![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat was Uw zoi beroemde argumentatie. en lees de topick terug, dan kunt ge lezen dat dienen gast waar gij over parlesant veroordeelt is geweest. De pedofiel is de minister van de sp, waarom men de wetten heeft aangepast of hij zat ook in Lantin. en dan was er zelfs gene 1 mei stoet meer moeten vertrekken bij de sossen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mandela waar julie zo hoog met oplopen. Is zelfs president geworden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 't is hier weer gezellig tussen de verzamelde Vlamingen.
"Oude koeien uit de gracht halen", zegt dat spreekwoord U iets?
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ja, wanneer men niets zinnigs meer te zeggen heeft.. Als men kan kappen op het Vlaams Blok, dan mogen het uitgebeende koeien zijn. Maar howee wanneer men een koe van rechts neemt, en dan nog niet zo oud he. Visa, Telepolis, verkoop partijgebouw, dat is niet zo oud of het VMO. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Raf;bent u woonachtig binnen een grootstad
![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Doch: Heeft u evenveel empathie wat de bommenleggers van de C.C.C. betreft? Ik durf dat te betwijfelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En metser in de tijd van de farao hadden ze geen beton, en de gebouwen staan er nog. Voor de tweede maal: Het is het verband waarin de stenen staan welke een sterke constructie geven. Dus men hoeft er niets tussen te voegen om een sterke constructie te krijgen. (snapt ge 't?) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was hoe je aan vertrouwelijke informatie van een sociaal dossier van het OCMW was geraakt. Daarmee staat of valt alles. Ofwel heeft een OCMW-raadslid je die vertrouwelijke informatie doorgespeeld en op die manier niet alleen zichzelf strafbaar gemaakt, maar ook nog eens de kansen van die jongen al op voorhand ondermijnd, ofwel heb jij hier of daar iets opgevangen en daar zelf een verhaaltje rond gebreid. Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U ziet de splinter in een andere zijn oog maar niet de balk in Uw oog. Commaneuker. Voor de rest geen kommentaar. Want het gelul begint hier opnieuw. waar gaat het over over wie het heeft aangebracht of wat er is gebeurd. En daar gaat hij.... |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Niet moeilijk met zo een karakter. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Een aanslag op de koning zal de populariteit van het koningshuis alleen maar verhogen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je voor de rest geen commentaar hebt, verbaast me niet. Het is om dezelfde reden dat je de discussie toen ontvlucht bent, en hetzelfde herhaalt zich hier...
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, vier keer verhuizen op 37 jaar tijd is nu ook weer niet zó veel hé...
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zeg, feitelijk. Nu dak erop peis. Ik vind da geen goed gedacht om een bom onder het vorstendom te leggen. Want dan ga ik mee de lucht in
![]()