![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze geloven alletwee in één God, in een hiernamaals en in bidden tot ze blauw uitslaan. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kahtoliek onderwijs stelt in veel gevallen toch niets meer voor. En wiskunde geven heeft nu ook niet veel te maken met religieuze overtuiging, dacht ik toch?
(Btw, heeft er iemand anders misschien een link of verwijzing naar een (of meerdere) studie(s) waarnaar ik hier verwees en ik nog steeds op zoek ben?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het begon reeds met de toegeving in het katholiek onderwijs dat moslims niet moesten meebidden in de klas. Dat dit geldt in het gemeenschapsonderwijs is niet meer dan billijk, dit valt immers onder de noemer pluralistisch onderwijs. Dat een moslim, als volledig geïntegreerde vakken geeft als wiskunde, fysica, ... in het voortgezet onderwijs daar kan men niets op tegen hebben. Les geven in het katholiek basisonderwijs is echter wat anders, daar moeten de leraars zelf de christelijke leer onderrichten. Dit laatste kan moeilijk gebeuren door een overtuigd moslim. |
|
![]() |
![]() |