![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vindt u van mijn plan? | |||
Trekt op niks. Je bent weer aan het zwanzen. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 50,00% |
Er zit héél wat in. Buiten hier en daar paar details. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
Je verdient de Nobelprijs voor de vrede! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Wat stellen degene die tegen het plan hebben gestemd dan voor?
a) schrijf iets op ... b) Palestijnen moeten naar Jordanië emigreren, en de joden gerust laten c) de Palestijnen moeten naar Ausctwitz, omdat de pacifistische joden Lebensraum nodig hebben ... In mijn plan staat duidelijk vermeld dat de Palestijnen Israël moeten ERKENNEN, moeten stoppen met aanslagen te plegen, .. Toch hebben maar liefst 11 mensen, de meerderheid, tegen het plan gestemd. Soit, Israël zal de Palestijnse martelaars niet klein krijgen. Het moslimbloed is momenteel misschien het goedkoopste bloed, maar dat hoeft niet zo te blijven. Met zijn 1,5 miljard - orthodoxen(extremisten),conservatieven(gematigden) ,liberalen(goede moslims), .. - zullen wij de Palestijnse zaak steunen. (iets wat wij op de dag vandaag niet doen) Laatst gewijzigd door JusticeLover : 3 februari 2006 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Een paar zaken El turco :
Israel is sterk, heeft een moderne HIGH tech economie (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Turkije dat een assemblage - textiel - toerisme economie heeft), een hyper moderne leger, rijke vrienden in USA en Israel heeft alle oorlogen gewonnen.. De joden zullen hun rijkdom en hun land niet zomaar willen delen met Palestijnen. Jurasamen delen is ook geen optie. De enige oplossing van het probleem is indien een van de twee groepen = palestijnen of joden volledig verdwijnen. Anders zal geweld gewoon doorgaan tot het zover is, want welke toegevingen Israel ook maakt- zullen bepaalde radicale Israelische en palestijnse groeperingen toch niet tevreden zijn. Aangezien het onmogelijk is om een van de twee groepen te laten verdwijnen moet men de twee zo veel mogelijk uit elkaar proberen te houden. Mijn plan voor vreden in het Midden Oosten : 1) Israel verstevigt de veiligheidsmuur, het moet echt waterdicht zijn en rond alle palestijnse gebieden lopen. 2) Israel deporteert alle palestijnen die in Israel wonen. 3) Israel laat de palestijnen in Israel niet werken. 4) Israel ontruimt bepaalde bezette gebieden, met uitzonderingen zoals Oost Jerusalem. En zo zal het ook gebeuren mijn beste El turco. Dit is spijtig genoeg de enige mogelijkheid voor Israel. But then again, ze hebben macht en geld ![]() ![]() Alle andere ideeen zouden leiden tot het vernietiging van Israel op korte termijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe komt dat Israël kan standhouden? In de eerste plaats door de Amerikaanse steun. Welk land maakt de moslims het leven zuur? Wie heeft Irak,Afghanistan, .. gebombardeerd? Wie is van plan om Iran,Syrië, .. later waarschinlijk ook Turkije te bombarderen? Waarom vallen de Amerikanen ondemocratische landen als Pakistan,Saoedi-Arabië, .. niet lastig? Waarom willen ze daar géén vrede bereiken? Omdat ze nu alleen de koning,dictator,.. moeten omkopen, de Amerikanen willen juist géén demo-cratie in het midden-oosten. Ze stelen de rijkdommen van de moslims. En gebruken hun rijkdommen tegen hun! Als we Israël van de kaart zouden vegen, dan zou dat een heel slimme zet zijn van de moslims. Het is noodzakelijk! Het wordt keer op keer bewezen .. We moeten ... Nog géén honderd jaar geleden waren al die oliebronnen van de Osmanen (Turken). De moslims hebben getoond dat ze kunnen verenigen. Er zijn misschien véél moslims die we niet intelligent kunnen noemen. Zoals de moslims die de Deense vlag hebben verbrand, betogingen hebben gehouden, .. Als ze nu geld hadden ingezameld en een proces hadden aangespannen, dat zou véél verstaniger geweest zijn. Maar soit, we hebben zulke moslims ook nodig. Als het op aan komt moeten ze in opstand komen, ... De hoger opgeleiden moeten zorgen voor de organisatie,financiering. De meeste Turken die unief/hoge school doen trappelen om één sterke front te vormen. Ik mis de noord-Afrikanen, maar die gaan we ook winnen. Het is stront aan de knikker, het kan niet erger .. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() you are insane el turco....
luckily, zijn de meeste moslims zo ![]() daarom zal Israel lang blijven bestaan.. weet ge bepaalde zaken die je daar zegt zijn lachwekkend ![]() ![]() ![]() een paar quotes van u: *Laat me het volgende voorstellen. Alle Islamitische landen (Turkije,Iran,Pakistan,Egypte,Syrië,Indonesië, ..) moeten Israël onverwachts aanvallen. De moslims in Europa/Vs moeten systematisch de rijke joden buiten Israël 'tegenhouden', is dat niet vriendelijk van mij?* yeah right. lol ![]() ![]() *Wie is van plan om Iran,Syrië, .. later waarschinlijk ook Turkije te bombarderen?* Yeah, de VS zal Turkije bombarderen.. ![]() *Als we Israël van de kaart zouden vegen, dan zou dat een heel slimme zet zijn van de moslims. Het is noodzakelijk! Het wordt keer op keer bewezen .. We moeten ...* Mossad knows what you had for breakfast. Hoeveel keer per dag je gaat pissed.. Vervang "you" door iemand die belangrijk is. De enige waarmee ik akkoord kan gaan is : *Er zijn misschien véél moslims die we niet intelligent kunnen noemen.* *De meeste Turken die unief/hoge school doen trappelen om één sterke front te vormen. Ik mis de noord-Afrikanen, maar die gaan we ook winnen.* Ja, debieltjes zoals jij kunnen es samenkomen en zeveren over hoe jullie Israel kunnen vernietigen ![]() Leuk ![]() *De moslims hebben getoond dat ze kunnen verenigen.* ja ik zie dat er soms groepjes turken en marokannen met hun lelijke smoelen door de stad lopen.. maja dat is een natuurlijk instinkt = samen in een groep blijven.. *Als ze nu geld hadden ingezameld en een proces hadden aangespannen, dat zou véél verstaniger geweest zijn.* lol, proces tegen een krant dat caricatuur gepubliceerd heeft ? laat mij niet lachen ![]() Jullie zijn een bende debiele, achterlijke, primitieve, naieve, makkelijk manipuleerbare schapen. And you know it ![]() Jullie zijn machteloos. Laatst gewijzigd door Shizie : 3 februari 2006 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de Arabische landen van de profeet Mohamed hielden, dan hadden ze de oliekraan dichtgedraaid. De reden waarom ze Denemarken boycotten is niet omdat ze gelovig, .. zijn. De dictators willen dat de bevolking niet tegen hun in opstand komt. Afleidingsmaneuvre is dit ... Omdat jij het bent. De Saudische koningshuis moet opgeruimd worden. Omdat ze ondemocratisch zijn ![]() De Koerdische clanleiders zijn voor de Amerikanen belangrijker dan de Turkse diplomaten ... (als je tenminste iets weet over Irak en dergelijke, dan zal je het rap doorhebben) Citaat:
Ze kunnen mij vermoorden, mijn vrienden vermoorden, maar de revolutie kan noch de mossad, noch de Vs tegenhouden. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Wij zijn tot nu toe machteloos geweest. Laatst gewijzigd door JusticeLover : 3 februari 2006 om 23:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Go for it el turco!
GIJ gaat Palestina bevrijden! jullie zijn niet langer machteloos... Je bent een masterbrein van de toekomstige revolutie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je zult van mij later nog iets horen ![]() Laatst gewijzigd door JusticeLover : 3 februari 2006 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() moet ik bang worden ?
kom je met uw vriendjes langs ? :S:S:S misschien moet ik me verontschuldigen voor wat ik gezegd heb ![]() :O |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
My point, jij hoeft helemaal niet te vrezen. Niemand hoeft hier eigenlijk te vrezen. ![]() (aangezien ik de oprichter van de *** word, zal je men naam in de toekomst vaak horen) Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 februari 2006 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, het Russisch is een belangrijke taal. ![]() Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 februari 2006 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() u need a woman el turco
![]() to fuck the shit out of her, dan ga je al die zever vergeten ![]() and I need one too ![]() good night |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit meer dan 1 post van jouwentwege blijkt dat eigenlijk de moslimgemeenschap niet ofte nooit zal erkennen dat voormalig Islamitisch bestuurd gebied terug onder controle komt vd (oorspronkelijke) dhimmi. Citaat:
Tussen haakjes : Joodse inwijking in Palestina begon reeds einde 19e Eeuw, jawel nog onder het Osmaanse 'regime'.
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zou al een begin zijn...
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 februari 2006 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je zult nog lang moeten zoeken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, en de Arabieren hebben massaal hun grond verkocht aan de joden ... Maar Sultan AbdulHamid Khan II was niet te spreken over de staat Israël. De joden bodem hem aan om alle buitenlandse schuld van het Osmaanse Rijk te betalen. De Grote Man antwoordde: hoe kan ik de gebieden waarvoor mijn grootouders hebben gevochten aan jullie verkopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Belgische moslim kan ik misschien eerst mijn landgenoten overtuigen? |
|
![]() |
![]() |