![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() hoe kunnen we deze rechter met zijn oren trekken?
moeten we dit niet melden aan jm dedecker? een grondig onderzoek zou zeker op zijn plaats zijn kijk maar naar de tandt, de smedt. en in limburg gebeurt er niks! hier kan alles? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Grove correctie: U moet niet weten van dat gedoe. Voor mijn part doet men wat men wil omtrent partnerkeuze. Uw overtuiging komt dan ook over als onverdraagzaam, dom en arrogant. Moet ik nog verder zoeken?
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Leuk om te lezen hoe onrechtvaardigheid en intolerantie in een strafrechtsysteem wordt toegejuicht. Zou je niet beter verhuizen naar de USA?
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men haalt ook niet religieuze afbeeldingen en beelden weg uit de gothische zaal van het Brugse stadshuis. Schijnbaar bezit u iets niet, nl. respect voor het verleden en voor de kunstwerken eruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte
Deze rechter Rudi Robeyns op Burgelijke rechtbank heeft in mijn casus zijn macht misbruik, dit is bevestigd op papier!!!!! Dit ga niet om geloof of sexualiteit maar in mijn zaak om geld. Als ze U onterecht geld afnemen zal U wel anders praten anders bent U een zager. ![]() |
![]() |
![]() |