Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Kan Rusland lid worden van de EU
ja 22 38,60%
nee 31 54,39%
geen mening 4 7,02%
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2005, 21:47   #41
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
bewaren en uitprinten
Gierigaard, je moet niet stoefen dat je veel verdient, loser, hij kan mij zelfs geen 500 euro'ke geven ...
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 21:58   #42
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

ik verdien veel en ik stoef daar graag over
whoahhaha ! geld is my driving force in life
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 14:10   #43
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zegt al heel veel over je intelligentie...
Citaat:
geld is my driving force in life
Zo te horen is dit niet de enige drijveer in je leven :
Citaat:
Rusland is ten prooi gevallen van de multiculterele samenleving a la West Europa.De grootste steden zoams Sint Petersburg en Moscou worden zeer snel geislamiseerd.. Maar ik kan jullie garanderen dat wij niet zoals laks zoals jullie zijn.Dagelijks worden de bruinen aangevallen, mishandeld en vermoord. Negers die naar Rusland komen om GRATIS te studeren worden afgemaakt en hun kamers verbrand. De Russen zijn geen lakse Europeanen die toekijken hoe hun land wordt ontnomen door vreemdelingen
we fight back!
Waarom hoepel jij niet stante pede op, terug naar je misselijk makende vriendjes?
Oud 24 oktober 2005, 17:31   #44
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Ik ben voorstander van de opname van Rusland, Wit-Rusland en de Oekraïne in de EU.
De EU kan best gefundeerd worden op een geopolitiek project dat gestoeld is op de gemeenschappelijke Europese beschaving.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 20:45   #45
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ik ben voorstander van de opname van Rusland, Wit-Rusland en de Oekraïne in de EU.
De EU kan best gefundeerd worden op een geopolitiek project dat gestoeld is op de gemeenschappelijke Europese beschaving.
Soort zoekt soort!
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2005, 00:11   #47
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rusland is ten prooi gevallen van de multiculterele samenleving a la West Europa.

De grootste steden zoams Sint Petersburg en Moscou worden zeer snel geislamiseerd.. Maar ik kan jullie garanderen dat wij niet zoals laks zoals jullie zijn.
Dagelijks worden de bruinen aangevallen mishandeld en vermoord. Negers die naar Rusland komen om GRATIS te studeren worden afgemaakt en hun kamers verbrand. De Russen zijn geen lakse Europeanen die toekijken hoe hun land wordt ontnomen door vreemdelingen

we fight back!
Rusland is altijd al multicultureel geweest en de islam was aanwezig op Russisch grondgebied nog voor er een Russische staat was, het heeft maar weinig gescheeld of Russen zelf waren islamitisch. De Tataren (islamitisch) hebben altijd een belangrijke rol gespeeld in de Russische geschiedenis, de moskeeën in Moskou zijn veel ouder dan die in Amsterdam of Brussel. Tataren zijn trouwens Russen en sommige van de belangrijkste figuren in hedendaags Rusland zijn Tataren of Joden. De groepen waar jij naar refereert zijn slechts marginale schorriemorrie die niet gesteund worden door de maatschappij en behalve minderheden ook straatkinderen en homoseksuelen afmaken, er is geen "Vlaams Blok" in Rusland, ofwel zijn Russen communist ofwel steunen ze het regime. Wel is het zo dat minderheden in rusland zich veel meer integreren dan hier en ze moeten wel want inderdaad Rusland is nog steeds een autoritaire maatschappij, net als Turkije trouwens.

Laatst gewijzigd door tomm : 25 oktober 2005 om 00:24.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2005, 00:14   #48
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
whoahhaha ! geld is my driving force in life
Je doet me denken aan "Riki" in de film "midnight express"... ja t'is een turk sorry hé, maar ik denk wel dat je die film kent en apprecieert (ik ook trouwens)
Oud 25 oktober 2005, 06:25   #49
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Rusland is altijd al multicultureel geweest en de islam was aanwezig op Russisch grondgebied nog voor er een Russische staat was, het heeft maar weinig gescheeld of Russen zelf waren islamitisch. De Tataren (islamitisch) hebben altijd een belangrijke rol gespeeld in de Russische geschiedenis, de moskeeën in Moskou zijn veel ouder dan die in Amsterdam of Brussel. Tataren zijn trouwens Russen en sommige van de belangrijkste figuren in hedendaags Rusland zijn Tataren of Joden. De groepen waar jij naar refereert zijn slechts marginale schorriemorrie die niet gesteund worden door de maatschappij en behalve minderheden ook straatkinderen en homoseksuelen afmaken, er is geen "Vlaams Blok" in Rusland, ofwel zijn Russen communist ofwel steunen ze het regime. Wel is het zo dat minderheden in rusland zich veel meer integreren dan hier en ze moeten wel want inderdaad Rusland is nog steeds een autoritaire maatschappij, net als Turkije trouwens.

Ik zal mijzelf maar nog eens herhalen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Russen zijn afvallige Turken. We zijn echter bereid ze te vergeven en terug in onze schoot op te nemen. Kom nader en kus mijn hand.
Oud 25 oktober 2005, 08:35   #50
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je doet me denken aan "Riki" in de film "midnight express"... ja t'is een turk sorry hé, maar ik denk wel dat je die film kent en apprecieert (ik ook trouwens)
het was een grap
lees de volledige thread
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2005, 13:03   #51
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Soort zoekt soort!
Inderdaad. De Russen zijn momenteel de enigen in Europa die willen bommen gooien op islamieten. 8)
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2005, 15:02   #52
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
g
De Russische federatie maakt uiteraard niet volledig déél uit van de Europese volksgemeenschappen maar het volledige Rusland kan wel een tegenwicht vormen tegen de Anglo-Saxische werelddominantie van V.S-V.K en Israël. Een communautaristisch Europa van Brest tot Vladivostok!!!
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 10:12   #53
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Russen zijn afvallige Turken. We zijn echter bereid ze te vergeven en terug in onze schoot op te nemen. Kom nader en kus mijn hand.

Eigenlijk is het just omgekeerd, Turken komen oorspronkelijk uit het Altai-gebergte in Siberië.
Oud 26 oktober 2005, 17:11   #54
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soarece

Leve de Europese Unie !!!!
Zolang het maar geen Europese Sovjet-Unie wordt tenminste.

Alle linksen naar Siberië!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 17:12   #55
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Op dit ogenblik is Oekraïne wel een pion van de Yanks.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 00:27   #56
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Zolang het maar geen Europese Sovjet-Unie wordt tenminste.

Alle linksen naar Siberië!
Alle rechtsen naar Siberië, zoals in de goede oude tijd...
Oud 27 oktober 2005, 00:32   #57
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Op dit ogenblik is Oekraïne wel een pion van de Yanks.
Oekraïne is de pion van niemand, het regime is heel onstabiel en er spelen veel meer factoren in mee. Overigens is er geen enkel voormalig Sovjet-land zo sterk veramerikaniseerd als België laat staan Nederland, zelfs in landen met een sterk pro-amerikaanse regering zoals Georgië. U beseft blijkbaar niet welke onvoorstelbaar grote invloed de Amerikaanse cultuur op West-Europa heeft uitgeoefend, bijna alles wat ons hedendaagse leven overheerst komt uit de VS. De politieke richting van een land zegt niet altijd iets over de bevolking, zeker niet in de voormalige Sovjet-Unie. (ook bij ons niet, de multiculturaliteit die gepromoot wordt op tv stemt hoegenaamd niet overeen met de realiteit waar allochtonen dikwijls in ghetto's leven en waar de meeste Belgen racisten zijn, helaas)
Oud 27 oktober 2005, 00:51   #58
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oekraïne is de pion van niemand, het regime is heel onstabiel en er spelen veel meer factoren in mee. Overigens is er geen enkel voormalig Sovjet-land zo sterk veramerikaniseerd als België laat staan Nederland, zelfs in landen met een sterk pro-amerikaanse regering zoals Georgië. U beseft blijkbaar niet welke onvoorstelbaar grote invloed de Amerikaanse cultuur op West-Europa heeft uitgeoefend, bijna alles wat ons hedendaagse leven overheerst komt uit de VS. De politieke richting van een land zegt niet altijd iets over de bevolking, zeker niet in de voormalige Sovjet-Unie. (ook bij ons niet, de multiculturaliteit die gepromoot wordt op tv stemt hoegenaamd niet overeen met de realiteit waar allochtonen dikwijls in ghetto's leven en waar de meeste Belgen racisten zijn, helaas)
Nee, wij zijn hier dan ook in redelijk beschaafde landen; geen sovjiëtische erfenis van intense milieuvervuiling door op slijtage bedreven fabrieken en ook niet failliet.

En begin liever niet over "racisme" in zulke vergelijking.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 27 oktober 2005 om 00:52.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 03:06   #59
Proletariër
Minister-President

Proletariër's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Touché
zeg dat wel
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 03:16   #60
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Wat een gebanden op deze pagina zeg...
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be