![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Wees blij dat je geen voedselpaketten kreeg, dat kost je alleen maar extra vuiniszakken om al dat voedsel wat reeds lang over tijd is weer weg te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en ik denk dat u mijn posting waarop u replied beetje verkeerd begrepen heeft
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 februari 2006 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 21 februari 2006 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() bovendien het volgende
stel nu dat een leefloner wel een luilak is en iemand in het geheel zonder bestaansmiddelen zetten in een wereld die zo is dat je er zonder een minimum aan geld ( leefloon ) niet kan leven staat eigenlijk gelijk aan de doodstraf. nu ben ik akkoord dat luiheid mss niet moet aangemoedigd worden maar is de doodstraf ervoor niet een iets te zware sanctie ? en dat terwijl we pedofielen bvb niet de doorstraf geven die toch wel een veel zwaarder vergrijp pleegden dan alleen maar lui zijn ? bovendien is het zo dat de ocmw raad eenzijdig kan beslissen om iemand van leefloon te schorsen. iemand van leefloon schorsen is eigenlijk een soort van doodvonnis de ocmw raad is echter een deel van de uitvoerende macht en de wet is dus daarin fout daar waar de ocmw raad deze rechterlijke bevoegdheid heeft gekregen. schending van de scheiding der machten dus waar niemand bij stil staat maar die wel werd ingeroepen ten tijde van het spagettiarrest om een pedofiel zijn recht op verdediging te vrijwaren. conclusie - in deze maatschappij heeft een pedofiel meer rechten dan een luiaard, een luiaard die mischien wel niets doet maar die ook niemand iets verkeerd doet. ook de presumptie van onschuld ( niemand kan zonder eerlijk vonnis van een rechtbank worden gestraft ) wordt geschonden tav de vermeende luiaard. het is immers aan hem om een proces te beginnen tegen zijn schorsing van leefloon bij de arbeidsrechtbank en om zijn niet luiheid aan te tonen aldaar. daarom eist het vierde wereld syndicaat dat dit omgedraaid wordt en dat de bewijslast bij het ocmw wordt gelegd zoals het volgens de grondwet ook moet - vooraleer men iemand van zijn leefloon ( van zijn bestaan zelf dus ) mag schorsen moet het ocm eerst een proces beginnen bij de arbeidsrechtbank en daar bewijzen dat die persoon wel degelijk lui is of dit leefloon wegens andere niet aangegeven inkomsten niet nodig heeft. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 februari 2006 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is BS. Wie te lui is om te werken krijgt helemaal geen doodstraf. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nog 'te lui' zullen zijn als ze niet meer op de rest kunnen parasiteren. Hij/zij wordt dus helemaal niet 'zonder bestaansmiddelen gezet', hij/zij wordt enkel voor de gevolgen van zijn/haar eigen daden gezet. Als hij/zij zo lui is liever te verhongeren dan te werken is dat hun keuze waar in geen enkele mate iemand anders voor verantwoordelijk kan worden gesteld. Face it economisch is het niet haalbaar om alle luierikken te laten parasiteren op de rest, maar het is ook moreel onaanvaardbaar. Citaat:
Citaat:
En beiden hebben meer rechten dan de eerlijke hardwerkende mens. En luiaards doen wel iets verkeerd. 1. ze kiezen ervoor te parasiteren op de maatschappij. 2. ze zorgen ervoor dat de mensen die écht hulp nodig hebben vaak geen of onvoldoende hulp krijgen (want er worden een reeks middelen naar hen toe gedraineerd). 3. ze buiten de eerlijke mensen uit en ondergraven het maatschappelijk draagvlak voor solidariteit. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 26 februari 2006 om 11:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() en zelfs indien het maar één keer per jaar gebeurde dan nog is dat één keer teveel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() werklozen en leefloners dat zijn in onze maatschappij wat de joden in de jaren 30-40 in duitsland waren - maw een gemakkelijke zondebok om alle zonden israels op te laden en jij bent even dom als de duitsers van destijds die de praatjes van hitler zomaar klakkeloos geloofden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 februari 2006 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 februari 2006 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Chipie zou dat bedrag enkel maar groot genoeg mogen zijn om "net niet te sterven".
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
en sommigen vinden bovendien dat het moet kunnen om iemand daar dan ook nog van te schorsen en dat bovendien zonder vonnis van een rechtbank zonder dat de schuld dus bewezen werd !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 februari 2006 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |