![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Een ding is duidelijk: de laatste weken komen meer en meer VB'ers openlijk uit voor hun fascistische neigingen. Eerlijkheid is altijd welkom.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
laat Jan en Piet aan 66%-job werken, en geef Pol een 66%-job.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in het kraambed. Of gaan we weer serieus discussieren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie is er nu slechter van geworden,de werkgever of de werknemer?? Is het dat wat u wil???
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 20 oktober 2005 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Oké, ik voel het al aankomen. Waldek en Vladek werken via een Nederlandse onderaannemer in opdracht van een Duits interimkantoor volgens Hongaarse arbeidswetgeving en hebben een tweede nationaliteit van Portugal.
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat had je gedacht? Dat ik hier een aantal richtlijnen voor het IMF, De Wereldbank, de EU, en de federale regering zou beginnen formuleren? Gratis? Ik zal je één iets zeggen, maatje: mensen die de sociale structuren en instituties met de grond gelijk willen maken en de civiele samenleving aan de verwoestende krachten van het economisch totalitarisme willen overleveren, zijn we liever kwijt dan rijk ( als het dan toch over armoede en rijkdom moet gaan). In hun destructiviteit evenaren of beter overtreffen ze de Jihad. Van binnenuit. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 oktober 2005 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kansarmen zouden die hangmatten moeten oprollen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spampertalkje van een klisjee-o-fiel met de biezondere specialiteit van dispensor van parasitaire stigma's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() CHIPIE ! ![]() kunt gij nog iets anders danwaardeloze oneliners copy/pasten ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Eno:
Citaat:
Natuurlijk de WTO nog vergeten. We worstelen voor een nog socialere EU die al heel wat terrein afgelegd heeft op dat gebied. Ondertussen wil de WTO de wereldhandel vrijmaken zonder enige beperking of onderscheid voor de meest asociale manieren van produceren en van vernietigen van de eco-leefbaaarheid, zonder rekening t ehouden met de toestand van de mensenrechten of het gehalte aan democratie van de deelnemers. Eigenlijk zouden mijn richtlijnen dààr moeten beginnen. Maar ik verlies hier mijn tijd met een paar loslopende libertariërs. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 oktober 2005 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nee volledig afschaffen dan worden ook de mensen gestraft die opeens pech hebben . Ik vindt wel dat ze na een bepaalde tijd mogen dreigen en ze verplichten om werk te zoeken of een job aan te nemen (dat zijn trouwens nu wel van plan met de ouderen die wegens herstructurering hun job kwijt geraken dus bij hun kan dat wel volgens de regering )maar dan moeten ze ook rekening houden met of de werklozen zelf moeite doet en of hij via interim genoeg werkt of PWA doet . Want zoals de dag van vandaag dat er veel bedrijven zijn die meestal met interims werken is het wel moeilijk om aan een vaste job te geraken dus vindt ik dat daar wel rekening mag mee gehouden worden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Toch maar eens tweemaal lezen... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 21 oktober 2005 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 21 oktober 2005 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
genant zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Die kon alvast meer aandacht geven 8) ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog zo'n crapuleuze dispensor van parasitaire stigma's. De Chipie-club, zullen we maar zeggen. Jij hebt nooit publieke voorzieningen nodig, zeker? Meneer leeft in een zelfvoorziend vacuum Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2005 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |