![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarom start ge er zelf eens gene ? niks zinnigs te zeggen uit uw eigen ? zit er dan niks in ?
afbreken is natuurlijk het gemakkelijkste iets weerleggen van wat ik schreef is dan weer wat anders
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 januari 2006 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En eerlijk gezegd is het voor mij mijn enige vrijheid, en voldoening. Dat ik in deze tijd van egoisme anderen kan gelukkig maken. Ik heb als slaaf er voldoening bij dat er nog altijd een deel van mijn verdiensten naar de minstbedeelden, zieken of bejaarden gaat. Het leven is hard, kort en kwetsbaar, maar veel verdraagzamer wanneer je weet dat je zult herinnert worden als een goed mens , waar iedereen van hield. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd... Verleden jaar in de Vlaanderens nog hopscheuten genuttigd... Hmmmm... en gezond! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De (verse) groenten en fruit die in de handel liggen zijn OOK afkomstig van de agrotechnologie maar bevatten WEL voldoende vitaminen en mineralen. Het ligt dus niet aan de industrie, maar aan de behandeling van die spullen voor kant-en-klare maaltijden (koken, bewaren e.d. verlaagt over't algemeen het niveau aan gunstige voedingsbestanddelen). Er is dus niets mis met uw verse jonagold appel (je kan trouwens perfect een boompje daarvan in uw hof zetten zonder dat de "kankermaffia" u komt uitmoorden), wel met een dieet bestaande uit geprefabriceerde jonagold-appelmoes-met worst-en-puree diepvriesmaaltijden. Citaat:
Maar ja, het is dan ook zoooooveeeeeeeel makkelijker om te schieten op het grijze en schimmige "industrieel complex" dan om in eigen boezem te zien hé... Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Alweer een enquete van linkse-rukker-professor.
![]() Oorzaak en gevolg omdraaien en je hebt een studie. ![]() Ik ken er zo nog enkele : - mensen die onder de trein springen en het overleven hebben een zeer grote kans dat ze depressief worden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[FONT=TimesNewRomanPSMT] BURDITT, Jr., A.K. and HUNGATE, F.P. Gamma irradiation as a quarantine treatment for apples infested by codling moth (Lepidoptera: Tortricidae). J. econ. Entomol. 82 (1989) 1386-1390.
![]() |
![]() |
#49 |
Schepen
|
![]() Wie meent dat deze geindustrialseerde maatschappij de enige ware is, is in mijn ogen serieus kortzichtig.
Wij hebben honderdduizenden jaren zonder gekund. Wij zijn er gewoon ingetuind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nuff said
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen was men inderdaad niet depressief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 januari 2006 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen weet van dat de geïndustrialiseerde landen hulp moeten vragen aan ontwikkelingslanden. Omgekeerd evenwel…….. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat doe je met de lageloonlanden? Er zijn inderdaad veel ziektes onder controle maar we maken dagelijks nieuwe bij, zo behouden we een beetje het evenwicht. Laatst gewijzigd door DeoSolis : 17 januari 2006 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar er is nog een lange weg te gaan. Want ik denk dat opstanden, zoals uit het begin van vorige eeuw, nu niet meer mogeljk zijn. We zijn allemaal wijsgemaakt dat we te veel te verliezen hebben. Terwijl we in feite niets hebben,velen hebben zelfs hun eigen mening niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 januari 2006 om 13:11. |
||||
![]() |
![]() |