Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2005, 23:38   #41
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Nog een betere ruil:

De Turken krijgen België en de Belgen krijgen Turkije.

Op enkele jaren hebben ze er hier een rotzooi van gemaakt en hebben wij het ginder prima heringericht, zodat ze spijt hebben dat ze daar zijn weggetrokken.

Toetreding van Turkije is een zege voor het Westen en een verlies voor de orthodoxe Turken.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 23:45   #42
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
marrokanen en turken zijn allebeide moslims, zelfs als ze mekaar niet kunnen uitstaan.
Oja, de moslims zijn allemaal moordenaars.

Als je jonger bent dan 18, dan vergeef ik je, indien je ouder bent.

Dan ben je een idioot + spast zonder kloten aan zijn lijf. Dom omdat je laat vangen door de media en broekschijters. Ben jij niet in staat om is naar de bib te gaan? Kan jij niet kritisch nadenken? Of moeten de anderen het voor jou doen?

Heb jij geen contact met moslims?

Als je klote zou hebben, ging je hier niet janken. Dit geldt niet alleen voor jou,hoor.

Wij leven -jammer genoeg- niet in de Middeleuwen ...
Oud 6 oktober 2005, 10:55   #43
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wikipedia
Melilla, (Arabisch: Maliliyyah) is een Spaanse exclave ten noorden van Marokko, met 12,3 km² en ± 64.000 inwoners. Melilla valt onder het bestuur van de provincie Málaga. De economie van de stad draait op de voedingsmiddelenindustrie, visserij en visverwerkende industrie (conserven). Verder is het toerisme een belangrijke bron van inkomsten voor de stad.

De oude stad is door 6de-eeuwse muren omgeven en ligt ± 30 m hoger dan de nieuwe stad. Stedelijk museum met archeologische vondsten van de stad.

Het is een vrijhaven sinds 1863. Melilla werd door de Spanjaarden veroverd in 1497 door Don Pedro de Estopiñán voor het Huis van Medina Sidonia en ligt op de Fenicische handelsnederzetting Rusadir.
Ik vraag me eigenlijk af wat nu eigenlijk het nut is van zo'n exclave voor de spanjaarden? Het kost handenvol geld, want het is een buitengrens van 'Fort Europa' en dat voor een stad met oppervlakte van 12,3 km² en het wordt dagelijks bestormd door illegalen die Europa in willen.

Wat racisme betreft. Ik denk dat bij iedereen een zekere vorm van racisme ingebakken zit, een voorbehouden voor iets dat of iemand die anders is. Sommigen houden het beter onder controle dan anderen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaanderen_onafhankelijk on 06-10-2005 at 11:55
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Melilla, (Arabisch: Maliliyyah) is een Spaanse exclave ten noorden van Marokko, met 12,3 km² en ± 64.000 inwoners. Melilla valt onder het bestuur van de provincie Málaga. De economie van de stad draait op de voedingsmiddelenindustrie, visserij en visverwerkende industrie (conserven). Verder is het toerisme een belangrijke bron van inkomsten voor de stad.

De oude stad is door 6de-eeuwse muren omgeven en ligt ± 30 m hoger dan de nieuwe stad. Stedelijk museum met archeologische vondsten van de stad.

Het is een vrijhaven sinds 1863. Melilla werd door de Spanjaarden veroverd in 1497 door Don Pedro de Estopiñán voor het Huis van Medina Sidonia en ligt op de Fenicische handelsnederzetting Rusadir.
Ik vraag me eigenlijk af wat nu eigenlijk het nut is van zo'n exclave voor de spanjaarden? Het kost handenvol geld, want het is een buitengrens van 'Fort Europa' en dat voor een stad met oppervlakte van 12,3 km² en het wordt dagelijks bestormd door illegalen die Europa in willen.

Wat racisme betreft. Ik denk dat bij iedereen een zekere vorm van racisme ingebakken zit, een voorbehouden voor iets dat of iemand die anders is. Sommigen houden het beter onder controle dan anderen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Ik vraag me eigenlijk af wat nu eigenlijk het nut is van zo'n enclave voor de spanjaarden? Het kost handenvol geld, want het is een buitengrens van 'Fort Europa' en dat voor een stad met oppervlakte van 12,3 km² en het wordt dagelijks bestormd door illegalen die Europa in willen.

Wat racisme betreft. Ik denk dat bij iedereen een zekere vorm van racisme ingebakken zit, een voorbehouden voor iets dat of iemand die anders is. Sommigen houden het beter onder controle dan anderen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaanderen_onafhankelijk : 6 oktober 2005 om 10:55.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 11:06   #44
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Beter zonden we militairen vanuit heel europa naar deze "enclaves" sturen om die Spanjaarden een handje te helpen.En bouwden ze daar zoiets zoals de Chinese muur! 20 meter hoog, in beton, met alle 10 meter een kanon.De muur zelf zou beschermd zijn met een ondermijnd no-man's land van een kilometer doorsnee.Langs de andere kant word het hoog tijd dat we die mensen leren om bij hun thuis hun plan te trekken, want die komen zich natuurlijk niet tegen de prikkeldraad te pletter lopen , juist om ons te pesten: het zijn wanhopige mensen die niks te verliezen, en dus alles te winnen hebben.Dat zou moeten veranderen.Ze zouden iets te verliezen moeten hebben.En dan bleven ze thuis.Maar tot die zalige tijd komt zullen we ze enkel met bruut geweld van bij ons weg houden
Of samengevat: het is zelfs nog goedkoper om die exclaves te ontruimen, zowel op korte als op lange termijn.

En no man's land van een kilometer doorsnee? Dat betekent dus dat Spanje een aanzienlijk deel van haar grondgebied moet inleveren, want ik denk niet dat de Marokkanen (terecht) een stuk land gaan afstaan voor een ander land.

Ofwel ruim je die exclaves op, ofwel blijf je onnodig veel geld pompen in de bescherming ervan. Willen de spanjaarden dat doen, dan doen ze maar, maar niet met MIJN belastinggeld.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 15:38   #45
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard gekastreerde idiote spast...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Oja, de moslims zijn allemaal moordenaars.

Als je jonger bent dan 18, dan vergeef ik je, indien je ouder bent.

Dan ben je een idioot + spast zonder kloten aan zijn lijf. Dom omdat je laat vangen door de media en broekschijters. Ben jij niet in staat om is naar de bib te gaan? Kan jij niet kritisch nadenken? Of moeten de anderen het voor jou doen?

Heb jij geen contact met moslims?

Als je klote zou hebben, ging je hier niet janken. Dit geldt niet alleen voor jou,hoor.

Wij leven -jammer genoeg- niet in de Middeleuwen ...
ik heb niet gezegd dat alle moslims moordenaars zijn.Gij zijt daar over begonnen.Ik zei enkel dat Turken net zoals Marrokanen moslims zijn, zelfs als ze mekaar niet kunnen uitstaan, wat overigens klopt.Ik weet dat omdat ik jaren lang in hun midden woonde,niet in belgië, in Parijs, in buurten zoals Barbés, Belleville, Montreuil. Dat zijn oorden waar (reeds in die tijd, 20 jaar geleden) geen enkele Fransman zich nog thuisvoelde.Vandaag zijn dat stadsgedeelten die in mijn ogen geen deel meer uitmaken van Frankrijk.Ik lig daar niet over te janken, het is gewoon een vaststelling, en ik zou het spijtig vinden als het in Belgiê net hetzelfde werd, en het is er goed voor op weg.Er was overigens enorm veel racisme tussen marrokanen, algerijnen en tunesiërs, en allemaal tezamen konden ze geen turken rieken of zien.Zo een beetje als tussen de europese volkeren , maar 200 jaar terug dan.Niet precies een vooruitgang, of een betere levenswijze.Wat dat met mijn kloten nu te maken heeft zie ik niet goed zitten?Maar het zal wel normaal zijn als ik je niet begrijp zeker...vermits ik volgens jou een spastische idioot ben, dan zal dat wel onmogelijk zijn voor mij om op te stijgen naar de hogere sferen waar geniale mannen zoals gij rondzweven.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 15:46   #46
Friedman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Migranten dringen Melilla binnen: 135 gewonden(Belga) Bij de nieuwe poging om de Spaanse enclave Melilla binnen te dringen, zijn maandagmorgen 135 mensen gewond geraakt. Volgens de lokale autoriteiten gaven de Afrikaanse migranten blijk van een "nog nooit vertoonde agressiviteit".

De prefectuur zegt dat de Afrikanen met stenen gooiden naar gendarmes. Sommige gendarmes zouden zelfs met stenen zijn geslagen. Er raakten zeven leden van de Spaanse veiligheidsdiensten gewond. Een gendarme liep een schedeltrauma op. Op twee plaatsen haalden de migranten over een afstand van 20 meter de metalen omheining neer, ondanks het feit dat de afrastering is verhoogd tot zes meter. De prefectuur geeft niet aan met welke middelen de Spaanse veiligheidsdiensten op de nieuwe bestorming reageerden. Er waren zo'n 650 Afrikanen betrokken bij de nieuwe poging tot infiltratie van de Spaanse enclave. Zo'n 350 slaagden erin binnen te geraken. (LOR) (Belga/AG 13:24)
Ik ben voorstander van gecontroleerd migranten toelaten maar iedereen die de officiële regels niet wil volgen mag een magazijn lood in zijn achterste verwachten. Zijn ze nu zwart, bruin, blauw of geel... maakt niets uit.
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 15:46   #47
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb niet gezegd dat alle moslims moordenaars zijn.Gij zijt daar over begonnen.Ik zei enkel dat Turken net zoals Marrokanen moslims zijn, zelfs als ze mekaar niet kunnen uitstaan, wat overigens klopt.Ik weet dat omdat ik jaren lang in hun midden woonde,niet in belgië, in Parijs, in buurten zoals Barbés, Belleville, Montreuil. Dat zijn oorden waar (reeds in die tijd, 20 jaar geleden) geen enkele Fransman zich nog thuisvoelde.Vandaag zijn dat stadsgedeelten die in mijn ogen geen deel meer uitmaken van Frankrijk.Ik lig daar niet over te janken, het is gewoon een vaststelling, en ik zou het spijtig vinden als het in Belgiê net hetzelfde werd, en het is er goed voor op weg.Er was overigens enorm veel racisme tussen marrokanen, algerijnen en tunesiërs, en allemaal tezamen konden ze geen turken rieken of zien.Zo een beetje als tussen de europese volkeren , maar 200 jaar terug dan.Niet precies een vooruitgang, of een betere levenswijze.Wat dat met mijn kloten nu te maken heeft zie ik niet goed zitten?Maar het zal wel normaal zijn als ik je niet begrijp zeker...vermits ik volgens jou een spastische idioot ben, dan zal dat wel onmogelijk zijn voor mij om op te stijgen naar de hogere sferen waar geniale mannen zoals gij rondzweven.
Wat kunnen de moslims eraan doen dat ze eeuwenlang zijn bezet (Turken uitgezonderd, want de Turken zijn nu onder bezetting).

Die mensen zijn misschien 'achterlijk','onbeschaafd',.. Daar heeft Islam niets mee te maken. Islam en wetenschap moet gepaard gaan (staat in de Koran) ..

Vind je niet dat die mensen het grootste slachtoffer van zijn?

Ik vind dat de moslims die niet WILLEN integreren moeten terugkeren.

Ja, ik vind Molenbeek ook een triestig geval ..
Oud 6 oktober 2005, 15:52   #48
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Of samengevat: het is zelfs nog goedkoper om die exclaves te ontruimen, zowel op korte als op lange termijn.

En no man's land van een kilometer doorsnee? Dat betekent dus dat Spanje een aanzienlijk deel van haar grondgebied moet inleveren, want ik denk niet dat de Marokkanen (terecht) een stuk land gaan afstaan voor een ander land.

Ofwel ruim je die exclaves op, ofwel blijf je onnodig veel geld pompen in de bescherming ervan. Willen de spanjaarden dat doen, dan doen ze maar, maar niet met MIJN belastinggeld.

Dat zijn princiepskwesties, Ge kunt nie zomaar land ontruimen, ofwel maakte er een gigantisch concentratiekamp van, ze kunnen binnen, maar nooit spanje binnen... ze blijven gewoon daar zitten tot ze het gewoon beu zijn.

Ge lost dat op door iligalen stelselmatig terug de grens met maroko over te flikkeren als ze hun papieren niet kunnen tonen.

als ze bewakers blijven aanvallen, gewoon op schieten, als er daar een paar in het stof gebeten hebben zullen ze rap over heel het continent weten dat ze het daar nie meer moeten proberen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 16:17   #49
awromele
Banneling

awromele's schermafbeelding

Standaard

Nooit vertoonde agressie?
Laat me niet lachen.
awromele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 16:29   #50
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat kunnen de moslims eraan doen dat ze eeuwenlang zijn bezet (Turken uitgezonderd, want de Turken zijn nu onder bezetting).

Die mensen zijn misschien 'achterlijk','onbeschaafd',.. Daar heeft Islam niets mee te maken. Islam en wetenschap moet gepaard gaan (staat in de Koran) ..

Vind je niet dat die mensen het grootste slachtoffer van zijn?

Ik vind dat de moslims die niet WILLEN integreren moeten terugkeren.

Ja, ik vind Molenbeek ook een triestig geval ..
Ik denk niet dat moslims achterlijk zijn.Ik denk dat de godsdienst hen achterlijk MAAKT, net zoals dat hier gebeurde met het christendom.Wij hebben ons van de godsdienst verlost, vrijgevochten, integratie in onze samenleving vraagt hetzelfde aan moslims(dit is mijn persoonlijke opinie), de beste dienst die we moslims -en onszelf- kunnen bewijzen, is de moslims van de islam afhelpen.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 16:42   #51
de roenekes
Provinciaal Statenlid

de roenekes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Nog een betere ruil:

De Turken krijgen België en de Belgen krijgen Turkije.

Op enkele jaren hebben ze er hier een rotzooi van gemaakt en hebben wij het ginder prima heringericht, zodat ze spijt hebben dat ze daar zijn weggetrokken.
Lekker weertje, mooie natuur, historisch gezien helemaal niet zo misplaatst.
Die paar Turkse monumenten kunnen op een paar maand tijd 'opgekuist' worden...
de roenekes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 17:15   #52
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat moslims achterlijk zijn.Ik denk dat de godsdienst hen achterlijk MAAKT, net zoals dat hier gebeurde met het christendom.Wij hebben ons van de godsdienst verlost, vrijgevochten, integratie in onze samenleving vraagt hetzelfde aan moslims(dit is mijn persoonlijke opinie), de beste dienst die we moslims -en onszelf- kunnen bewijzen, is de moslims van de islam afhelpen.
En ik zeg dat er met de godsdienst niets mis is. Je moet niet alles letterlijk nemen. Een goede moslim zou bv. nooit mensen op straat lastigvallen, ...
Oud 6 oktober 2005, 17:16   #53
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de roenekes
Lekker weertje, mooie natuur, historisch gezien helemaal niet zo misplaatst.
Die paar Turkse monumenten kunnen op een paar maand tijd 'opgekuist' worden...
You wish!

Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze barakken en gelovigen onze soldaten.
Oud 6 oktober 2005, 17:21   #54
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
You wish!

Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze barakken en gelovigen onze soldaten.
seculier my ass
Oud 6 oktober 2005, 17:28   #55
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
seculier my ass
Extremen krijgen altijd extreme antwoorden.
Oud 6 oktober 2005, 17:37   #56
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
You wish!
Niet alleen wishfull thinking... de Turkse economie is zowieso al lang in westerse handen. En zoals alle honden mogen jullie wel eens blaffen en dan op bevel gaan zitten
Oud 6 oktober 2005, 17:38   #57
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oeps het ware gezicht van een premier leugenaar?
Oud 6 oktober 2005, 17:47   #58
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de roenekes
Oeps het ware gezicht van een premier leugenaar?
Vroeger zou ik zeggen van: het gedicht was van een andere. Het was op een partijmeeting, hij was toen een schoothondje van Necmettin Erbakan (nog altijd een extremist),..

Nu: ja, roenekes, de Turken gaan West-Europa inpalmen. We gaan eerst toetreden tot de EU, dan gaan de Turkse migranten zich hier komen vestigen, dan gaan er gemengde huwelijken plaatsvinden, ...

Ik heb over Erdogan encyclopedieën geschreven. Toevallig ben ik van Turkse afkomst, misschien weet ik meer over hem dan jullie ...

Jij bent een bewijs dat ik hier tijd aan het verspillen ben. Ik ga men eigen niet meer laten beledigen => ga niets meer schrijven over Erdogan
Oud 6 oktober 2005, 17:53   #59
JOHN_ZONDER_VREES
Burger

JOHN_ZONDER_VREES's schermafbeelding

Standaard

DOE DE TEST:
-probeert gij als blanke europeaan eens zonder papieren in een islamland te geraken !
-straffer nog...probeert eens met brute kracht over de grens in een islamland te geraken !

-als ze u aanhouden houdt ge u van den "onozele",lacht uw aanhouders nog wat uit in
hun gezicht en scheld ze dan uit voor rascisten !

wedden dat ze u een pak rammel geven waar ge niet goed van zult zijn en dat ze u met uw klikken & klakken in de islam type (!!) gevangenis opsluiten ! (vuil,heet,droog,vol ongedierte en andere malloten die u het leven lastig gaan maken o.a. door groepsverkrachting.)

moet er nog (woestijn)zand zijn ?

)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by JOHN_ZONDER_VREES on 06-10-2005 at 18:54
Reason:

DOE DE TEST:
-probeert gij als blanke europeaan eens zonder papieren in een islamland te geraken !
-straffer nog...probeert eens met brute kracht over de grens in een islamland te geraken !

-als ze u aanhouden houdt ge u van den "onozele",lacht uw aanhouders nog wat uit in

wedden dat ze u een pak rammel geven waar ge niet goed van zult zijn en dat ze u met uw klikken & klakken in de islam type (!!) gevangenis opsluiten ! (vuil,heet,droog,vol ongedierte en andere malloten die u het leven lastig gaan maken o.a. door groepsverkrachting.)

)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

DOE DE TEST:

wedden dat ze u een pak rammel geven waar ge niet goed van zult zijn en dat ze u met uw klikken & klakken in de islam type (!!) gevangenis opsluiten ! (vuil,heet,droog,vol ongedierte en andere malloten die u het leven lastig gaan maken o.a. door groepsverkrachting.

)[/size]
[/edit]

...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists !

http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv

Laatst gewijzigd door JOHN_ZONDER_VREES : 6 oktober 2005 om 17:54.
JOHN_ZONDER_VREES is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 19:47   #60
Sofietje
Banneling

Sofietje's schermafbeelding

Standaard

Zes immigranten sterven bij bestorming Melilla

Zes Afrikaanse immigranten zijn donderdag gestorven tijdens een mislukte bestorming van het hek dat rond de Spaanse exclave Melilla staat. Ze werden doodgeschoten of vertrappeld.

"Tegenover het ongehoorde geweld van de aanvallers, die gedreven werden door de energie van de wanhoop, heeft de politie haar bewakingsposten voor het hek legitiem verdedigd en zes illegale immigranten zijn daarbij omgekomen", aldus de bron. Er raakte ook een dertigtal mensen gewond. (dwm)

Alles geraakt gewoon !
Hier ook grensposten en schieten waar nodig !</STRONG></EM></U></I></B>
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be