![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I K vindt dat die arbeiders ZOALS "mij" hunne bek moeten opentrekken tegen leugenaars gelijk gij . Profileerd en reflecteerd met verdraaide woorden op een ander persoon dan op den deze oké; int kort GA VISSEN. *MEESTE RIJKE MENSEN MET AUTO BESEFFEN NIET DAT ZE LUXE HEBBEN . De volgende aub - thnx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je snapt blijkbaar de boodschap niet. De vergelijking was geenszins in de geest van schriftvervalsing gemaakt maar wel om je te duiden dat het maar enkele milimeter scheelt tussen jou en wat je van Tony afkeurt. En dit is niet negatief bedoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zet hij het originele in één posting samen met het "bewerkte" denk je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die Jampie zo extreem of wat? Ik vind jullie strijd tegen armoede, eenzaamheid, honger, dakloosheid, juist een heel goede strijd, eentje waar je al mijn steun bij verdient
![]()
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar het mij om gaat is dat Tony (die ik persoonlijk ook niet ken) hier een draad begint over "eenzaamheid". Zo'n draad is niet gemakkellijk omdat men zich eigenlijk een beetje bloot geeft en we leven nu eenmaal allemaal een beetje in een cocoon. Eigenlijk is hier dus wel enige lef voor nodig. Jampie echter vind het nodig om vorige postings hier aan te linken. Vind ik eigenlijk nogal ongepast eerlijk gezegd. Mocht Jampie zich bij de draad hebben gehouden dan zou hij eender welke mening mogen verkondigen, maar op deze manier .... Enfin, soit, dan neemt kobaf het op voor Tony en meteen richt Jampie al zijn pijlen naar kobaf. Mijn mening, zwak en unfair. Maar nogmaals, ik ken de drijfveren van Jampie onvoldoende om me er volledig over uit te spreken en ik (en ik weet, ook alle andere vws'ers) blijf (blijven) openstaan voor enige dialoog met hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 27 augustus 2022 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee op de drie is niet min. Laatst gewijzigd door Rudy : 27 augustus 2022 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heers en verdeel ze in hokjes waarvan de muren insluiten omdat steeds meer mensen per vierkante meter bijkomen.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee tafeltjes verder zat er een jong koppeltje, elk op hun gsm aan het tokkelen. Ik kon het niet laten en zei tegen mijn vrouw dat ik in dat ventje zijn plaats toch iets leukers zou doen dan op die gsm tokkelen. Maar je hebt gelijk. Er wordt te weinig gepraat. Op internet dump je vrienden zoals van onderbroek veranderen. Ongelooflijk. |
|
![]() |
![]() |