Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2006, 21:40   #41
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik vind van wel.

Trouwens ik vind dat we al genoeg toegevingen moeten doen aan de allochtonen. Binnenkort mogen de moslims waarschijnlijk les geven in het katholiek onderwijs. Het eerste dat ze waarschijnlijk gaan eisen is dat onze kruisbeelden verdwijnen.
Guido, zie dat je kartelpartner je niet hoort, of erger nog het ACW.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 21:41   #42
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind van wel.

Trouwens ik vind dat we al genoeg toegevingen moeten doen aan de allochtonen.
Gelijke rechten geven is niet 'toegeven'

Citaat:
Binnenkort mogen de moslims waarschijnlijk les geven in het katholiek onderwijs.
Zijn moslims misschien minder goeie leraars dan katholieken?
Ze geloven alletwee in één God, in een hiernamaals en in bidden tot ze blauw uitslaan.

Citaat:
Het eerste dat ze waarschijnlijk gaan eisen is dat onze kruisbeelden verdwijnen.
Wat erg.
Oud 20 maart 2006, 00:52   #43
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Kahtoliek onderwijs stelt in veel gevallen toch niets meer voor. En wiskunde geven heeft nu ook niet veel te maken met religieuze overtuiging, dacht ik toch?

(Btw, heeft er iemand anders misschien een link of verwijzing naar een (of meerdere) studie(s) waarnaar ik hier verwees en ik nog steeds op zoek ben?)
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2006, 08:13   #44
Clemens
Parlementsvoorzitter

Clemens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind van wel.

Trouwens ik vind dat we al genoeg toegevingen moeten doen aan de allochtonen. Binnenkort mogen de moslims waarschijnlijk les geven in het katholiek onderwijs. Het eerste dat ze waarschijnlijk gaan eisen is dat onze kruisbeelden verdwijnen.
Het katholiek onderwijs verliest meer en meer zijn eigenheid en maakt als dusdanig zichzelf overbodig.

Het begon reeds met de toegeving in het katholiek onderwijs dat moslims niet moesten meebidden in de klas. Dat dit geldt in het gemeenschapsonderwijs is niet meer dan billijk, dit valt immers onder de noemer pluralistisch onderwijs.

Dat een moslim, als volledig geïntegreerde vakken geeft als wiskunde, fysica, ... in het voortgezet onderwijs daar kan men niets op tegen hebben.

Les geven in het katholiek basisonderwijs is echter wat anders, daar moeten de leraars zelf de christelijke leer onderrichten. Dit laatste kan moeilijk gebeuren door een overtuigd moslim.
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be