Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2006, 11:53   #41
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
ga toch op een ander zagen ouwe cultuurfascist
Wie was ook weer de topic starter ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 11:55   #42
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Wie was ook weer de topic starter ?
waarom start ge er zelf eens gene ? niks zinnigs te zeggen uit uw eigen ? zit er dan niks in ?

afbreken is natuurlijk het gemakkelijkste
iets weerleggen van wat ik schreef is dan weer wat anders
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 januari 2006 om 11:55.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 11:58   #43
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
geef me een lap grond en ik zal die bewerken. je stinkfabriekjes waar onder andere nepvoedsel gemaakt wordt zal je echter zelf aan de gang moeten houden ipv zoals nu er de kaderidioot uit te hangen en decadent wat te zitten posten hier terwijl je slaven voor je rijkdom werken.

ik heb liever honger dan te moeten leven als een slaaf

liever magere wolf in t bos dan vette hond de keten om !
Dat is een droom van mij, maar ik heb zeven mondjes te vullen.
En eerlijk gezegd is het voor mij mijn enige vrijheid, en voldoening. Dat ik in deze tijd van egoisme anderen kan gelukkig maken.
Ik heb als slaaf er voldoening bij dat er nog altijd een deel van mijn verdiensten naar de minstbedeelden, zieken of bejaarden gaat.
Het leven is hard, kort en kwetsbaar, maar veel verdraagzamer wanneer je weet dat je zult herinnert worden als een goed mens , waar iedereen van hield.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:00   #44
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer Bekijk bericht
een aanvullingske: de kwaliteit van het voedsel stijgt of daalt door het gezelschap waarin het genuttigd wordt en scheuten eten he mensen dat is levend voedsel! smakelijk
Hi Lutifer,
Idd... Verleden jaar in de Vlaanderens nog hopscheuten genuttigd... Hmmmm... en gezond!
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:07   #45
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
even hernemen in kant en klaar maatijden die altijd industrieel vervaardigd worden zitten idd ook groenten en noten ed maar het zijn wel dooie groenten en noten net zoals de yonagold appelen waar ik het hierboven over had. Ze bevatten dus niet meer de noodzakellijk stoffen die we nodig hebben om ons goed te voelen in ons vel. ze hebben eigenlijk alleen nog maar de vorm van groenten en noten. Al de rest is er uit geindustrialiseerd.

De (verse) groenten en fruit die in de handel liggen zijn OOK afkomstig van de agrotechnologie maar bevatten WEL voldoende vitaminen en mineralen. Het ligt dus niet aan de industrie, maar aan de behandeling van die spullen voor kant-en-klare maaltijden (koken, bewaren e.d. verlaagt over't algemeen het niveau aan gunstige voedingsbestanddelen). Er is dus niets mis met uw verse jonagold appel (je kan trouwens perfect een boompje daarvan in uw hof zetten zonder dat de "kankermaffia" u komt uitmoorden), wel met een dieet bestaande uit geprefabriceerde jonagold-appelmoes-met worst-en-puree diepvriesmaaltijden.

Citaat:
idd maar die rommel komt ook niet zomaar in de grond terecht he
oorzaak hiervan is weer de industrialisatie en niets maar dan ook niets anders.
Wie rijdt er met de auto? De gewone mens. Wie gebruikt er pesticiden en kunstmest in zijn hof? De gewone mens.

Maar ja, het is dan ook zoooooveeeeeeeel makkelijker om te schieten op het grijze en schimmige "industrieel complex" dan om in eigen boezem te zien hé...

Citaat:
jij mag voor mijn part verder geindustrialiseerd voedsel eten hoor
Ik eet vooral groenten uit mijn tuin, maar besef al te goed dat zulks niet zaligmakend is. Een beetje realiteitsbesef zou bij velen wonderen doen...
Oud 17 januari 2006, 12:09   #46
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
afbreken is natuurlijk het gemakkelijkste
Klopt, meer heb ik hier van u nog niet gezien.
Oud 17 januari 2006, 12:11   #47
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Alweer een enquete van linkse-rukker-professor.

Oorzaak en gevolg omdraaien en je hebt een studie.

Ik ken er zo nog enkele : - mensen die onder de trein springen en het overleven hebben een zeer grote kans dat ze depressief worden.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:14   #48
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
men bestraald ze met gammastralen

waarom ?
Om bepaalde bacteriën en schimmels te doden.
[FONT=TimesNewRomanPSMT]

BURDITT, Jr., A.K. and HUNGATE, F.P. Gamma irradiation as a quarantine treatment for apples infested by codling moth (Lepidoptera: Tortricidae). J. econ. Entomol. 82 (1989) 1386-1390.
[/FONT]
Oud 17 januari 2006, 12:19   #49
DeoSolis
Schepen

Standaard

Wie meent dat deze geindustrialseerde maatschappij de enige ware is, is in mijn ogen serieus kortzichtig.
Wij hebben honderdduizenden jaren zonder gekund.

Wij zijn er gewoon ingetuind.
Oud 17 januari 2006, 12:19   #50
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeoSolis Bekijk bericht
Wie meent dat deze moderne geneeskunde de enige ware is, is in mijn ogen serieus kortzichtig.

nuff said
Oud 17 januari 2006, 12:22   #51
DeoSolis
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
nuff said
???????????
Oud 17 januari 2006, 12:22   #52
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie meent dat deze geindustrialseerde maatschappij de enige ware is, is in mijn ogen serieus kortzichtig.

En stierven als vliegen van honger en ziekte.
Toen was men inderdaad niet depressief.
Oud 17 januari 2006, 12:25   #53
DeoSolis
Schepen

Standaard

Citaat:
En stierven als vliegen van honger en ziekte.
Toen was men inderdaad niet depressief.
En nu niet meer? we blijven nu allemaal leven zonder ziekte, en stress.
Supergelukkig.

Wel ,wel, alles is opgelost.
Oud 17 januari 2006, 12:35   #54

Standaard

Citaat:
Dat is een droom van mij, maar ik heb zeven mondjes te vullen.
En eerlijk gezegd is het voor mij mijn enige vrijheid, en voldoening. Dat ik in deze tijd van egoisme anderen kan gelukkig maken.
Ik heb als slaaf er voldoening bij dat er nog altijd een deel van mijn verdiensten naar de minstbedeelden, zieken of bejaarden gaat.
Het leven is hard, kort en kwetsbaar, maar veel verdraagzamer wanneer je weet dat je zult herinnert worden als een goed mens , waar iedereen van hield.
dat is waar, het is beter slaaf te zijn dan meester. en de enige blijvende rijkdom is een zuiver geweten. Maar we moeten ook aan de toekomstige generaties denken en dus moeten we ook strijd leveren tegen het systeem dat alles kapot maakt. Zodat uw kinderen bvb hopelijk ook geen slaaf meer hoeven te zijn he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 januari 2006 om 12:36.
Oud 17 januari 2006, 12:36   #55
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nu niet meer? we blijven nu allemaal leven zonder ziekte, en stress.
Supergelukkig.

Wel ,wel, alles is opgelost.
Voor uw geluk moet ge zelf zorgen en veel ziektes zijn onder controle.
Ik heb er geen weet van dat de geïndustrialiseerde landen hulp moeten vragen aan ontwikkelingslanden. Omgekeerd evenwel……..
Oud 17 januari 2006, 12:46   #56
DeoSolis
Schepen

Standaard

Citaat:
Voor uw geluk moet ge zelf zorgen en veel ziektes zijn onder controle.
Ik heb er geen weet van dat de geïndustrialiseerde landen hulp moeten vragen aan ontwikkelingslanden. Omgekeerd evenwel……..
Nee?
Wat doe je met de lageloonlanden?

Er zijn inderdaad veel ziektes onder controle maar we maken dagelijks nieuwe bij, zo behouden we een beetje het evenwicht.

Laatst gewijzigd door DeoSolis : 17 januari 2006 om 12:54.
Oud 17 januari 2006, 12:53   #57
DeoSolis
Schepen

Standaard

Citaat:
dat is waar, het is beter slaaf te zijn dan meester. en de enige blijvende rijkdom is een zuiver geweten. Maar we moeten ook aan de toekomstige generaties denken en dus moeten we ook strijd leveren tegen het systeem dat alles kapot maakt. Zodat uw kinderen bvb hopelijk ook geen slaaf meer hoeven te zijn he.
Juist ,maar het systeem heeft verdomd handig gespeelt om ons zo solitair mogelijk te maken.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar er is nog een lange weg te gaan.
Want ik denk dat opstanden, zoals uit het begin van vorige eeuw, nu niet meer mogeljk zijn.
We zijn allemaal wijsgemaakt dat we te veel te verliezen hebben.
Terwijl we in feite niets hebben,velen hebben zelfs hun eigen mening niet meer.
Oud 17 januari 2006, 12:58   #58

Standaard

Citaat:
Om bepaalde bacteriën en schimmels te doden.

[FONT=TimesNewRomanPSMT]

BURDITT, Jr., A.K. and HUNGATE, F.P. Gamma irradiation as a quarantine treatment for apples infested by codling moth (Lepidoptera: Tortricidae). J. econ. Entomol. 82 (1989) 1386-1390.

[/FONT]
ja idd maar het dood het voedsel meteen ook mee en daar gaat het nu net om. die bacterien en zo daar moet ge trouwens gewoon weerstand tegen maken. En die hebben we niet meer omdat ze alles op die manier oa steriliseren.
Oud 17 januari 2006, 13:03   #59

Standaard

Citaat:
Wie rijdt er met de auto? De gewone mens. Wie gebruikt er pesticiden en kunstmest in zijn hof? De gewone mens.

Maar ja, het is dan ook zoooooveeeeeeeel makkelijker om te schieten op het grijze en schimmige "industrieel complex" dan om in eigen boezem te zien hé...
hebt ge deels gelijk in maar door wie of beter wat worden die auto s dan gemaakt ? juist ! door de industrie. zelf heb ik geen auto hoor. en ik heb één zak restafval op een half jaar tijd.
Oud 17 januari 2006, 13:09   #60

Standaard

Citaat:

De (verse) groenten en fruit die in de handel liggen zijn OOK afkomstig van de agrotechnologie maar bevatten WEL voldoende vitaminen en mineralen. Het ligt dus niet aan de industrie, maar aan de behandeling van die spullen voor kant-en-klare maaltijden
het is wel die industrie die die zaken zo behandelt he. tegenwoordig moet je extra betalen voor zg biovoeding waar ze een beetje met hun debiele poten zijn afgebleven
Citaat:
(koken, bewaren e.d. verlaagt over't algemeen het niveau aan gunstige voedingsbestanddelen).
dat is wat ik ook heel de tijd zeg dus.
Citaat:
Er is dus niets mis met uw verse jonagold appel (je kan trouwens perfect een boompje daarvan in uw hof zetten zonder dat de "kankermaffia" u komt uitmoorden),
neen door de gammastralen is de pit dood en meteen ook het vruchtvlees daarrond ook = de reden waarom de appel verrot ipv uitdroogt
Citaat:
wel met een dieet bestaande uit geprefabriceerde jonagold-appelmoes-met worst-en-puree diepvriesmaaltijden.
toegegeven dat het in dat geval nog erger is

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 januari 2006 om 13:11.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be