![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() We zullen dan eens zien wie gaat lopen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Haha, ja. Ze moeten die dingen vanbuiten leren voor hun examen homoseksualiteit.
Jezus. ![]()
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Dat zal eventuele infiltranten wel buiten houden!
![]()
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondertussen heb ik mijn leven gebeterd hoor... Hell, ik ben zowat terug maagd zelfs ![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Ik ook. Dat groeit blijkbaar terug als je maar lang genoeg wacht.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang er geen spinnenwebben te bespeuren zijn, hoef je je nog niet al te bezorgd te maken ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen weet dat Jimmy B een flikker-typetje is. Niet toevallig dat jij daar dan mee op de proppen komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar recht is recht. En gelijk is gelijk. Al honderden studies van jeugdpsychologen hebben uitgewezen dat al die politiek-correcte waarschuwingen voor geweldadige video-games en dergelijke, bullshit is van een stelletje conservatievelingen. Kinderen moèten een uitlaatklep hebben. Vroeger speelden kinderen ook oorloge, cowboy en indiaan, ed. So what?
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Groene beweging? Een paar enkelingen die worden uitgelachen. Politieke actie? Een paar extreem linksen en dito rechtsen. Voor de rest regeert de onmiddellijke behoeftenbevrediging. Vanaf 12 jaar zouden jongens en meisjes een ludieke en aangepaste training mogen/moeten ondergaan die hen voorbereidt op een cultureel, maatschappelijk en intellectueel nuttig en verrijkend bestaan. Ge zult de depressies en zelfmoorden bij jongeren en adolescenten nog eens zien verminderen! Slechts in discipline kiemt échte vrijheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Met voldoende gedisciplineerden onder je bevel, wenkt je een vrij en comfortabel leventje." ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, Guderians artikel is gebaseerd op een krantenartikeltje maar hij heeft er de helft bijgefantaseerd. Ik heb ook als kind met plastic wapens gespeeld in allerlei vormen en kleuren en ik was er verzot op. Indien kinderen naar tv kijken of naar de cinema gaan, dan willen ze bepaalde scenes naspelen en dat hoeft er daarom nog niet bloederig aan toe te gaan, een antieke cowboy en indianenfilm of een indiana jonesfilm is reeds voldoende. De kloof tussen een plastic wapen en een echt wapen is enorm en een kind beseft ook wel het verschil. Ik vraag me af hoeveel van de mannelijke forummers (daarmee bedoel ik echte mannen) als kind met waterpistooltjes speelden en nu opeens hypocriet zijn en hun kinderen angstvallig weghouden van bepaald speelgoed. Ik maak me meer zorgen over de popularisatie van drugs bij jongeren op steeds jongere leeftijd.
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
U spreekt van de "structuur" van de maatschappij in "onder en bovenbouw" Marxisten spreken van infrastructuur=onderbouw en superstructuur=bovenbouw. Maar dit ter zijde. Het feit is is dat deze theorie niet van de Marxisten maar van Hegel komt. Marx heeft die theorie enkel maar omgedraaid tot dat de communist Gramsci het tijd vond om terug te grijpen naar Hegel En dus de theorie weer omdraaide. In tussen is men er nog altijd niet uit in het Marxistische kamp welk niveau nu eigenlijk determinerend is. De ondebouw of de bovenbouw. Het is tevens een feit dat tal van intellectuelen en wetenschappers dit onderscheid maakten zonder dat ze daar Marx bij haalden. Ik denk maar aan Weber en Nietzsche. In welke zin de Marxisten het sociaal onderzoek hebben gestimuleerd zou ik niet weten. De werken van Adorno, Horkheimer en Pollock mogen voor mij uit de wetenschaps bibliotheken verdwijnen en verhuizen naar het centrum voor Marxistische theorie vorming. In weze ging het deze mensen niet om wetenschap maar om het vormen van een publieke ideologie. Neem nu de conclusie die deze wetenschappers trekken uit het onderzoek naar de "Spiegel affaire"; "De openlijke waakzaamheid". Het ganse onderzoek rond de Spiegel affaire is gewoon een politiek pamflet met als slotconclusie de openlijke waakzaamheid; Er over waken dat onze vrijheid niet bedreigd wordt. Ondertussen beschikt onze maatschappij over tal van waakzaamheid commitées. Natuurlijk moet je op de juiste wijze waakzaam zijn. Namelijk tegenover "extreem rechts". Onderzoeks journalisten die extreem rechts gaan ontmaskeren, mensen die worden gefficheerd, scholen die propaganda films beginnen te draaien, cursussen die waarschuwen tegen het Vlaams blok. Want ja we moeten waakzaam zijn zoadat "HET" niet weer gebeurd. Dat in de poging om zoveel mogelijk maatschappij kritische mensen te vormen, die natuurlijk alleen kritisch moeten zijn tegen extreem rechts, de ganse maatschappij gewoonweg aan het Staliniseren is hebben de mensen die waken over onze vrijheid natuurlijk niet door, of juist wel? Alle idiotiteiten van de laatste tientallen jaren vinden hun oorsprong of hun ideologische legitimatie in de "wetenschappelijke" geschriften van de Frankfurters. Of het nu gaat om de "omvolking van west-Europa" , "de drugsopvoeding", "de anti-autoritaire opvoeding", "weg met het traditionele gezin", ..... Neen; links dogmatisme en wetenschappelijk onderzoek kunnen niet samen gaan. Het mooiste staaltje van links onderzoek zijn de rapporten van de Club van Rome. Maar ik ga daar niet over uit wijden. Lezen en Lachen zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |