![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
overtreders moeten beteugeld worden maar dat neemt die 'walgelijke troep' nog niet weg ... daarvoor zal je eerst de wet moeten wijzigen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen die geldt voor eenieder Bobke, ook voor jou moest je nu zo plots de behoefte voelen om wat ritueels te slachten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens... is er dan zulk een wet gestemt dat thuisslachten en slachten zonder verdoving verbiedt en die niet gelden wanneer er moslims bij te pas komen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() url's?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar mag je voor moslims totaal geen afwijkende mening hebben of je bent een racistische agitator.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 januari 2006 om 01:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ahzo... da's nieuw
de link waaruit blijkt dat thuisslachten verboden is ? de link waaruit blijkt dat 'onbedwelmd' slachten verboden is tenzij je moslim bent kan je dat dan eens citeren en de desbetreffende passages waaruit dit zou moeten blijken onderstrepen ? of praten we hier naast elkaar ? Laatst gewijzigd door praha : 16 januari 2006 om 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
of dan sprake kan zijn van racisme ? religieuze opruiing ? lijkt me wel ver gezocht maar niet ondenkbaar anderszijds geloof ik ( maar da's mijn mening ) nooit dat een dierenrechtenorganisatie als GAIA zich daarmee bewust heeft beziggehouden en zover ik GAIA al wat gevolgd hebben zullen ze er altijd hun uiterste best voor doen dat ze recht in hun schoenen staan ... wat ook erg logisch is als je standpunten ( tot heel controversieel ) langzaam wilt laten gewennen... wat hen tot nu toe keer op keer mooi lukt Laatst gewijzigd door praha : 16 januari 2006 om 01:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Jazeker
btw deed me eraan denken dat ik nog een responsje heb gegeven op 'onze' lichte topicafwijking van een paar dagen (?) geleden ben net even terug gaan kijken naar die bewuste topic... 'k vond wel leuk... dus ik dacht ik ga eens kijken of jij daar nog wat had gepost |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Slachten zonder verdoving is verboden, de enige aanpassing die er is geldt voor religieuze affaires. De rest mag u zelf invullen, Praha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel Vandenbosch, de voorzitter van de dierenrechtenorganisatie Gaia, reageert boos op het bericht dat de Moslimexecutieve een klacht wil indienen tegen de organisatie wegens aanzetten tot rassenhaat en religieuze opruiing.
Gaia onderzoekt of het een tegenklacht wegens laster indient. Naar aanleiding van het islamitische Offerfeest had Gaia op 10 januari betoogd voor de zetel van de Moslimexecutieve in Brussel. De dierenrechtenorganisatie verweet het overlegorgaan dat het zijn achterban onvoldoende had geïnformeerd dat rituele thuisslachtingen verboden zijn. De Moslimexecutieve kondigde aan een klacht in te dienen tegen Gaia. Het overlegorgaan spreekt van aanzetten tot rassenhaat en religieuze opruiing. ,,Absurd'', zegt Vandenbosch. ,,Het is ons recht op te komen voor de dierenrechten en toe te zien op de naleving van de wet op het dierenwelzijn. De Moslimxecutieve slaat de bal volledig mis. Ons beschuldigen van racisme, dat is volkomen uit de lucht gegrepen. Onze slogan is al jaren: respect voor dieren, ja. Racisme, neen.'' "beestig goed... " alle belgen zijn racisten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn vader op de boederij van zijne nonkel, kregen die varkens van de slachter eerst ne klop op hune kop, Op de boerderij van de grootvader van mijn madam was da hetzelfde, nen tik van den hamer, en dan werd het bloed opgevangen, (deze methode is al enkele 10 talen jaren trouwens in onbruik, nu worden die beesten geschoten. Voor die beesten werd veel zorg gedragen ook, want ze waren duur, en ze moesten voor het vlees van een heel jaar zorgen. Een ziek of gekwetst dier was dan ook een ramp voor die mensen. Maar boerderijbeesten dienen nu eenmaal ooit om opgegeten te worden, maar dan werden die wel op een snelle manier geslacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge snijdt dat kieken nie de keel over, ... ? Een klap van het kapmes moet volstaan, zo deed mijn vader da toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Michel van de Bosch heeft gelijk. Wetten zijn er voor iedereen. Ook de moslims dienen er zich aan te houden. Willen zij toch persé hun barbaarse slachtwijze van mens en dier aanhouden dan doen ze dat maar in eigen land waar de hun eigen islimitische wetten hen dit niet alleen toelaten maar zelfs verplicht. Hier moeten ze zich aanpassen aan ONZE, humanere wetten.
![]() |
![]() |
#56 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Menapius : 16 januari 2006 om 14:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() m'n jaar is direct goe ingezet ! Opportunisme, het eerste woord in het kleine bijbelke van de VuilB'er !
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als de wetenschap op uw manier zou verder gaan hebben we morgen het tovermiddel tegen aids, is iedereen tegen het eind van het jaar ingeënt en sterft misschien de halve bevolking aan een vreemde vergiftiging waar de oorzaak efkes zoek van is. Verder denken dan je neus lang is zit er niet in zeker ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
make my day ! Beter, bestudeer Hinduïsme eens en toets de beleidsnormen van het VuilB eens aan deze ideologie. Dat wordt gieren !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zolang ze maar tegen de islam in het getouw zijn, dan is alles goed, niet ? ![]() Raar, als er een klacht is tegen het VuilB, dan zijn tegenklachten die verschrikkelijk hard uit de lucht gegrepen zijn plots echt wel heeel rechtvaardig ... ![]()
|
![]() |
![]() |