteren en alles doen om aan hun omgeving te tonen dat ze gelijk hebben, zelfs al is het niet zo. Volgens mij hebben terroristen niets te maken met de Islam, zij gebruiken het alleen als een façade om mensen te ronselen om voor hun wandaden te plegen. Voor hun, want zelf hebben ze het lef niet. Terroristen gaan ook vaak "politieke doelen" misbruiken om hun daden te rechtvaardigen, kijk maar naar Palestina. Zelfs na de terugtrekking uit Gaza, kan Hamas het blijkbaar niet laten om nog even wat slachtoffers te maken. Bewijst dan ook meteen dat de terugtrekking van de Israelis uit de Gaza niet hun primaire doel was. Maar wat is dan hun werkelijke doel? Het westen destabiliseren? Waarom? Willen zij een nieuwe orde vestigen in de wereld? Zijn zij uit op macht en geld? Volgens mij wel, alleen vraag ik me dan af wie er sponsort en waarom die dat dan weer doet. Met andere woorden, het probleem van de terreur lijkt me veel te complex om het simpelweg af te borstelen als moslim extremisme.
![]() |
#59 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burgemeester
|
![]() welk probleem heeft de islam met mij als niet gelovige???
![]()