![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de huidige waarden is van mijn eigendom moet ik een beetje schatten Opervlakte van België delen door iets meer dan 10.000.000 mensen. Dan moet je de grondprijs nog bepalen Dus België=32547 km:10.250.000 mensen=...... Dan moet die staat mijn grondstoffen die hij ook in zijn bezitting heeft delen door 10.250.000=..... Geloof me vrij dat ik geen arme meer zou zijn hoor ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 23 maart 2006 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als het is veranderd, wanneer was dit dan? Stel dat je 1/3 ve huis bezit (bijv. erfenis; je hebt 2 broers), dan maak je nog steeds aanspraak op een woning Indien je de volledige woning bezit niet. En hoe zit het met de leegstand in de land? Laatst gewijzigd door Havana : 23 maart 2006 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu weggevallen is. De complete nieuwe set van condities voor eigenaars is me niet grondig bekend, ik ben geen advocaat noch notaris, zelfs geen eigenaar... Ik vind dat die verandering van status van eigenaars in de sociale verhuur volstaat voor HARDE ACTIES. In elk geval moet de bevolking ingelicht worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2006 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vooral dan profiteurs die maar al te graag wat in de sociale voorzieningen willen meegraaien om hun toch al hoge koopkracht nog wat op te vijzelen. En een totaal geperverteerd reactionair bewind in de sector wakkert die graaizucht aan. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2006 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat Belgie het beste sociaal systeem ter wereld heeft.
Geef eens een voorbeeldland waar ze doen zoals het volgens jullie zou moeten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noorwegen
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Noorwegen.
Twee jaar geleden iemand gekend die daar 3 jaren gewerkt heeft. Als je daar werkloos bent laten ze je niet gerust. Je zal en moet weer aan het werk gaan. Desnoods door herscholing in een heel andere tak. Eindeloos doppen kan je daar vergeten.(ook in Zweden) Eno, Kan zijn dat er meer soc. woningen zijn in andere Europese landen, ik weet dat niet. Bezie ook andere zaken. (dat is nu toevallig uw probleem) Tip: Ga naar dat ander land... mag vermits Europa. Uw probleem is dus opgelost? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Donkey
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Als eigenaar hou ik me daar zo niet mee bezig.
![]() Waarom gaan jullie niet naar Noorwegen? Of India? ![]() Paradijzen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als er al eens ééntje zonder werk zit? Trouwens ze zoeken daar redelijk veel belgen om te komen wonen en werken. Krijgen ook zo een beetje van alles. Omdat ze geen mensen hebben! Bij ons echter? Hier lopen ze met een miljoen teveel!
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Janken over woningtekort,betaalbaarheid,huisjesmelkers...
Maar de moderne " kansarme " wil zelf niet in de bouwnijverheid werken. Nepjobs. We moeten dus Polen invoeren om het werk te doen. ![]() Ben dus niet onder de indruk van dit geklaag. Meer nog...volgens mij moeten de buitenlanders die in de bouw werken de prioriteit krijgen bij het toewijzen van sociale woningen. Geen kompassie met nep-klagers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ze vragen nog top-verkopers in de bouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() In Denemarken kan je doppen aan 90% van je wedde.
De jongerenwerkloosheid is quasi onbestaande. Het geheim is: Flexi-security. Dat is een nieuw begripo dat uitdrukt dat loopbanen en jobs uiterst flexibel zijn, waarbij tegelijk gestreefd wordt naar een mate van |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
De jongerenwerkloosheid is quasi onbestaande. Het geheim is: Flexi-security. Dat is een nieuw begripo dat uitdrukt dat loopbanen en jobs uiterst flexibel zijn, waarbij tegelijk gestreefd wordt naar een mate |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
De jongerenwerkloosheid is quasi onbestaande. Het geheim is: Flexi-security. Dat is een nieuw begripo dat uitdrukt dat loopbanen en jobs uiterst flexibel zijn, waarbij tegelijk gestreefd wordt naar een mate van jobzekerhedi en |
![]() |
![]() |