![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 23:20. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() chipie heeft er belang bij dat de waarheid verdraait wordt - of tenminste dat denkt ie toch.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat die zelfstandigen betreft, Pirard was schoenmaker, zal dus wel geen geld opzij hebben kunnen leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 23:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Correctie: hij steelt geen geld van de armen maar hij steelt geld uit de offerblokken (is geld voor het goede doel dat m.i. niet altijd naar het goede doel gaat). Mocht de kerk wat eerlijk zijn dan zouden ze zich in de eerste plaats "ontfermen" over Pirard ipv hem te veroordelen (staat zelfs in de bijbel). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De kerk moet zich inderdaad ontfermen over mensen die niet meekunnen/meetellen in onze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() probeer eerst zelf eens met 150 euro per maand rond te komen en vorm u dan een oordeel mss en welke manier stelt u dan wel voor aan Pirard als het zinvol is dan zal ik het hem laten weten braaf zwijgen en niets aanklagen heeft in alle geval nog nooit iets opgelost
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 23:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() dat is hetzelfde als tegen iemand die zijn twee benen kwijt is zeggen - ge moogt van geluk spreken want er zijn er die ook hun twee armen kwijt zijn - totaal niet relevant dus
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2006 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zullen misschien wel nog armere sloebers rondlopen dan Pirard. Maar of het geld uit de offerblokken naar hen gaat, daar heb ik grote twijfels rond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle pensioenen zijn overigens te laag in België, ook van mensen die er wel hun leven lang voor hebben afgedragen. Gaat ge daar dan maar in snoeien ? Of in de gezondheidszorg, het onderwijs ? Bij mijn weten hebben we geen overschotten in de sociale zekerheid dus moet ge het geld ergens vandaan houden. Maar dat is natuurlijk nooit een probleem voor het VWS.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() het geld uit het offerblok dient voor de onderhoud van de kerk. Als het voor de derde wereld is dan is dat een apart potje van broederlijk delen. Natuurlijk komt de kerk niet toe met wat er in de offerblok zit om hun gebouwen te onderhouden en dus moet de staat bijleggen. Al het geld dat pirard dus neemt moet gewoon meer betaald worden door de staat.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet niet waarvoor dat geld in het offerblok gebruikt ging worden. Maar de kans is vrij groot dat er mensen zijn die dat geld harder nodig hadden dan Georges Pirard. In ieder geval zal mer er vast wel een bestemming voor gehad hebben (bvb. een arm gezin wiens huis was afgebrand, ik zeg maar wat). Die mensen voor wie dat geld bedoeld was, hebben nu minder omdat Georges Pirard langskwam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
hij is ook niet onmiddelijk begonnen met stelen maar wel nadat hij door zo n hypocriete pastor van voor de kerk verjaagd was toen hij daar stond te bedelen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 maart 2006 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() ja ook al zoiets.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is niet hetzelfde. Een betere vergelijking is devolgende: Die man die zijn twee benen kwijt is, zou een rolstoel krijgen. Maar dat gaat niet omdat iemand die "slechts" 1 been kwijt is, die rolstoel gestolen heeft.
|
![]() |
![]() |