Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Zou u uw leven geven voor het verdedigen van het westen tegen de moslims?
Ja. 27 54,00%
Neen, ik trap ni in die massahisterie en als het dan toch zover komt, ik vlucht liever weg. 23 46,00%
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2006, 18:35   #41
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Je weet genoeg wie ik ben , we hebben trouwens samen aan tafel gezeten ,u drinkte een glas bier, en ik een lekker warm schocoladenmelk.

Ontcijfer de code in dit text en u zult weten wie ik ben.
Met jouw kennis van onze taal is dat inderdaad nodig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 18:45   #42
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Je weet genoeg wie ik ben , we hebben trouwens samen aan tafel gezeten ,u drinkte een glas bier, en ik een lekker warm schocoladenmelk.

Dat hoeft niet meer ,ik heb zowiezo mijn handtekening verandert...

Laatst gewijzigd door Lincoln : 12 februari 2006 om 19:04.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 18:51   #43
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Enkel voor mijn familie, niet voor het westen noch het oosten noch het zuiden of noorden.
Oud 12 februari 2006, 18:54   #44
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

hé, die tekst in t' arabisch stond er eerst niet bij!Ik kan die taal in ieder geval toch niet spreken, en lezen nog minder...En ik hou niet van raadselkes, in ieder geval niet in een gewone diskussie.Mensen die warme sjokola drinken in mijn gezelschap terwijl ik met bier bezig ben ken ik ook niet...Ik drink enkel alkohol s'avonds en s'nachts, in gelegenheiden waar andere mensen dat ook doen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 19:04   #45
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
hé, die tekst in t' arabisch stond er eerst niet bij!Ik kan die taal in ieder geval toch niet spreken, en lezen nog minder...En ik hou niet van raadselkes, in ieder geval niet in een gewone diskussie.Mensen die warme sjokola drinken in mijn gezelschap terwijl ik met bier bezig ben ken ik ook niet...Ik drink enkel alkohol s'avonds en s'nachts, in gelegenheiden waar andere mensen dat ook doen...
De text zelf is niet letterlijk bedoeld.

Wij zijn samen op het forum , u hebt een visie die u graag bemind, ik heb de mijne , een we zitten lekker te babbelen .
Oud 12 februari 2006, 19:05   #46
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Enkel voor mijn familie, niet voor het westen noch het oosten noch het zuiden of noorden.

Toch nog iemand die zoals mij denkt leuk
inderdaad enkel famillie
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 19:07   #47
Lincoln

Standaard

Ik neem dat toch ni serieus.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 19:14   #48
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Dat zijn allemaal instrumenten van de nationale bourgeoisiën. De burgerlijke democratie is niet voor niets een burgerlijke uitvinding. Bovendien, je moet toch toegeven dat de Europese Unie de uitvlucht bij uitstek is voor de nationale burgerij om aanvallen uit te voeren op onze arbeidsrechten en de verantwoordelijkheid door de sturen.

De elite is de burgerij, de staatsmachten, burgerlijke partijen en nep-democratiën zijn slechts een middel; wettelijk gelegitimeerde onderdrukkingsinstrumenten.
burgerlijk burgerlijk burgerlijk

Ha! Ik ben een betere communist dan jij.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 19:19   #49
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht

Ha! Ik ben een betere communist dan jij.
cool down. Zelfs commies moeten beseffen dat ze gaan moeten werken aan het westers houden van het westen. Ze hebben niks te winnen bij islamisering.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 19:42   #50
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
cool down. Zelfs commies moeten beseffen dat ze gaan moeten werken aan het westers houden van het westen. Ze hebben niks te winnen bij islamisering.
Natuurlijk hebben wij helemaal niets te winnen met islamisering; wij zijn athëïsten, materialisten, internationalisten en links; alles dus wat tegengesteld is aan de politieke islam. Die zijn immer religieus, idealistisch, nationalistisch en rechts, maar naar mijn weten is een religie niet inherent aan een mens. Als je moslims wil overtuigen van het feit dat je aan dezelfde kant van de baricaden staat, dan zal je een overgangsstandpunt moeten gebruiken.
Links zal op dit moment hopelijk niet dezelfde fout maken als de BWP aan het eind van de 18e eeuw. Een sectaire fout tegenover religiueze arbeiders die de verdeeldheid heeft gezaaid die nu nog steeds nazindert tussen ACV en ABVV.
Oud 12 februari 2006, 20:15   #51
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik zou mijn leven niet geven voor het westen.

Ik zou ervoor zorgen dat de andere zijn leven geeft voor zijn idiologie.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 21:55   #52
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Azo. Verklaar u nader.
Een lap op u smoel.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 22:04   #53
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Natuurlijk hebben wij helemaal niets te winnen met islamisering; wij zijn athëïsten, materialisten, internationalisten en links; alles dus wat tegengesteld is aan de politieke islam. Die zijn immer religieus, idealistisch, nationalistisch en rechts, maar naar mijn weten is een religie niet inherent aan een mens. Als je moslims wil overtuigen van het feit dat je aan dezelfde kant van de baricaden staat, dan zal je een overgangsstandpunt moeten gebruiken.
Links zal op dit moment hopelijk niet dezelfde fout maken als de BWP aan het eind van de 18e eeuw. Een sectaire fout tegenover religiueze arbeiders die de verdeeldheid heeft gezaaid die nu nog steeds nazindert tussen ACV en ABVV.
Religie is wel eigen aan de mens (zelfs hardwired in onze brains, met die godspot) en geniet in vele gevallen nog steeds de voorkeur van de natuurlijke selectie boven atheïsme-materialisme: kijk maar naar de States, waar conservatieve christenen zich meer voortplanten dan atheïsten (die eerder tot de liberals zullen behoren), iets wat wel eens een belangrijke rol zou kunnen spelen in de politieke koers die Amerika in de toekomst zal varen. Het nageslacht is nog altijd de meest geschikte manier om je religieuze memen te kopieeren. Atheïsten verkeren hier dus in een nadelige positie: minder nageslacht en dus minder kopietjes van het atheïstische mem, waardoor ze politiek gezien een minder interessante doelgroep vormen dan de conservatieve christenen. Dat heeft op z'n beurt weer tot gevolg dat creationisten misschien ooit het gevecht om het onderwijssysteem winnen, nog zo'n belangrijke plaats waar memen zich kunnen verspreiden, en ID als wetenschappelijke theorie binnenloodsen ten koste van het darwinisme, wat weer een positieverbetering zou opleveren voor het godsdienstige mem.

Natuurlijk spelen andere factoren ook een rol, maar het neemt niet weg dat moslims in Europa ook het voordeel hebben dat ze als konijnen kweken in verhouding met de autochtone (en atheïstische) bevolking en hetzelfde principe als in Amerika ook hier van tel kan zijn. Vermits het niet realistisch is om te verwachten dat Europa de geboortecijfers zal kunnen opkrikken (is nog nooit gelukt in de ontwikkelde landen, alhoewel sommige scandinavische landen met een verhoging van het kindergeld een tijdelijk effect hebben gehad op het aantal geboortes), zou het wel eens kunnen dat de rol van de Islam groter wordt (ook in de politiek). Ik wil het niet simplistisch voorstellen alsof genetische voortplanting ook automatisch leidt naar de dominantie van bepaalde religieuze memen, maar er is wel een verband tussen beiden en dus ook op de mate waarin communisme zich kan verspreiden.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 23:06   #54
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Religie is wel eigen aan de mens (zelfs hardwired in onze brains, met die godspot) en geniet in vele gevallen nog steeds de voorkeur van de natuurlijke selectie boven atheïsme-materialisme: kijk maar naar de States, waar conservatieve christenen zich meer voortplanten dan atheïsten (die eerder tot de liberals zullen behoren), iets wat wel eens een belangrijke rol zou kunnen spelen in de politieke koers die Amerika in de toekomst zal varen. Het nageslacht is nog altijd de meest geschikte manier om je religieuze memen te kopieeren. Atheïsten verkeren hier dus in een nadelige positie: minder nageslacht en dus minder kopietjes van het atheïstische mem, waardoor ze politiek gezien een minder interessante doelgroep vormen dan de conservatieve christenen. Dat heeft op z'n beurt weer tot gevolg dat creationisten misschien ooit het gevecht om het onderwijssysteem winnen, nog zo'n belangrijke plaats waar memen zich kunnen verspreiden, en ID als wetenschappelijke theorie binnenloodsen ten koste van het darwinisme, wat weer een positieverbetering zou opleveren voor het godsdienstige mem.

Natuurlijk spelen andere factoren ook een rol, maar het neemt niet weg dat moslims in Europa ook het voordeel hebben dat ze als konijnen kweken in verhouding met de autochtone (en atheïstische) bevolking en hetzelfde principe als in Amerika ook hier van tel kan zijn. Vermits het niet realistisch is om te verwachten dat Europa de geboortecijfers zal kunnen opkrikken (is nog nooit gelukt in de ontwikkelde landen, alhoewel sommige scandinavische landen met een verhoging van het kindergeld een tijdelijk effect hebben gehad op het aantal geboortes), zou het wel eens kunnen dat de rol van de Islam groter wordt (ook in de politiek). Ik wil het niet simplistisch voorstellen alsof genetische voortplanting ook automatisch leidt naar de dominantie van bepaalde religieuze memen, maar er is wel een verband tussen beiden en dus ook op de mate waarin communisme zich kan verspreiden.
In twee woorden: met duizend man ben je véél sterker dan met drie man en een paardekop...
Oud 13 februari 2006, 05:40   #55
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

de ja-stemmers zijn gewaarschuwd :
ik kom persoonlijk een cartoon op jullie graf tekenen,
iets westers natuurlijk :
iets spottend, kwetsend en ontkennend

Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2006 om 05:56.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2006, 07:07   #56
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
de ja-stemmers zijn gewaarschuwd :
ik kom persoonlijk een cartoon op jullie graf tekenen,
iets westers natuurlijk :
iets spottend, kwetsend en ontkennend
Zal moeilijk zijn: ik word verbrand, behalve mijn organen, die schenk ik weg voor wie ze nodig heeft.Wie weet komt mijn hart, of mijn lever wel eens in een arabisch lichaam terecht.Hoe zit dat dan, ik heb nogal veel bier & varkenvlees gebruikt in mijn leven?Mogen die dan niet meer binnen in het Paradijs of wat?Min bloed geef ik ook , sinds jaren...Zelfde probleem, of telt dat niet?Graag wat uitleg daarover, er zitten toch een paar moslims op dit forum?Mischien een beetje off-topic, maar toch niet helemaal.De vraag is of men bereid is zijn leven te geven, ik geef ondertussen reeds stukken van mijn lichaam weg.
Oud 13 februari 2006, 09:05   #57
Proletariër
Minister-President

Proletariër's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
jamaar daar doel ik niet op hoor. De huidige klasse definieer ik niet als een puur economische klasse (onzin als je't mij vraagt). De elite zijn de staatsmachten, de verzameling Europese particratieën die in het zadel wordt gehouden door een resem nep-democratiën die het volk van de macht houden.
Leven we in een stalinistische wereld? Ik dacht dat die bijna omvergeworpen waren door hun bevolking, vlak voor de machthebbers daar het roer naar kapitalisme omgooiden om hun vel alsnog te redden
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2006, 09:18   #58
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

we hebben al een leger van 11 koene stryders.
ik kijk eerst wie er aan 't winnen is, en als als de islam gaat winnen, dan bekeer ik me op het laatste moment tot de islam.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2006, 20:28   #59
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Dat is wel belachelijk, want dan kunde van de eventuele (!) overwinning ni meegenieten. Afijn, ge doet maar. Ik wil ni liever.
Ge vecht niet alleen voor uw eigen behoud maar ook voor dat van uw ouders, broers, zussen, familie in het algemeen.
Als ge sterft dan hebt ge uw leven mede voor hun gegeven.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 14:35   #60
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ik kijk eerst wie er aan 't winnen is, en als als de islam gaat winnen, dan bekeer ik me op het laatste moment tot de islam.
Gij zijt toch pragmatischer dan ik dacht...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be