![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat de sector gewoonweg ziek, een "bubble" was geworden, is een feit. Nu het leuke van heel het verhaal is wel dat er bij deze banken, die de staat daadwerkelijk heeft moeten ondersteunen (ethias, dexia, fortis) er tot nu toe geen enkele ernstige saneringsinspanning is gedaan, terwijl bij de enige grootbank die de staat niet heeft moeten ondersteunen (kbc - een lening aan meer dan 8%, noem ik geen ondersteuning) er wel een ernstige saneringsinspanning wordt gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() observeer de ware criminelen in onze maatschappij.
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Alhoewel men eigenlijk zou kunnen stellen dat men niet "gewoonweg ziek" wordt op enkele maanden veronderstel ik. Mijn vraag blijft gewoonweg ... waar zijn die miljarden winst dan allemaal naartoe als men het tot 2006 (en alle jaren er voor) nog had over miljardenwinsten? 'k Veronderstel dat er intussentijd enkele superrijken zijn bijgekomen in de wereld. |
|
![]() |
![]() |