![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U trekt een antwoord volledig uit de context. Het topic gaat over lesbiennes die veroordeeld worden met stokslagen. Men terkt dit door op het Vlaams Belang, daar het Vlaams Belang tegen homohuwelijk is. Dus men zet Islam gelijk aan het Vlaams Belang. Als u wil antwoorden op een repliek gelieve dan ook alles te lezen. Citaat:
Iedereen met gezond verstand, en dat beperkt zich niet enkel tot links.... ![]() Weet dit. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als men in Saudie Arabië naar jaarlijkse gewoonte Homo's onthoofd nabij het heilige Makkah, dan heeft het Westen daar niets over te zeggen... In praktijk zien we daar ook geen kritiek op... ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de extremen buiten beschouwing gelaten, zijnde extreem links en extreem rechts, is er een verschrikkelijk breed spectrum aan politieke strekkingen waar inderdaad op tijd en stond gezond verstand opduikt. Alleen VB'ers zien alles zwartwit, als je geen extreem rechtse bent, ben je een extreem linkse ... Ik vermoed dat het leven een hel moet zijn als je hersenen zo ineenzitten.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke Vlaams Belangers blazen zichzelf op met het oog op zoveel mogelijk slachtoffers? Welke Vlaams Belangers eisen de doodstraf voor iemand die het christendom vaarwel zegt? Welke Vlaams Belangers lokken rellen uit die mensenlevens kosten omdat er een toneelstukje wordt opgevoerd over iemand die de islam verlaat? Waarom geeft geen enkele Belanger de maker van "Life of Brian" vermoord, terwijl Van Gogh wegens "Submission" ritueel werd geslacht? Homohuwelijken zegt u? OOOOOOh, u hebt een gelijkenis gevonden. Goed, welke Belanger wil hen met het hoofd omlaag van een torengebouw gooien of eist dat ze worden afgeschoten? In de islam staat de doodstraf op homoseksualiteit... Met dergelijke totaal onmogelijke vergelijkingen zult u uw credibiliteit alleen maar ten grabbel gooien. Ofwel post u serieus, ofwel post u op kleuter-niveau, Greetz Nierika
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 25 oktober 2005 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar van één zaak mogen we zeker zijn: De dag van vandaag, in de wereld na Hitler is het rechtse fundamentalistisch katholieke geloof vele malen gevaarlijker dan tot wat links in staat is. Sterker nog, aangezien iedere discussie over het gevaar van een islamitisch extremisme steevast onmiddellijk wordt verdronken door steeds diezelfde mensen in een oeverloze uitweiding over katholieke misdaden de dag van vandaag, zou je bijna zweren dat er achter iedere straathoek een waanzinnige katholiek met zijn bijltje klaarstaat om toe te slaan. Waar zijn jullie mee bezig?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 25 oktober 2005 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Blijkbaar heb je wat last van 1 sporig denken...... Het moet inderdaad zoals jezelf zegt moeilijk leven zijn, als men geen nuances kent, omtrend een bepaalde partij en stemmers op deze partij. Ik heb waarlijk medelijde met je. Al eens geprobeerd om naar een neuroloog te gaan? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"zwart/wit" denken valt bij de gemiddelde VuilB'er op dit forum ? 1) De titels: Bruine => allochtoon 2) Tegenstanders: worden keer op keer extreem links genoemd, en geef toe, tegenstanders zijn alle andere partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Verwijderd wegens een fout op het forum.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 27 oktober 2005 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"zwart/wit" denken valt bij de gemiddelde VuilB'er op dit forum ? 1) De titels: Bruine => allochtoon 2) Profitariaat: zonder uitzondering iedere werkloze, dat er mensen pech hebben of om andere redenen geen job vinden, gaat er niet in. 3) Tegenstanders: worden keer op keer extreem links genoemd, en geef toe, tegenstanders zijn alle andere partijen. 4) Islam: word keer op keer als gehele religie als extreem en moorddadig genoemd, terwijl de extremisten in aantal gezien een heel kleine afscheuring vormen. Uiteraard is die afscheuring verschrikkelijk gevaarlijk, maar om daarom alle moslims over eenzelfde kam te scheren. 5) De media: alles wat niet onder beheer is van het VuilB en kritiek durft geven is rechtstreeks in handen en bestuurd door extreem links, vrije meningsuiting bestaat NIET. (ik vraag me soms af hoe het komt dat we dan wel nog van jullie horen ;+)
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 27 oktober 2005 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2) weet u dat dan zo zeker? er zijn heus ook wel mandatarissen van verschijdene partijen buiten het Vlaams Belang, die het met bepaalde punten van het Vlaams Belang eens zijn. Meer nog die deze punten ook omzetten in wetten, of wetsvoorstellen. Denk maar aan de VLD...
![]() |
![]() |
#53 | |||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
je hebt echt wel last van eensporig denken.. Citaat:
hebt u er dan ook evenveel problemen als ze u een onnozele Belg noemen? De bewoording kan misschien wat fijner, maar naar mijn weten is er geen misdaad gepleegd. Citaat:
Er zijn mensen die het nu eenmaal normaal vinden om niet te gaan werken, waarom zouden ze, men heeft meer financiele armslag als men gaat doppen en hier en daar wat gaat bijverdienen. Mensen die echt om welke reden dan ook niet kunnen werken, moeten geholpen worden. Maar mensen die ervan profiteren moeten bestraft worden. Citaat:
En dat kan je heel gemakkelijk uit hun argumentatie halen, zij zijn immers van mening dat er geen problemen zijn in onze maatschappij. Citaat:
Het is ook zo dat de Islam geen scheiding van kerk en staat heeft Dat de vrouw als een verkoopbaar goed wordt beschouwd... Kortom de islam op zichzelf past langst geen kanten in de westerse manier van denken en leven. Zoals Daneels het zegt: de islam moet nog door de verlichting gaan...of iets dergelijks. Citaat:
Citaat:
Maar dit gebeurt naar mijn mening dan wel in alle stilte. Toen de aanvallen op de WTC-torens in Amerika juist bekend waren, heb ik geen enkele moslim van hier vlakaf zonder om de pot te draaien deze daden horen veroordelen. Nu zelfs nog altijd niet. Ik heb wel gezien hoe een groep moslims stonden te juichen en te springen van vreugde. Ik heb wel gezien hoe een snotneus van ongeveer 12 jaar op straat stond te springen en te kelen leve de jihad... En als men den de bedenking maakt dat vele van deze jihad strijders hier gerecruteerd worden. Lijkt het me vrij logisch dat men zich vragen steld omtrend de islam en de subsidering van deze islam. Citaat:
Trouwens was het niet een Desmet die zei: demoniseren helpt niet, doodzwijgen helpt niet, laten we er dan maar op kloppen dan hebben we er nog plezier aan... Inderdaad onafhankelijke, onpartijdige journalistiek op zijn Belgisch. Citaat:
Waarschijnlijk omdat men er traag achter komt dat het Vlaams Belang de grootste partij van Vlaanderen is. En doodzwijgen bij de burger niet pakt.
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De point is dat het VuilB hoofdzakelijk zwartwitdenken is. Hiermee aangetoond, het gezeur dat andere partijen het aanvaardbare uit het fascistische weten te onderscheiden in het VuilB programma is echt geen verdienste voor het VuilB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo zie je maar,
je ellenlange repliek hierboven is niks anders dan een bevestiging dat het gedachtengoed inderdaad zwart/wit denken is.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Onetrack mindedheid zijn van jouw kant,vereist dan ook telkens hetzelfde antwoord. ![]() Je hebt immers 2 keer hetzelfde verkondigt.
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het is juist wel de verdienste van het Vlaams Belang, het zijn de aasgieren die met de programmapunten van het Vlaams Belang gaan lopen in de hoop zo hun beetje vertrouwen dat ze nog hebben van hun militanten, omdat ook niet kwijt te spelen. Dus infeite mogen deze partijen het Vlaams Belang dankbaar zijn, zonder het inpikken en vervolgens verkrachten van een Vlaams Belang standpunt zouden ze al lang op sterven na dood zijn. ![]()
![]() |