![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je wat het échte probleem is? De platbroekerij van de rotverwende jongste generaties. Ge weet wel, die generaties die vandaag de pot verteren die hun grootouders met bloed, zweet en tranen hebben opgebouwd. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat er over de "grenzen van de vrije meningsuiting" nog een redelijke consensus bestond. "Goeie smaak" of "goeie manieren" noemde men dat en sommige spotprentjes die vandaag worden gepubliceerd zouden voor de uitgever commerciële zelfmoord hebben betekend. Anderzijds werd toen het soort protesten van gemaskerd en gehoofddoekt ongeregeld tégen de vrije meningsuiting ook netjes met de wapenstok ingetoomd.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 27 februari 2006 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() zwijgen omdat je geen zin hebt aan een diskussie deel te nemen is niet hetzelfde als je bakkes houden uit schrik voor een pak slaag (of erger!)
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik spreek van ondervinding.) |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een samengaan van verschillende culturen lijkt mij best mogelijk, mits iedereen voldoende eelt op zijn ziel heeft en tolerant is tegenover de ander, ook als die ander schimpt en spot.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het jammer genoeg voor het ogenblik, en dat heb ik zelf al meerdere malen gemerkt, praten helpt niet, van zodra ze merken dat je ook geen zin hebt om te praten, beginnen ze te praten of trappen ze het af. Ik heb het zo eens in mijn eentje tegen ne man of 6 opgenomen, van zodra ze door hebben dat het echt pijn gaat doen, voor minstens een paar van hen, draaien ze wel bij. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() OK, maar waarom mogen moslims dan wel andere religies bespotten ?
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#54 |
|
![]() Wat heeft dat te zien met mijn quote die je daar aanhaalde?
#55 | |
|
![]() Citaat:
En aan wie geeft u dan zo vlotjes uw freedom of speech uit handen ? Aan de getrapten zelf ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Bekijk het simpel,bvb op school. je mag lachen (= plagen) vind degene die je plaagt het niet leuk, dan stop je ermee, doe je toch voort dan ben je aan het pesten. En pesten wordt niet geapprecieerd op school. Dus in de echte wereld ook niet. Nu hoor ik al zeggen: gebouwen in brand steken mag ook niet! Juist, maar wie begon er met pesten? ![]()
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ging er nie van lopen, en heb hun profeet zelf in hun gezicht beledigd omdat ze mij aan t treiteren waren, toen ik mij rechtzette waren ze inneens al veel kalmer , en k heb er daarachter ook geen last meer van gehad. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is, dat, niet in de pas lopen = eens goe met de matrak afgerost worden... Nie dood slagen, maar wel hard genoeg, dat een doktersvisite noodzakkelijk is om alles terug zo wat op zijn plaats te naaien, ... Het moet betogers maar eens duidelijk gemaakt worden dat ze wel kunnen betogen, maar dat ze verder met hun fikken van privébezit moeten blijven. administratieve aanhoudingskes of waterkanonen helpen daar nie bij. Gewoon de nationale reserve erop met de matrak en die mannen per neergeknuppeld stuk krapuul, ne premie van 50 euro geven, 't zal dan rap gedaan zijn met de krimineel uit te hangen. |
|
![]() |