![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Dat de minder-valide zijn uitkering verloor, is 100% terecht | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 26,67% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 56,67% |
neen, vreemdelingen zijn altijd grotere sukkelaars |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,67% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zelfs in zo'n overduidelijke voorbeelden gaan ze dat nog niet toegeven ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk aan al die 'allochtone' zieken en gehandicapten die hier in België binnenkomen met een toeristenvisum... dit laten verlopen en dan naar onze hospitalen gaan om zich dure operaties te laten ondergaan (dus op onze kosten).
Een ander methode is de hereniging van families. De grootmoeder, onkel of tante van eender welke allochtoon kan zich hier gratis laten behandelen... een paar maanden vakantie nemen op kosten van onze sociale zekerheid... om dan uitgerust en hersteld weer terug te keren. En natuurlijk zijn ze allemaal behoeftig! Want de Belgische wetten verklaren een buitenlander behoeftig wanneer hij geen inkomsten heeft IN BELGIË. Op geen enkel ogenblik heeft de Belgische overheid (en fiscus) ooit een onderzoek ingesteld naar de buitenlandse inkomsten van deze 'behoeftigen'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het ontduiken van belastingen wordt door zowat iedere laag van de bevolking toegepast. Hoe rijker, hoe meer. Blijft het feit dat zowat alle allochtone inwoners mooi hun belastingen betalen. Citaat:
Zie onder. Citaat:
Het Vlaams Blok is veroordeeld voor racisme op basis van de wet van 30 juli 1981: artikel 3 bepaalt dat het systematisch aanzetten tot discriminatie, rassenscheiding, haat of geweld ten aanzien van delen van de bevolking op grond van hun zogenaamd ras, strafbaar is. Met dit arrest wordt op geen enkele manier het recht op vrije meningsuiting, het recht op debat over de pro’s en de contra’s van de zogenaamde multiculturele samenleving, te kort gedaan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een gehandicapte krijgt een uitkering, en ik weet heel hoe het het is om als gehandicapte te leven, ik ken er in m'n persoonlijke vriendenkring. Die mensen proberen evenwel NIET in het ZWART te gaan werken. Dat je uitkering, net zoals iedere andere mens, word aangepast aan de nieuwe omstandigheden, is niet meer dan normaal. Als ik ga samenwonen zal m'n uitkering ook gaan dalen, maar dat is dan plots wel gerechtvaardigd, want ja, ik ben zo'n werkloos tuig die gezond is en momenteel geen job vind. Moest ik een VB'er zijn zou het nog net door de beugel kunnen, maar als tegenstander ... Bij mijn weten ben ik nooit opgehemelt op dit forum, wel integendeel. En weeral, nu worden die illegalen hier bijgesleurd. Hoe krankzinnig, die hebben hier niks mee te maken. Ik weet uit eerste hand, al gelooft u daar geen gram van, hoe moeilijk gehandicapten het hebben. Maar lees de titel en opening van deze topic: een gehandicapte die toch kan gaan zwartwerken en z'n uitkering voor de volle 100% wil houden, hier wringt iets, nietwaar ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weeral een uiting van hersencellen die vooral te onpas rare kronkels maken blijkbaar, nadenken is je sterkste kant blijkbaar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kunt u mij eens aantonen waar grootmoeders, ooms en tantes, enz ... onder de wettelijke regelingen vallen van familieherreniging ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Een geval was zo gortig dat zelfs Decroo daar zij bedenkingen over had. Die haalde zo maar eventjes 70 familieleden uit Indië...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 30 september 2005 om 10:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je hebt waarschijnlijk ooit een allochtoon in een ziekenhuis zien zitten, en ja, da kan natuurlijk niet anders of hij profiteert op onze kosten. ![]() Meneer is bang van de zwarte man? Citaat:
Citaat:
Het Vlaams Blok is veroordeeld voor racisme op basis van de wet van 30 juli 1981: artikel 3 bepaalt dat het systematisch aanzetten tot discriminatie, rassenscheiding, haat of geweld ten aanzien van delen van de bevolking op grond van hun zogenaamd ras, strafbaar is. Met dit arrest wordt op geen enkele manier het recht op vrije meningsuiting, het recht op debat over de pro’s en de contra’s van de zogenaamde multiculturele samenleving, te kort gedaan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij vindt het blijkbaar de moeite om de voorpagina van zijn gazet eraan op te offeren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Sociale voorzieningen dienen enkel te worden uitgekeerd aan mensen van onze volksgemeenschap en Europese vreemdelingen. Niet-Europese vreemdelingen dienen géén aanspraak te maken op ons sociale zekerheidstelsel. In de peiling heb ik keuze 3 aangevinkt. Dit is uiteraard "cynisch" bedoeld".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu moet ge weten dat het kadaster te Marokko een puinhoop is. 10% van al de notariële akten zijn NIET geregistreerd. Maar het zijn deze 10% die verantwoordelijk zijn voor 90% van de processen.... waarvan plaatselijke advocaten en notarissen goed van kunnen leven. De Marokkaanse regering doet hier niets aan, omdat het systeem teert op corruptie.... En deze corruptie wordt geëxporteerd naar België! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik kan onmogelijk een loser zijn Sale Flamand, want ik ben geen Flamand. Dokken, inkasseren en oprotten dat moeten les Flamands doen. Dat is ook het enige waar moerasduitsertjes goed in zijn. En dat je in mij een waal ziet is een bewijs dat meer dat jij als straatventer en brulaap amper de geografie kent. Miles out of line, miles ... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Is die witte makak Eriksson eindelijk onder de grond geraakt ? Ik zal hem eens gaan opgraven ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Big_daddy : 12 oktober 2005 om 18:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
11.10.2005 09.05u - Stilaan raakt algemeen bekend dat ook illegale vreemdelingen een beroep doen op de OCMW's en ziekenhuizen van steden als Mechelen, Gent en Antwerpen. Het aantal zogeheten "mensen zonder papieren" dat zich op onze kosten laat verzorgen, blijft bovendien alsmaar groeien. Volgens de Antwerpse OCMW-voorzitter komen zij naar hier voor "beenprothesen, orgaantransplantaties, brillen" of nog: "het invriezen van sperma" (sic). Ziekenhuizen mogen normaal gezien geen illegalen weigeren als patiënt wanneer ze "dringende medische hulp" nodig hebben. Alleen interpreteren sommigen dat wel zeer ruim. Daardoor betalen u en ik soms peperdure rekeningen, alhoewel het niet zelden gaat om luxebehandelingen zoals gebitsverzorging, een neuscorrectie of zelfs in-vitro-fertilisatie! De boodschap die ons (?) koninkrijk hiermee uitstuurt, luidt dus: "Illegalen aller landen, verenigt u in België! (en laat gratis uw gebit in orde zetten)". Zo bijvoorbeeld telde men in het Gentse Jan Palfijn-ziekenhuis 8.301 medische tussenkomsten voor illegalen in 2003 en niet minder dan 11.097 vorig jaar. Algemeen wordt verwacht dat men dit jaar boven de 15.000 (vijftienduizend!) verstrekkingen zal zitten. Voor één Vlaamse stad. Het werd zelfs op TV getoond !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk niet dat Marc Herremans er echt arm zal door worden, het is wel spijtig dat men dit op dergelijke manier doet. Alsof inderdaad gehandicapeten bij de pakken moeten blijven zitten en in hun zetel moeten kruipen. Ik vind als een gehandicapte kan gaan werken of iets kan doen waardoor deze extra inkomste heeft dat dit ook mag. Die schamele 600 Euro daar kan een gehandicapt persoon zelfs zijn kosten omwille van zijn handicap niet mee betalen, laat staan ervan leven en een huis huren of kopen. men zou die 600 euro als een aanvulling moeten zien ter compensatie van de kosten die de handicap met zich meebrengen. Dat zou het eerlijkste zijn.