![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe komt u dan aan 40 jaar ervaring in het al dan niet toekennen van vakantie aan personeelsleden?
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() wettelijke feestdagen die tot het openbaar domein behoren maken wel degelijk deel uit van mijn privaat leven, of kun jij dat werkelijk niet begrijpen?Moet ik werkelijk mijn privaat leven aanpassen aan mensen die hier als gasten aangekomen zijn, en die ik persoonlijk liever kwijt dan rijk ben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor alle duidelijkheid ... niet de eisen van dé vakbond maar duidelijk eentje van de werknemers*, slechts naar voren gedragen door hun respectievelijke vakbonden, die heel graag hun rechten gerespecteerd zouden zien *wat in deze problematiek moeilijk te ontkennen valt daar het net het meest gebruikte argument is in deze topic vooral niet te raken aan die bestaande traditionele dagen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het om gaat is dat er op bijvoorbeeld 20 werknemers er minstens 15 moeten aanwezig zijn om alle posten te bezetten. Zonder afwezigheden door ziekte of sociaal verlof kunnen dus maar 5 mensen gelijktijdig verlof nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En nu wilt u dus wraak nemen door degenen die n�* u komen óók hun vakantiedagen te weigeren?
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Schepen
|
![]() Citaat:
ok even een hypothese stel dat we zeggen ok laat ze hun feestdagen zelf kiezen dan gaan deze mensen och de wens hebben die feestdagen met hun famillie te vieren, of niet? Ik weet dat ik toch graag de feestdagen vier met mijn geliefden moet er dan in het onderwijs ook een systeem komen dat ze hun feestdagen zelf kiezen?
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 9 januari 2006 om 23:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() dan zullen hun kinderen weer spijbelen, gaan ze nog slechter resultaten behalen...slecht plan, dit veranderen...veel te ingewikkeld.War een egoïsten toch hé, wat een zagemannen, die moslims, altijd aan het vragen voor zus of zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de reden waarom je een dier dood is mijn inziens even verfoeilijk ( niet dat ik me zelf vrijpleit) als je dat nu zou doen omwille van alleen maar graag vlees te eten of bij wijze van offer en alsnog dat vlees te benutten je zegt eventjes langs je neus weg :' we eten nu eenmaal vlees' en dat moet het dan maar goedpraten ? lijkt me ook maar stomweg een traditie en persoonlijke smaaken voorkeur... je kan net zo goed zonder dus gewoon een menig dat het voor jou wel kan om je persoonlijke voorkeur van dat biefstukje te kunnen eten tov een andere persoonlijke voorkeur om dat in eerste instantie als offer te beschouwen ps. die je uiteraard mag hebben maar die ik niet deel verder houdt dat argument van die stress en dat proper en snel niet veel steek .. daar dat slachten reeds jaar en dag verplicht moet gebeuren in een slachterij en er eveneens vastgesteld is dat er sprake is van verhoogde stress is bij dieren de 'lijn' doorgaan de rest van je post dient weerom slechts als stemmingmakerij om de allochtoon wat te kunnen 'ontmenselijken' btw ... wat heeft heel dat slachtgevalletje nu in godsnaam nog te maken met de topic ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |