![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u uw leven geven voor het verdedigen van het westen tegen de moslims? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
27 | 54,00% |
Neen, ik trap ni in die massahisterie en als het dan toch zover komt, ik vlucht liever weg. |
![]() ![]() ![]() |
23 | 46,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat hoeft niet meer ,ik heb zowiezo mijn handtekening verandert...
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 12 februari 2006 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Enkel voor mijn familie, niet voor het westen noch het oosten noch het zuiden of noorden.
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() hé, die tekst in t' arabisch stond er eerst niet bij!Ik kan die taal in ieder geval toch niet spreken, en lezen nog minder...En ik hou niet van raadselkes, in ieder geval niet in een gewone diskussie.Mensen die warme sjokola drinken in mijn gezelschap terwijl ik met bier bezig ben ken ik ook niet...Ik drink enkel alkohol s'avonds en s'nachts, in gelegenheiden waar andere mensen dat ook doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Wij zijn samen op het forum , u hebt een visie die u graag bemind, ik heb de mijne , een we zitten lekker te babbelen .
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Ik neem dat toch ni serieus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk burgerlijk Ha! Ik ben een betere communist dan jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Links zal op dit moment hopelijk niet dezelfde fout maken als de BWP aan het eind van de 18e eeuw. Een sectaire fout tegenover religiueze arbeiders die de verdeeldheid heeft gezaaid die nu nog steeds nazindert tussen ACV en ABVV.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou mijn leven niet geven voor het westen.
Ik zou ervoor zorgen dat de andere zijn leven geeft voor zijn idiologie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk spelen andere factoren ook een rol, maar het neemt niet weg dat moslims in Europa ook het voordeel hebben dat ze als konijnen kweken in verhouding met de autochtone (en atheïstische) bevolking en hetzelfde principe als in Amerika ook hier van tel kan zijn. Vermits het niet realistisch is om te verwachten dat Europa de geboortecijfers zal kunnen opkrikken (is nog nooit gelukt in de ontwikkelde landen, alhoewel sommige scandinavische landen met een verhoging van het kindergeld een tijdelijk effect hebben gehad op het aantal geboortes), zou het wel eens kunnen dat de rol van de Islam groter wordt (ook in de politiek). Ik wil het niet simplistisch voorstellen alsof genetische voortplanting ook automatisch leidt naar de dominantie van bepaalde religieuze memen, maar er is wel een verband tussen beiden en dus ook op de mate waarin communisme zich kan verspreiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() de ja-stemmers zijn gewaarschuwd :
ik kom persoonlijk een cartoon op jullie graf tekenen, iets westers natuurlijk : iets spottend, kwetsend en ontkennend Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2006 om 05:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Zal moeilijk zijn: ik word verbrand, behalve mijn organen, die schenk ik weg voor wie ze nodig heeft.Wie weet komt mijn hart, of mijn lever wel eens in een arabisch lichaam terecht.Hoe zit dat dan, ik heb nogal veel bier & varkenvlees gebruikt in mijn leven?Mogen die dan niet meer binnen in het Paradijs of wat?Min bloed geef ik ook , sinds jaren...Zelfde probleem, of telt dat niet?Graag wat uitleg daarover, er zitten toch een paar moslims op dit forum?Mischien een beetje off-topic, maar toch niet helemaal.De vraag is of men bereid is zijn leven te geven, ik geef ondertussen reeds stukken van mijn lichaam weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() we hebben al een leger van 11 koene stryders.
ik kijk eerst wie er aan 't winnen is, en als als de islam gaat winnen, dan bekeer ik me op het laatste moment tot de islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ge sterft dan hebt ge uw leven mede voor hun gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Gij zijt toch pragmatischer dan ik dacht...
![]() |
![]() |