![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het castreren van mijn katers vóór hun pubertijd heeft als resultaat dat ze niet gaan "sproeien" in huis om hun geuren achter te laten op en rond "hun eigendom". Het steriliseren van mijn kattin heeft als resultaat dat ik niet om de zoveel tijd opgescheept zit met een nest jongen. De ka§t van de buren was zeker 2x per jaar zwanger. Bij haar laatste worp heeft ze het loodje gelegd van totale uitputting. Voor de rest zijn alle buren (zowel dier als mens) en familieleden nog gezond en compleet.
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, zeg. Die enge natuur zijn gang laten gaan... brrrr! Zo vies!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die dobbermannen in de buurt mogen vrij rondlopen (en mijn arme konijntjes schrik aanjagen, zodat ze een uur lang doodsbang weggescholen zitten in hun konijnepijp). En die katten slachten kleine konijnejongen af voor hun plezier. Sorry, maar dan mag de groententuin van die buren er ook aan geloven, en wil er wel eens m'n leger konijnen op los laten. En om het werk mooi af te maken, laat ik men kippen heel hun tuinperkje ondersteboven scharrelen. ![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 15 maart 2006 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen sterft. Maar iedereen stelt het liefst zo lang mogelijk uit. En er is nog een verschil tussen moorden voor je plezier, en moorden om je kom te kunnen vullen. Eindigen in een kom met bier, voor zo'n dood zullen er véél tekenen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Mag men eigenlijk nog pasgeboren katten thuis afmaken? Vroeger was dat in mijn dorp de manier om de kattenbevolking onder controle te houden. En deze vraag is niet om Jazeker op zijn paard(of kat) te krijgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() nope dat valt onder dierenmishandeling, ze dienen door bevoegde personen een spuitje te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Mijn luchtkarabijn werkte toch rapper dan een spuit. 't was eigenlijk van moeten maar ik mocht er altijd eentje houden zolang ik binnen de 3 maanden een thuis voor de kat had gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De konijnen danken u voor het uitsel van executie dat je hen verleent. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Trouwens: katten die uw keunen doodbijten, doen het ook om hun maag te vullen. Zoveel verschil is er dus helemaal niet. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dokter, ik heb last van een keelontsteking. Kunt u mij niets voorschrijven?" "Dat zou enkel uitstellen van executie zijn. Ga maar terug naar huis, en bestel u een mooie kist." Mocht een kat alles opeten wat ze doodbijt, dan zou haar gemiddeld gewicht variëren tussen dat van een nijlpaard, en dat van een lichte pantserwagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een nest jonge konijntjes laat afmaken door je huisdier (waar je nog altijd voor verantwoordelijk bent), kan je niets gedaan worden. Meer zelfs, je wordt beschouwd als een grote dierenvriend omdat je je kat rustig laat uitleven. Als je een nest katjes afmaakt, ben je ineens een diernbeul. It's a strange world... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is keelpijn trouwens dodelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() dat is zeker waar! da katten hier krijgen zeker voldoende eten om rond te kunnen blijven lopen, willen ze iets extra's moeten ze zich maar eens wat uitsloven. dat maakt dat de beesten toch min of meer natuurlijk leven volgens natuurlijke instincten van een kat, namelijk dat muizen en vogels zijn om te vangen en niet om naar te kijken. als ik zo van die katten of kefferkes zie van die ouw madamen die die volproppen met koek en snoep dan voel ik echt iets van walging: dat zijn indd beesten waar ik met plezier een trap tegen zou geven! en eigenlijk zou ik de ouw madam dan ook ns een goei trap wille geve, want zij is immers de oorzaak da di arm beesten zo zielig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hangt ervan af wat de oorzaak is van die keelpijn. Bij Lodewijk XVI was die keelpijn toch wel vrij dodelijk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
honden zijn achterbaks. zo is't en niet anders!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Ik ook, maar geen 38 zoals mijn debiele geburen.
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons zijn er vier katten, binnen in huis, die ook vrij buiten kunnen rondlopen.
Awel ik vond dat bijzonder plezant en dat was een van de dingen waar ik moeilijk afscheid van kon nemen toen ik alleen ging wonen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |