![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is bewonderinswaardig wat je hier komt vertellen. En ik heb er alle sympatie voor dat je je nog steeds in die kringen kunt laten zien. Iets wat niet vanzelfsprekend is aangezien jouw overstap naar het Vlaams Belang. Velen zouden hieraan een voorbeeld kunnen nemen om zo een brede Vlaams-nationale samenwerking na te streven. Niet tegenstaande we onze eigen ideniteit kunnen blijven behouden! Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik ging ervan uit dat je mij kende omdat de meeste mensen hier wel weten wie ik ben. Mijn mailadres is vrij te bekijken in mijn profiel, en mocht je willen weten "waar ik dat allemaal vandaan haal": Ik ben arrondissementeel secretaris, partijraadslid en heb bijgevolg bijzonder goeie contacten zowel op het Barricadeplein als bij de CD&V zij het dan op persoonlijk niveau. Dat de onderhandelingen met CD&V voor geen meter liepen en CD&V-Malle zelfs op hogere echelons haar beklag is gaan doen over jouw buitensporige eisen wist ik al véél langer. Dat je heel de BHV-crisis lang je mond hebt gehouden (waar was je als partijraadslid opeens om alles aan te kaarten als dat het grote probleem was?), daarna nog expliciet je vertrouwen in de N-VA hebt uitgesproken tegenover De Wever en andere N-VA'ers, weet ik dus ook.
Dat je vervolgens over een bagatel als die PS-uitspraak zou vallen als je wel heel de BHV-kwestie kon verteren, zegt genoeg dat er andere dingen meegespeeld hebben dan "ontgoocheling". |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() In de omgekeerde richting is het meer dan genoeg gebeurd dat het VB kwam hengelen bij BDW en Kris Van Dijck, dat heb ik zelfs een keer live weten gebeuren via Freddy Van Gaever. Maar dat De Wever zich ooit zou zijn komen presenteren is een mythe die de lucht is ingestuurd uit pure nijd omdat de vis nooit heeft willen happen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En als de N-VA dan toch boven mijn hoofd en achter mijn rug, vannalles met de CD&V in Malle aan't bedisselen was, wat ik moeilijk kan geloven, want dan had mijn bestuur dit mij wel gemeld, maar dit terzijde, dan hebben ze mij dus wel goed bedrogen, als dank voor al dat vele werk kan dat wel tellen é, En dit zegt dan meer over de N-VA dan over mij é, een reden te meer dat ik blij mag zijn dat ik er weg ben. Maar eerlijk gezegd, geloof ik er geen snars van, zo slecht en zo laag zijn ze bij de N-VA nu ook weer niet.
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op die manier ben ik geinformeerd geraakt over de problemen in Malle, die voor een groot deel lagen bij de buitensporige en persoonlijke eisen waar jij mee uitpakte. Het is niet omdat je overal vertelt dat er een gemeenteraadszetel en schepenzetel voor je klaar stond dat je die effectief ook ging krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat is nu net de reden waarom ik jou verhaal nogal ongeloofwaardig vind. Dat er bovengemeentelijk overleg was, dat lijkt me logisch, maar niemand heeft me dus gezegd, dat dit dus ook over Malle ging. Dus als jou verhaal klopt hebben ze wel degelijk iets achter mijn rug bedisselt. Maar nogmaals, ik geloof niet dat het zo erg is geweest. Groetjes,.
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als ik u goed begrijp is BDW zich volgens u komen aanbieden bij het Vlaams Belang en heeft men hem geweigerd? Waarom zouden ze dat in godsnaam dan wel gaan hebben, vraag ik me af? De Welkomgroep indachtig lijkt mij een dergelijke overstap net perfect binnen de strategie te passen. Laat me toe dit gegeven dan ook serieus in twijfel te trekken.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen, serieus, de welke? Want ik geloof er niet teveel van..
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Te hoge eisen? Ik denk me suf maar weet niet wat dat dan wel kan zijn... Postjes kan het Vlaams Belang immers niet bieden. Een plaats op een lijst kan ook niet echt een breekpunt zijn, als ge ziet dat Coveliers al een tweede plaats krijgt in Antwerpen. Iemand die mij kan helpen?
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() U doet wat u wilt in uw vrije tijd, maar leg me dan eens uit waarom het Belang handenvol geld uitgeeft om kleine garnalen van de N-VA binnen te halen via de briefcampagne's van de Welkomgroep en zetelstrooierij, terwijl ze de partijvoorzitter en een absoluut kopstuk niét zouden moeten hebben?
De N-VA zou zwaar getroffen zijn, het Belang zou er strategisch een enorme stap mee vooruit springen... Als bewijzen dan toch niet geleverd kunnen worden door de Belangers, laat ons dan de logica maar eens als criterium gebruiken. Laatst gewijzigd door zorroaster : 11 januari 2006 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() Bart De Wever was gewoon niet content met wat hij zou krijgen. Concreter ga ik niet, ik wil geen indiscreties meer plegen.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste vriend, spijtig dat ik niet in malle woon. Ik zou u graag tegen komen in een debat voor een volle zaal. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voelt wel goed aan zeker, zich zo wentelen in leugens?
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hou me tegen! Hou me tegen of ik kom naar Malle! Hewel? Is er niemand die me tegenhoudt? Hou me dan toch tegen! PS Eerlijk gezegd geloof ik wel wat hier over BDW gezegd wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |