![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() maar goed, uniformen? ![]() rebels with cause ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() mooie foto, ambi.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ik er op denk.......
Ke-nan probeert me al een jaar te benoemen tot gouverneur van een van de Westelijke provincies van zijn Rijk Turan..... Me dunkt dat deze, door Flahaut ontworpen outfit ,de voornaamheid van dergelijke funktie afdoende zal onderstrepen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() haha die uniform van flahaut is mega grappig lol't
zou hij die zelf gestikt hebben ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Voila, Flahaut heeft goed geluisterd naar zijn toekomstige broodheer. Ik vind dat het uniform wel de gepaste grandeur voor een Imperiaal Gouverneur bezit, niet kelt?
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Die man is totaal gek. Hoe kan zo een debiel minister worden???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat er nog wat flosjen aan het uniform ontbreken, dan zou het pas echt iets hebben vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo'n aprilviske op de rug...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Precies een uniform van de Stasi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Hier zouden die buitenlandse gasten pas van verschieten als ze in Zaventem van de vlieger stappen. Met Flahaut als Darth Vader natuurlijk, ietske korter en in het Frans, maar dat zijn details
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jong N-VA met doos speelgoedsoldaatjes op bezoek bij minister Flahaut
Sebastian Luyten, voorzitter Jong N-VA Patrick De Groote, Kamerlid Een delegatie van Jong N-VA bracht vanmorgen een bezoek aan het kabinet van Minister van Landsverdediging Flahaut. Ze protesteerden er tegen het twijfelachtige beleid van de minister, een beleid dat nog het best kan omschreven worden als onbekwame, anti-Vlaamse zelfbedieningspolitiek. Jong N-VA vindt dat de minister met het leger omgaat alsof het een speelgoedlegertje is. Hij koopt onbruikbare, afgedankte Nederlandse fregatten voor de zeecomponent, hij kiest voor de landcomponent voor een 90 mm kanon in plaats van voor een algemeen aanvaard en gebruikt kanon van 105 mm en hij verspeelt aan een ijltempo de goede naam en faam van het brandwondencentrum in Neder-over-Heembeek. En als klap op de vuurpijl is er dan het potsierlijke parade-uniform. Flahaut gedraagt zich als een zelfgenoegzaam despoot over zijn speelgoedparadijs. En mama Verhofstadt en papa Di Rupo zijn duidelijk niet bij machte om hun onhandelbaar kind tot de orde te roepen. Jong N-VA wil dat minister Flahaut stopt met zijn zelfbedieningsbeleid en op een ernstige manier omgaat met het leger. Als hij dan toch legertje wil spelen, dan kan hij dat voortaan beter doen met de speelgoedsoldaatjes die de jongeren voor hem meebrachten. De kabinetschef van Flahaut nam de soldaatjes namens de minister in ontvangst en kon meteen kennis maken met de kritische vragen van Jong N-VA. De minister zelf werd op dat ogenblik door Patrick De Groote aan de tand gevoeld in de Commissie Landsverdediging. Patrick hekelde daar op zijn beurt de wijze waarop "gekozen" werd voor het nieuwe parade-uniform. Hij vroeg de minister waar hij zijn inspiratie voor het uniform had gehaald. Was het in een album van Kuifje, bij de Zwitserse Wacht, de Gilles van Binche, … ? Maar Patrick wilde vooral weten hoeveel deze grap de belastingbetaler heeft gekost en waarom er van de gebruikelijke procedure werd afgeweken. De antwoorden van de minister overtuigden niet. Patrick De Groote besloot dan ook als volgt: “Ik vind dat u de militairen belachelijk laat maken. Uw manier van werken toont uw gebrek aan respect voor hun werk. Zij verdienen beter.” De N-VA de enige partij die iets onderneemt tegen flaterhau |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we dan toch in "zweverige" atmosferen vertoeven kan inspiratie gehaald worden uit de Science Fiction.... Hoewel,de uniformen van de "Necromongers" uit "The Riddick Chronicles" zijn wel vervaarlijker vind ik.....kwestie van een krijgshaftige indruk te maken.... Wat Flahaut betreft.....ik heb zo de indruk dat er een verschil bestaat tussen het Ministerie van Defensie en de Strijdkrachten zelf,omdat de Belgische Strijdkrachten(jes) absoluut niet "onprofessioneel" genoemd kunnen worden. Zou het kunnen dat hij veiligheidshalve omringd is met een cordon militaire mannequins en salon-officieren terwijl de echte militaire beslissingen op het bureau van de Premier genomen worden??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() Het nieuwe "legerkostuum" heeft 6 791 euro gekost om het te laten ontwerpen bij Flahauts vriend Willy Beeckaert! Het is onze defensieminister weer gelukt om geld toe te stoppen aan één van zijn vriendjes. Op de vragen in de kamercommisie Lanndsverdediging kon Flahaut niet antwoorden op vragen van Pieter De Crem over de totstandkoming van de openbare aanbesteding en over de jury die dat uniform al dan niet heeft beoordeeld. Het stilzwijgen van Flahaut zegt voor mij al meer of genoeg. Minister Flahaut is verruit de slechtste minister die de laatste decenia al aan het werk is geweest en één van de grootste profiteurs van het systeem, kan iemand al zijn blunders nog bijhouden?
|
![]() |
![]() |