![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
de vermogensbelasting begint vanaf 500.000 euros, en die lat heb ik niet gelegd.Of ik over zulk een vermogen beschik doet niet ter zake en gaat u niet aan, maar het is wel meer als dan de doorsnee-belg bezit.En het is om deze mensen dat het hier gaat, om HUN pensioen, en om hoeveel de rijke mensen daarvoor moeten afgeven.Want iedereen weet dat rijke mensen rijk geworden zijn , en rijk blijven, dankzij de arbeid der arme mensen.Nu, als die oud en kromgewerkt zijn , zou het wel netjes zijn dat ze een paar jaartjes rustig zouden kunnen leven, zonder in offerblokken of supermarkten te moeten gaan stelen.DAAR gaat het om, en niet over mijn persoonlijke bezittingen.Rijkaards liggen natuurlijk niet wakker over een pensioen, die hebben dat niet nodig, die hebben geld genoeg (teveel).Mijn vraag is hoeveel zij willen( moeten) afdokken, en hoe we dat klaar zouden krijgen...Persoonlijk ben ik wel akkoord om van elk miljoen euros dat ik ooit bezit, 10 procent weg te geven aan belgische/europese arme mensen.Ik wil dat zelfs wel beloven.Wie doet beter?
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2006 om 18:01. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
sfaaaaa[SIZE="3"]aaaaaaa[/SIZE][SIZE="4"]aaa[/SIZE][SIZE="6"]a[/SIZE]x waar beeeeeeeeeeeen je nu ??????????
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2006 om 18:10. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
|
#48 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als een koppel maandelijks 1000 euro opzijlegt, hoeveel heeft dit koppel dan na 40 jaar verzamelt? En hoeveel zou dat geld op gewone spaarboekje(s) opgebracht hebben (ik spreek hier nog niet eens van echte beleggingen)? Een koppel dat bovendien niets in het zwart heeft verdiend (dus alles tot de laatste frank belast)... En veronderstel dat dit koppel nog eens de 'tegenslag' heeft een erfenis te krijgen?... Natuurlijk, als dat koppel elk jaar een paar reisjes maakt, zich kreupel drinkt... dan vergaart dat geen 'kapitaal'... Laatst gewijzigd door Chipie : 3 maart 2006 om 18:16. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
Citaat:
PS en dat van werkezel moet u zeker niet persoonlijk opnenen hoor - het gaat er alleen maar om duidelijk te maken wie er in onze maatschappij de echte profiteurs zijn. ik heb respect voor de brave werkende mens maar hij moet wel eens leren om naar boven te bashen ipv laffelijk naar beneden. Ik ben er zelfs voorstander van om de belasting op arbeid als het kan zo goed als af te schaffen want ik vind het erg dat de doppers nu door de werkmens betaald moet worden. Veel liever zag ik dat de echte profiteurs ze zouden moeten betalen. maar eerst moet de werkmens er zich dan wel van bewust worden wie er de echte profiteurs zijn in onze maatschappij. We hadden het dan niet eens over pandjesmelkers trouwens
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2006 om 18:25. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
|
Citaat:
wie monopoliseerd er de wereld en zorgt ervoor dat de armen arm blijven door ze schatplichtig aan hen te maken met hun monopolie ? juist ja - dezelfde profiteurs dus PS en als je nu zelf nog ernstig genomen wilt worden dan zou ik toch maar eens argumenten hiertegen beginnen zoeken he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2006 om 18:33. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik maak 1000€ winst per werknemer, of dus 1000000 in totaal. Elke werknemer krijgt van mij 3000; ik draag dus 3000000 bij aan de maatschappij of 3000 per werknemer. Citaat:
In verhouding is dat voor mij 1 op 3, voor jou 0,00002 op 0 oftewel oneindig. Wie ging jij profiteur noemen? Waar blijft je lesje nu? |
|||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vertederend nietwaar, zo'n ingesteldheid. "Ik kan continue op zo'n forum zeveren dus éénieder die dat niet kan, is per definitie niet in staat op mijn argumenten te reageren". Kom je daar ver mee in het leven? |
|
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu weet je zelf dat dit niet waar is hé. Vele kleine arme maken enkele groten rijken. Jullie mogen misschien het geluk hebben gekregen van jullie ouders om verder te studeren en alzo wat meer onderlegt te zijn op bepaalde domeinen. En alzo troeven jullie onschuldige mensen af hé Schande is het
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 3 maart 2006 om 18:48. |
|
|
|
|
|
#58 | ||
|
|
de enige inhoudelijk reactie die je nog kon opbrengen heb ik hieronder even gequoot, op je inhoudsloos gebash uit onmacht reageer ik verder niet
Citaat:
Citaat:
de werkezel geeft 4000 euro - daarvan neem jij er duizend en de doppers die krijgen 0.00002 euro daarvan ( of met zijn 1000 000 tesamen 200 euro ). en ga nu maar verder met je centen te tellen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2006 om 18:52. |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banneling
|
|
|