![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Toetreding van Turkije is een zege voor het Westen en een verlies voor de orthodoxe Turken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je jonger bent dan 18, dan vergeef ik je, indien je ouder bent. Dan ben je een idioot + spast zonder kloten aan zijn lijf. Dom omdat je laat vangen door de media en broekschijters. Ben jij niet in staat om is naar de bib te gaan? Kan jij niet kritisch nadenken? Of moeten de anderen het voor jou doen? Heb jij geen contact met moslims? Als je klote zou hebben, ging je hier niet janken. Dit geldt niet alleen voor jou,hoor. Wij leven -jammer genoeg- niet in de Middeleuwen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat racisme betreft. Ik denk dat bij iedereen een zekere vorm van racisme ingebakken zit, een voorbehouden voor iets dat of iemand die anders is. Sommigen houden het beter onder controle dan anderen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Vlaanderen_onafhankelijk : 6 oktober 2005 om 10:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En no man's land van een kilometer doorsnee? Dat betekent dus dat Spanje een aanzienlijk deel van haar grondgebied moet inleveren, want ik denk niet dat de Marokkanen (terecht) een stuk land gaan afstaan voor een ander land. Ofwel ruim je die exclaves op, ofwel blijf je onnodig veel geld pompen in de bescherming ervan. Willen de spanjaarden dat doen, dan doen ze maar, maar niet met MIJN belastinggeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mensen zijn misschien 'achterlijk','onbeschaafd',.. Daar heeft Islam niets mee te maken. Islam en wetenschap moet gepaard gaan (staat in de Koran) .. Vind je niet dat die mensen het grootste slachtoffer van zijn? Ik vind dat de moslims die niet WILLEN integreren moeten terugkeren. Ja, ik vind Molenbeek ook een triestig geval .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn princiepskwesties, Ge kunt nie zomaar land ontruimen, ofwel maakte er een gigantisch concentratiekamp van, ze kunnen binnen, maar nooit spanje binnen... ze blijven gewoon daar zitten tot ze het gewoon beu zijn. Ge lost dat op door iligalen stelselmatig terug de grens met maroko over te flikkeren als ze hun papieren niet kunnen tonen. als ze bewakers blijven aanvallen, gewoon op schieten, als er daar een paar in het stof gebeten hebben zullen ze rap over heel het continent weten dat ze het daar nie meer moeten proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Nooit vertoonde agressie?
Laat me niet lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Die paar Turkse monumenten kunnen op een paar maand tijd 'opgekuist' worden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze barakken en gelovigen onze soldaten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu: ja, roenekes, de Turken gaan West-Europa inpalmen. We gaan eerst toetreden tot de EU, dan gaan de Turkse migranten zich hier komen vestigen, dan gaan er gemengde huwelijken plaatsvinden, ... Ik heb over Erdogan encyclopedieën geschreven. Toevallig ben ik van Turkse afkomst, misschien weet ik meer over hem dan jullie ... Jij bent een bewijs dat ik hier tijd aan het verspillen ben. Ik ga men eigen niet meer laten beledigen => ga niets meer schrijven over Erdogan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Burger
|
![]() DOE DE TEST:
-probeert gij als blanke europeaan eens zonder papieren in een islamland te geraken ! -straffer nog...probeert eens met brute kracht over de grens in een islamland te geraken ! -als ze u aanhouden houdt ge u van den "onozele",lacht uw aanhouders nog wat uit in hun gezicht en scheld ze dan uit voor rascisten ! wedden dat ze u een pak rammel geven waar ge niet goed van zult zijn en dat ze u met uw klikken & klakken in de islam type (!!) gevangenis opsluiten ! (vuil,heet,droog,vol ongedierte en andere malloten die u het leven lastig gaan maken o.a. door groepsverkrachting.) moet er nog (woestijn)zand zijn ? ![]() [size=1]Edit:[/size]
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv Laatst gewijzigd door JOHN_ZONDER_VREES : 6 oktober 2005 om 17:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Zes immigranten sterven bij bestorming Melilla
![]() Zes Afrikaanse immigranten zijn donderdag gestorven tijdens een mislukte bestorming van het hek dat rond de Spaanse exclave Melilla staat. Ze werden doodgeschoten of vertrappeld. "Tegenover het ongehoorde geweld van de aanvallers, die gedreven werden door de energie van de wanhoop, heeft de politie haar bewakingsposten voor het hek legitiem verdedigd en zes illegale immigranten zijn daarbij omgekomen", aldus de bron. Er raakte ook een dertigtal mensen gewond. (dwm) Alles geraakt gewoon ! Hier ook grensposten en schieten waar nodig !</STRONG></EM></U></I></B> |
![]() |
![]() |