![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dikke boetes en gevangenistraf invoeren zoals in vele andere landen zoals japan:
Any person subject to any of the following items shall be punished with penal servitude or imprisonment of not more than 3 years or a fine not exceeding 300,000 yen, or shall be punished with either penal servitude or imprisonment and a fine: A person who landed in Japan without obtaining landing permission etc, from an Immigration Inspector. A person who has stayed in Japan beyond the period of stay authorized without obtaining an extension or change thereof A person who was recognized as a refugee by making a false statement or by other dishonest means Any person falling within the preceding item (1) or (2) who has landed and stayed illegally in Japan, shall be punished in the same manner. illegalen tewerkstellen: Any person subject to any of the following items shall be punished with penal servitude of not more than 3 years or a fine not exceeding 2 million yen, or shall be punished with both prison and a fine: A person who has had an alien engage in illegal work in relation to business activities A person who has placed an alien under his control for the purpose of having the alien engage in illegal work |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
1. Oeioei, illegalen maken gebruik van straatverlichting! Hebt u daar last van? hebt u minder licht omdat er toevallig nog iemand van diezelfde straatlantaarn licht krijgt???? Is de verharde weg naar de kloten om het mooi te zeggen als er een 'illegaal' over heeft gewandeld??? 2. je mag gerust zijn: een 'illegaal' wordt niet verzorgd op jouw kosten, of op kosten van de staat. die heeft daar namelijk geen recht op. Als een 'illegaal' al verzorgd wordt op andermans kosten, dan is het op kosten van iemand die dat zelf wil, iemand die respect heeft voor een medemens! 3. En dan: open grenzen en vrije immigratie? JA! Daar is het waar we uiteindelijk moeten toekomen! Waarom heeft een grasmachien of een computer wél het recht om in alle landen van de wereld te komen en een mens niet???? Het probleem dat de rijke westerse landen dan zouden 'vollopen', zoals sommigen dat zo mooi kunnen zeggen, is idd niet te ontkennen. Maar moest iedereen een beetje beseffen dat álle mensen gelijk zijn (e niet de een beetje gelijker dan de ander), en moesten we vanuit dat besef samen iets kunnen doen aan de fundamenteel onrechtvaardige N-Z-verhoudingen, dan zouden we al een heel stuk verder staan! En dat gebrek aan besef en actie is volgens mij het enige wat ons tegenhout de grenzen volledig open te smijten. immigratie (om welke reden dan ook) pak je niet aan door migranten of vluchtelingen te straffen, maar door de oorzaken aan te pakken of met andere woorden: geen symptoombestrijding, maar een structurele aanpak!!! Daarom heeft een preventieve afschrikking volgens mij absoluut geen zin: deze afschrikking is vaak een peulschil in vergelijking met waarvoor ze vluchten! En ook daarom is het volgens mij crimineel om mensen die noodgedwongen (!) op zoek gaan naar een menswaardig bestaan af te doen als criminelen! Voor de rest kan ik mij enkel aansluiten bij wat TomB zegt, nl: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=4]Bij het lezen van deze thread heb ik de indruk dat een aantal mensen Ali niet helemaal gevolgd hebben in zijn redenering en de consequentie die hij jullie laat trekken niet gesnapt hebben: [/size] ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wééral die vage déj�* vu.. Citaat:
NOCH ALTIJD NIET GESNAPT??? ![]() ![]() Citaat:
Het is toch maar enkele tientallen jaren geleden dat een gans ras illegaal werd verklaard en uit het publieke (en gewone leven) MOEST VERDWIJNEN In welk continent was dat toch, en wanneer?? en hoe noemden we dat verschijnsel dan ook wéér? Citaat:
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote="filosoof"]
Citaat:
[size=4]Bij het lezen van deze thread heb ik de indruk dat een aantal mensen Ali niet helemaal gevolgd hebben in zijn redenering en de consequentie die hij jullie laat trekken niet gesnapt hebben: [/size] ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
(P.S.: Dat was van mijn tekst en ik ben veel te ijdel om het krediet naar Ali te laten gaan!) ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||||||||
Banneling
|
![]() [quote="TomB"]
Citaat:
Dank je TomB, Van harte en met respect |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met een verblijfsvergunning van drie maand wordt illegaal na die drie maand. Ook verkeer van personen is onderhevig aan wetten. Wie zich daar niet aan houd is illegaal bezig. Simpel toch. |
|
![]() |
![]() |