![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: wat zijn de grootste anarchisten | |||
de regering die mensen laat doodvriezen ? |
![]() ![]() ![]() |
7 | 43,75% |
krakers die de grondwet toepassen ? |
![]() ![]() ![]() |
9 | 56,25% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Grond zou eigenlijk enkel maar in erfpacht van iemand mogen zijn, weliswaar voor de rest van zijn leven. Nadien zou het terug moeten beschikbaar worden gesteld aan de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
probeer eens te staven waarom een geestelijk gestoorde minderheid der mensen de wereld zou mogen monopoliseren en daarmee al de andere schatplichtig aan hen zouden mogen maken en hen daarbij tot armoede mag veroordelen ? ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Wie kan het wat schelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
en bovendien is volgens mijn interpretatie een opvanghuis geen behoorlijke huisvesting (gebrek aan privacy ) waardoor mensen mijns inziens ook mogen weigeren en de voorkeur mogen geven aan een eigenhandig gekraakte woning.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer er geen erfgenamen zijn wordt het terug ter beschikking gesteld van de maatschappij. Wanneer er wel erfgenamen zijn moeten deze daarop successierechten betalen aan de gemeenschap om het bezit te verlengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat ge het warm water terug uitvinden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Gij zijt zo'n echt burgertrutje hè?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
als ge nu grond koopt dan moet ge betalen aan een particulier en aan de staat - als je kinderen het erven moeten ze nog eens betalen aan de staat. bij erfpacht moet ge alleen maar betalen aan de staat - op jaarbasis bvb en dit zolang ge de grond blijft gebruiken - gaan de kinderen het gebruiken dan moeten die het betalen. het stuk dat ge aan de particulier moet betalen is er dus teveel aan en bovendien onrechtmatig en maakt dat het verwerven van een stuk grond voor de armen onbereikbaar blijft en dat is een vorm van anarchokapitalisme
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge grond van een particulier afkoopt koopt ge natuurlijk zijn recht af dat hij ooit ook eens betaalde en eventuele kosten die hij maakte. Ook daarop betaalt ge schrijfrechten aan de staat. Erfpacht lijkt misschien eerlijker maar wie draait dan op voor de kosten om de grond bouwrijp te maken, te saneren enz. Waarom is men indertijd van dat systeem afgestapt? Cijnsgronden is ook geen uitvinding van u hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog interessantere vraag: wie ben jij om, gesteld dat je gelijk hebt, de huidige generaties verantwoordelijk te stellen voor iets waar ze zelf nooit de schuld aan gehad hebben, door hun nu plots hun eigendom af te nemen? Ga jij voor mij de deur open doen wanneer ik plots voor jouw deur sta om mijn erfdeel op te eisen? Citaat:
Omdat zij/hun familie ervoor betaald hebben. Simpel maar effectief. Jij bent diegene die evoluties die eeuwen geleden begonnen zijn terug wil draaien, aan jou om daar een degelijke argumentatie achter te zetten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw, niets of niemand geeft anderen het recht om te kraken en dus in te breken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
over de rest van je post en die v sfax moet ik eens nadenken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval een betere bron dan uw duim. Trouwens heeft u er een idee van hoe het OCMW aan zijn eigendommen komt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() een vrij interessante url, diegene die niet in staat zijn om voor energie te betalen MOETEN DAN GEEN ENERGIE krijgen.
punt. http://houstoninvestors.com/HoustonI...01-14-2006.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() http://www.vivant.org/Vivant/site/nl..._en_milieu.htm
Ik heb er de voornaamste regels uitgepikt: Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 24 januari 2006 om 23:39. |
|
![]() |