![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij vindt dat ze daar allemaal homos moeten worden, met het gevolg dat er minder kinderen zijn, worden teneinde dat er minder naar hier komen en jij vindt dat ze iedere homoseksuele toerist die naar dat homoparadijs in spe op vakantie gaat best opgeknoopt wordt of op z'n minst daar gehouden wordt Laatst gewijzigd door praha : 31 maart 2006 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() hier schreeuwen ze het zo niet van de daken, maar ze gaan er wel mee akkoord hoor, geloof me maar, ik zeg dit niet zomaar verder vind ik de islam helemaal niet achterlijk, ieder volk heeft het recht om in hun eigen land hun eigen gebruiken te handhaven, dat geld voor zowel europa als de arabische wereld moslims die zich bijgevolg hier vestigen overtreden deze regel en dienen bijgevolg stante pede terug gestuurd te worden naar land van herkomst Laatst gewijzigd door Schavuit : 31 maart 2006 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
situatie hier : er is vrije keuze van godsdienst zolang dat strookt met de bestaande wetgeving scheiding van kerk en staat en zo, je weet wel situatie daar : wat moslims in hun land daarmee doen is in principe hun 'ding' ... neemt niet weg dat men dat mag afkeuren.. neemt ook niet weg dat men kan proberen er wat aan te veranderen Citaat:
pech voor hun.. zou ik zeggen ( tot dus zover dat knuffelen ) Citaat:
nogmaals ... pech voor hun Citaat:
( 'k zal even met je meegaan ) dan heb ik zeer goed ( of was het slecht ) nieuws voor je... we handhaven onze eigen gebruiken, meer in 't bijzonder onze lange traditie de grondwet, en passen het recht op godsdienstvrijheid toe 8) Citaat:
je sprak over een recht, nu is het blijkbaar al gecombineerd met een verbod ? weer een nieuwe universele natuurwet ? ieder volk heeft het recht om in hun eigen land hun eigen gebruiken te handhaven maar tevens het verbod dat te doen in een ander land ongeacht de plaatselijke reglementering van dat ander land Laatst gewijzigd door praha : 31 maart 2006 om 19:13. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neeje ... 't bevalt me helemaal niet
![]() wat me dan weer wel meer bevalt is deze reactie van je naast deze Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 4 april 2006 om 21:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() zoek mij toch niet met alle geweld zwart te maken...8) Ik apprecier geen homos, en nog minder als ze op seksvakantie gaan in arme landen, dat wilt niet zeggen dat ik hun een bloederige dood en/of levenslange gevangenisstraf in één of andere derde wereld kerker toewens...Echter, als hun zoiets toch overkomt,en /of als ze een al dan niet dodelijke geslachtsziekte oplopen, zou ik geneigd zijn te zeggen dat het hun eigen schuld is, en dat ze er achter gevraagd hebben.Dat heeft met mijn humanisme te maken, snap je? Verantwoordelijkheid voor uw eigen ideeën en daden enzo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Rechtsen" zullen wel wat bedenkingen bij homotoestanden hebben en die ook verwoorden maar van homo's doden of het doden ervan goedkeuren is geen sprake. Maar "rechtsen" vinden alle culturen dan ook niet noodzakelijk evenwaardig. De aanhangers van dat standpunt bevinden zich in het andere kamp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
achzo.... awel zo had ik het nog niet bekeken se... nu begrijp ik meteen ook waarom ze in alle andere gevallen niet staan te juichen |
|
![]() |
![]() |