![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Ik haat mensen die ongevraagde hulp bieden en dan denken dat ze een goede daad doen of zelfs laten uitschijnen dat ze de redder in nood zijn.
Oh ja, ik haat ook al die zwangere vrouwen op tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Of mensen die u in verlegenheid brengen (door vervelende vragen te stellen bvb.) en dat maar al te goed beseffen (of te dom zijn, daar ben ik nog niet uit) en blijven doorgaan zodat ge et nog meer op uw zenuwen krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Ik had het eigenlijk vooral over die mensen die expres vertragen (vrienden van me doen het wel eens...ik schaam me altijd een beetje in hun plaats). ![]() Toch even opmerken...dit is de klaagdraad...niet de haatdraad.Groot verschil tussen klagen en haten.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 30 januari 2006 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() ik haat alles en iedereen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omg... de digitale versie van de bond zonder naam is aangekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Ik hou ook van u hoor.
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Brandaan houdt van iedereen, behalve van mij. Ik sta met stip op nr.1 van dingen waarover hij te klagen heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 31 januari 2006 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik haat het als iemand op het werk me belt, en vraagt om dringend dit of dat te doen. Heel dringend.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik klaag over de treinreizigers die gratis rijden en toch enkel maar kunnen zagen over de trein en het personeel. Ik rij al jaren met de trein maar de meest ondankbare en boertige reizigers zijn toch wel diegene die er de laatste jaren zijn bijgekomen en bijna allemaal gratis rijden. Ze schijnen de trein ook te beschouwen als een vuilbak, al hun rommel die ze niet meer kunnen gebruiken laten ze zonder gêne achter.
Ik wil terug, dat er enkel betalende treinreizigers zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() mijn aars jeukt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Waarom men een klacht als negatief aanschouwt laat ik temidden.
Sommige mensen kunnen niet anders dan klagen ...anders waren er geen sociale voorzieningen die het opnemen voor de kleine man in de straat zoals ik . Hoe meer klachten des te goed gezinder ik rondloop...vooral klachten tegen hogere klasses van deze maatschapij omdat deze laatste niet goed kunnen lezen,luisteren en weinig tijd hebben met meer geld dan ik + nen grote mond op steken. Jaarlijks komt er meer armoede en onbegrip/ corruptie en per ongelukkige misverstanden in vele sociale openbare diensten...dat de gewone mens dan zijn mond open doet en klaagt is dan ook relevant en begrijpenlijk. ![]() *klagen is verwerken van ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Eventjes klagen
![]() Voorbeeld van sociale uitsluitingen : Beste, hartenlijk dank om deze arme man in zijn armoede en uitsluiting te begrijpen. Verder dank ik uw dienst aan het vertrouwen dat gegeven werd en natuurlijk ook het eind resultaat . Bij deze hoop ik dat vdab me spoedig iemand zal toekennen maar vermoedenlijk zal deze ook vrouwenlijk zijn en beklaag ik dat mijn hulp vraag zelfs niet werd aanhoort; huidige man onvriendelijkheids beleid ...enz . Dank voor uw steun en verduidenlijking , met hoop op een mannelijke traject begeleider, Duncan -------------------------------------------------------------------------------- From: Karine Nijs <[email protected]> To: [email protected] CC: Lyn VanBoven <[email protected]> Subject: uw klacht over de VDAB Date: Tue, 31 Jan 2006 15:20:00 +0100 >Geachte heer Van Eycke, > >Naar aanleiding van uw mailbericht van 26 januari 2006 heb ik mevrouw >aan mevrouw Anne-Marie Vriends gemeld dat er aan u nog geen >trajectbegeleider/ster werd toegewezen. Ik heb bij mevrouw Vriends >aangedrongen op een spoedige oplossing in uw dossier. > >U kunt mevrouw Vriends bereiken op het telefoonnummer 015 28 15 39. > >Vriendelijke groeten, |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Het staat geschreven en gedrukt
dat ge moet krabben waar het jukt t'staat er bij in't klein en t'fijn dat wel aan uw eigen aars moet zijn
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Ik mag niet klagen van mijn godsdienst