![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, nu wordt het duidelijk zie. Als drosophila copy-paste, dan is het plots "gedooggezeik". Als hij of een andere VB'er copy-paste, dan is dat "onderbouwde argumentatie".
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() waarom nog moeite doen om Jan Hyoens te overtuigen? laat hem maar zagen en zeveren... die oude zakken wete ni beter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() zucht! voor de 100x keer : de steppingstone theorie zegt dat iedere harddrugsgebruiker begonnen is met softdrugs! dat wordt nergens tegengesproken. Bij de drugslijn zijn ze zo vals om een andere definitie hieraan te geven die natuurlijk tegen te spreken valt! typisch linkse trucjes, maar zo doorzichtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
gecopypaste onzin blijft onzin (volg je me nog? als het te moeilijk wordt zeg je het maar hoor? Ik heb jarenlange ervaring met linkse debielen.) en (let goed op!) gecopypaste onderbouwde argumentatie blijft (jawel!) onderbouwde argumentatie! Snappie? Of moet ik tekeningetjes bijhalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En waar precies hanteert de druglijn een "andere definitie", ik zie dat niet. Kunt u verduidelijken, graag met citaat, wat u precies bedoelt met dat laatste? Graag een antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() waarom zou ik argumenteren met u, wat kan mij nu schelen wa gij denkt?
![]() |
#49 |
|
![]() dubbel
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 18 januari 2006 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Hoewel slechts een kleine minderheid de overstap maakt van soft naar hard, geloof ik niet dat legalisering hiervoor een oplossing biedt. Citaat:
[SIZE=2] [/SIZE]Jij mag wat mij betreft zoveel blowen, slikken, snuiven of spuiten als je zelf wil. Maar je kan daaruit geen rechten afdwingen. Jij pleit voor normvervaging, ik voor een preventiebeleid, degelijke crisisopvang, en repressie waar nodig.
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom moet de cannabismarkt enerzijds en de markt van gevaarlijker drugs strikt van elkaar gescheiden worden. Daartoe moet je controle kunnen uitoefenen. Dat is mogelijk via legalisering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ik gebruik geen drugs. Zie je moet geen drugs gebruiken om tolerant te zijn hoor!! Maar dat begrijp jij niet. Sommige mensen gunnen andere mensen tenminste hun plezier! IETS WAT JIJ NIET KUNT BLIJKBAAR!
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook principieel blijft de vaststelling dat een legale harddrug als alcohol veel meer slachtoffers maakt, met veel dramatischer gevolgen, dan het al bij al onschuldige cannabis. Als het echt te doen is om mensen zoveel mogelijk van de harddrugs af te houden, dan is uw prioriteit vanzelfsprekend: het verbieden van alcohol. Indien u zo consequent zou zijn, ben ik misschien bereid mijn pro-legaliseringsstandpunt te herzien. Laatst gewijzigd door drosophila : 18 januari 2006 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() en hoe zit het dan met de vrouwen en de kinderen die als manlief bezopen thuiskomt slaag krijgen ? Voor jouw geen probleem zeker he als die voor het gedoogbeleid van alcohol moeten opdraaien. Iemand die wiet paft is tenminste te suf om zoiets te doen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 januari 2006 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter