![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
kijk hier maar eens ipv in je mistige glazen bol - dat zal je een objectiever beeld krijgen van de realiteit van de leefloner categorie 1 samenwonende persoon € 417,07 categorie 2 alleenstaande persoon € 625,60 of maw een koppel krijgt GEEN 1250 euro maar wel 417 euro x 2 = [SIZE="7"]834 euro.[/SIZE] Zomaar eventjes 416 euro minder indien ik goed kan rekenen dan wat je glazen bol je influisterd dus. het is van deze sanctionering van leefloners die samen willen wonen dat pandjesmelkers profiteren om zoveel mogelijk aparte compartimenten aan woekerprijzen te kunnen verhuren. Voor de prijs van 417 euro kan men immers een kamer huren. Een kleine kamer met bvb alleen maar een lavabotje kan men huren ( als postadres) voor bvb 200 euro en dan heb je nog steeds 217 euro "winst" (lees, minder verlies ). in de hoop dat je het nu eindelijk eens gaat snappen verblijf ik mvg
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 februari 2006 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() en indien je dit inkomen hebt uit bvb enkele dagen interimwerk dan wordt dit van je leefloon afgetrokken waardoor je door de paar dagen die je gaat werken dus GEEN vooruitgang boekt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men daarvan een pandjesmelker moet betalen kunt ge als een vorm van medeplichtigersvergoeding beschouwen. Kunt ge trouwens geen postadres bij het OCMW krijgen ? Hoe dan ook verandert dat niets aan de oneerlijkheid ten opzichte van het eenverdienergezin waar de partner helemaal niets krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
en wat het referentieadres betreft bij het ocmw dat kan je enkel krijgen indien je effectief dakloos bent en dus zes maanden ambtelijk geschrapt bent. bovendien is er ook nog het risico om dan als samenwonenden gepakt te worden, wat zeker in een gemeente parten speelt. het is dus allemaal zo simpel niet als dat jouw glazen bol je wil doen geloven ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 februari 2006 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet kunt ge nog een procentje krijgen van de huisjesmelker voor hand en spandiensten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() het punt is dat deze zaken ervoor zorgen dat fraude wordt in de hand gewerkt - en het is vooral de pandjesmelker die er beter van wordt
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus geef ik er de voorkeur aan de belasting op de laagste loonschalen af te schaffen in plaats van de leeflonen op te trekken.. Het probleem met de huisjesmelker heeft niet met de hoogte van het leefloon te maken maar met het verschil van leefloon voor alleenstaanden en samenwonenden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gegrijp jullie redenatie toch niet hoor,het is heel simpel ,je krijgt een (leefloon) van 620 euro en je moet minstens 300 euro huur betalen voor het huren van een klein appartementje .
Overschot om van te leven is 320 euro op de maand,daar moet gas en elecktriciteit af getroken worden+- 50 euro op de maand. Overschot om van te leven 270 euro per maand 270:4.2=64.3euro per week Dan vergeet ik nog de kleine kosten zoals brandverzekering,wassen van kleding,verplaatsingskosten,aankoop van vuilzakken en ga zo maar door. Als je dan van ongeveer 50 euro per week moet eten kopen is dat bijna onmogelijk
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
fijn dat je het begrepen hebt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 februari 2006 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() niet omdat je eens hebt gehoord ergens dat er wel eens voedselpaketten worden uitgedeeld dat dat daarom ook altijd wordt gedaan
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 februari 2006 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() idd. ik heb jaren van het ocmw moeten leven en in al die jaren ontving ik om exact te zijn twee bussen melk
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Als werkbekwame werklozen, die probleemloos werk zouden kunnen krijgen, zouden gaan werken dan hadden die wss genoeg loon om van te leven...
![]() Maar ja, het is natuurlijk gemakkelijker om over de diefstal van uw stuk grond te lullen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 20 februari 2006 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het OCMW is nu zelfs alles heel strik aan het opvolgen,er bestaat nu zoiets als sociaal tewerkgestelde dit al zeker na 6 maanden. Dus waarover praat jij CHIPIE? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
en ja voor jouw is het natuurlijk makkelijker om over de zg luie werkonwillige werklozen te blijven lullen he en dat terwijl je zelf geen klop uitvreet
|
![]() |
![]() |